پارس ناز پورتال

فرزندان سلبریتی های خارجی که شبیه خودشان نیستند! + عکس

مجموعه : اخبار سینما
فرزندان سلبریتی های خارجی که شبیه خودشان نیستند! + عکس

فرزندان سلبریتی های خارجی 

در این پست، عکس فرزندان سلبریتی های خارجی که شبیه خودشان نیستند را به اشتراک گذاشته ایم. ما در مطالب قبلی مان حلال زاده های معروفی مثل پسر پرویز پرستویی با چانه ی 100% شبیه به پدر را معرفی کرده بودیم. اما در این پست، می خواهیم آن روی سکه را به شما نشان بدهیم. یعنی فرزندان افراد معروف جهان که به هیچ وجه به خودشان نرفته اند. بنابراین در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

 

وقتی تام هنکس به همراه پسرش چت به اولین اکران یکی از خاص ترین فیلم هایش رسید، همه تعجب کردند که دوست جوان او کیست. احتمالاً پسر یا دختر یک سلبریتی بودن آسان نیست، و فرزندان آنها ممکن است خوش شانس باشند که یک فتوکپی از والدین مشهور خودشان نباشند. گاهی اوقات بهتر است که فرزندان، استعداد والدین را به جای چهره آنها به ارث ببرند.

 

1. پسر تام هنکس، چت هنکس

پسر تام هنکس

آقای تام هنکس با بازی در فیلم فارست گامپ به شهرت جهانی رسید. او تاکنون در فیلم های ماندگار بسیار زیادی نقش بازی کرده اند. اما همانطور که مشاهده می کنید، پسر تام هنکس بیشتر به مادرش رفته تا پدر معروفش!

 

2. پسر آرنولد شوارتزنگر، کریستوفر شوارتزنگر

پسر آرنولد شوارتزنگر

آرنولد نماد ماهیچه و عضلانی بودن در تمام جهان است. این مرد بهترین و کامل ترین عضلات تاریخ را داشته و محبوبیت سرسام آوری دارد. ولی پسر او هم بیشتر به مادرش رفته تا آرنولد، شاید تعجب کنید که این چهره فرزند آرنولد باشد.

 

بیشتر بخوانید: جذاب ترین فرزندان دختر ستاره های هالیوودی را بشناسید

 

3. فرزندان بازیگران : پسر جولیان مور، کالب فروندلیچ

پسر جولیان مور

خانم جولیان مور یکی از زیباترین و محبوب ترین بازیگران زن هالیوود در دهه 90 و 2000 بود. این چهره در حال حاضر وارد سنین پیری شده اما هنوز هم چهره زیبای خود را حفظ کرده است. البته پسر او همانند مادرش نبوده و چهره اش را از