پارس ناز پورتال

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

مجموعه : اخبار سینما
فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

فرزندان افراد مشهور جهان 

در این مطلب با فرزندان افراد مشهور جهان آشنا می شویم. بچه های معروفی که بسیار شبیه به پدر و مادرشان هستند. فرزندان سلبریتی ها گاهی چنان شبیه والدین خود هستند که ممکن است با آنها اشتباه گرفته شوند. این بچه سلبریتی های معروف همچنین گه گاه و در فیلم های مختلف، نقش جوانی پدر یا مادر خود را ایفا می کنند. ما در ادامه اسامی فرزندان افراد مشهور جهان را به همراه تصاویر آنها، مرور می کنیم.

 

1. کوردل برادوس و اسنوپ داگ

کالوین برادوس جونیور با نام پسر اسنوپ داگ شناخته می شود. این خواننده رپ نه تنها به دلیل سبک خوانندگی، بلکه برای حس مد منحصر به فردش به یک نماد تبدیل شده است. او علاوه بر اینکه در خوانندگی بسیار جذاب است، در چندین فیلم و سریال تلویزیونی مانند Starsky and Hutch، Scary Movie 5 و Hood of Horror نیز اجرا و حضور داشته است.

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

البته او نیز مانند بسیاری از همسالان خود، مشاجرات و مشکلات قانونی خود را داشته است. پسر او کوردل بروادوس اکنون 20 ساله است و یک ستاره فوتبال در UCLA است. جدا از اینکه مشغول ورزش و برنامه‌های دانشگاهی‌اش است، او قبلاً با آوردن تمام خانواده در رمپ در یکی از سرمایه‌گذاری‌های مد خود برای Philipp Plein در سپتامبر گذشته باعث افتخار پدرش شده است.

 

2. میلو گیبسون و مل گیبسون

مل گیبسون بازیگر فوق العاده با استعداد حتی با زندگی جنجالی خود با بازی در فیلم هایی مانند Brave Heart، Mad Max و البته سریال Lethal Weapon به شهرت رسید. بدلکاری ها و سکانس های اکشن او خرید پوشش بیمه عمر را آسان کرده است. میلو، فرزند او از همسر سابقش رابین مور است.

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

مایلو خوش شانس است که ظاهر خوب پدرش را به ارث برده است، و با انتخاب بازیگری به عنوان حرفه خود، امیدواریم که سخت کوشی او نتیجه دهد و او بتواند به اندازه ویژگی های او با استعداد پدرش برابری کند. تنها درخواست ما این است که او از بیان اظهارات جنجالی که ممکن است در نهایت روی حرفه او تأثیر بگذارد، خودداری کند.

 

3. جین کری و جیم کری

زندگی شخصی جیم کری ممکن است به هم ریخته باشد، اما این ستاره کمیک پدر بزرگی برای تنها فرزندش بوده است. جین کری در سال 1987 پس از طوفان عاشقانه جیم با ملیسا وومر، پیشخدمت و بازیگر به دنیا آمد. در طول دوران کودکی، جین که لبخند پدرش را دارد، فراز و نشیب های زیادی را دید.

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

او می‌توانست به لطف حساب بانکی پدرش زندگی مجللی داشته باشد، اما جین می‌خواست برای خود نامی دست و پا کند. مادر جوانش برای امرار معاش پیشخدمت بوده و این دختر هم می‌خواهد حرفه موسیقی را دنبال کند. او اجرایی برای امریکن آیدل انجام داد، اما خیلی زود حذف شد. با این وجود، ما امیدواریم که او به مبارزه برای رویاهای خود ادامه دهد، زیرا پدرش قبلاً بازنشستگی را انتخاب کرده است.

 

4. رامر ویلیس و بروس ویلیس

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

وقتی پدر و مادر شما دو تن از بزرگترین ستاره های هالیوود هستند، شما هم به طور خودکار معروف می شوید. رامر ویژگی های خود را هم از بروس ویلیس و هم از دمی مور به ارث برده است، اگرچه ما مطمئن نیستیم که او بیشتر شبیه مادر یا پدرش است. دختر این ستاره پس از پایان تحصیلات دانشگاهی تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند. رامر ویلیس این روزها مشغول نمایش امپراتوری است.

 

5. لیلی رز دپ و جانی دپ

لیلی رز در سال 1999 از جانی دپ و خواننده فرانسوی ونسا پارادیس به دنیا آمد، ژن های این زوج زیبا قطعا به دختر بزرگشان منتقل شد. والدین او که هرگز ازدواج نکرده بودند، در سال 2012 پس از 14 سال از هم جدا شدند. لیلی رز حرفه بازیگری خود را هموار می کند، اما حرفه مدلینگ او نیز در حال شکوفایی است.

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

زیرا او به عنوان چهره عطرهای Chanel انتخاب شد. لیلی رز این روزها به سختی روی فیلم‌های مختلف کار می‌کند و در جشنواره‌های سینمایی معروفی مانند جشنواره فیلم ساندنس، جشنواره فیلم کن و جشنواره فیلم ونیز حضور دارد. با وجود والدین موفقی مانند او و زیبایی منحصربه‌فردش، این احساس را داریم که در سال‌های آینده او را زیاد روی پرده سینما خواهیم دید.

 

6. میگوئل لئون تایسون و مایک تایسون

مایک تایسون که زمانی یک قهرمان حرفه ای بوکس سنگین وزن بود، شاید یکی از شناخته شده ترین نام های جهان باشد. مایک علیرغم یک حرفه عالی، تاریخچه شطرنجی داشت. هم زندگی حرفه ای و هم زندگی شخصی او با جنجال های متعددی همراه بود. در واقع، او به دلیل آزار فیزیکی یک زن 18 ساله علیرغم تلاش وکیلش محکوم شد.

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

اگرچه پس از بیرون آمدن از زندان بازگشت بزرگی داشت، اما با ورشکستگی روبرو شد. در حال حاضر او با پسرش میگل لئون تایسون تمرین می کند. میگوئل فقط 15 سال دارد اما از قبل می داند که چگونه مانند پدرش مشت محکمی بزند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا میگل بزرگ شود و دنباله رو پدرش باشد.

 

7. بروکلین بکهام و دیوید بکهام

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

گاهی اوقات می خواهیم ببینیم، چه حسی دارد که از پدر و مادری مشهور متولد شویم. بروکلین بکهام مطمئناً سهم خود را از ظاهر خوب و خوش شانسی از والدینش داشت و این جوان 18 ساله قبل از تصمیم به ادامه تحصیل در رشته عکاسی از نیویورک، برنامه های کالج را گذراند. بروکلین در حال حاضر یک عکاس نوظهور است و به نظر می رسد از مجموعه کارنامه اش، سرمایه گذاری خوبی انجام داده است.

 

8. انریکه ایگلسیاس و خولیو ایگلسیاس

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

انریکه ایگلسیاس با صورت جذاب و صدای دلنشین خود از اوایل دهه 90 راه خود را در قلب هر زنی مجذوب کرده است. اما فراموش نکنیم که احتمالاً پدرش خولیو، خواننده مشهوری بود که استعدادش بر انریکه جوان تأثیر گذاشت. با وجود اینکه چندین سال است که تعداد زیادی بازدید از این هنرمند اسپانیایی نداشته‌ایم، اما انریکه دوباره ما را با آخرین آهنگ‌هایش جذب کرده است.

 

9. سیمون الکساندرا جانسون و دواین راک جانسون

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

سیمون الکساندرا فرزند ارشد ستاره اکشن و کشتی گیر سابق دواین «راک» جانسون با همسر سابقش است. این نوجوان با پدرش روی فرش قرمز بسیاری ظاهر شده است. اما جدای از آن‌ها، سیمون کاملاً کم حاشیه بوده است – بدون شک تحصیلاتش را به پایان رسانده، و ما امیدواریم که او بدون توجه به شغلی که انتخاب می کند، موفقیت چشمگیری داشته باشد.

 

10. دیلان پن و شان پن

فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

شان پن یک چهره محبوب در هالیوود بوده است و نه تنها یک هنرپیشه بزرگ، بلکه یک سیاستمدار سرشناس است. ازدواج پن با رابین رایت دوام نیاورد، اما ازدواج آنها دو فرزند داشت که یکی از آنها دیلن پن است. به نظر می رسید بچه های او پس از پایان تحصیلات خود به دنبال والدین خود رفته بودند. دیلن، که از سال 2013 یک مدل است، همچنین قصد دارد به زودی اولین حضور بزرگ خود را در سینما انجام دهد.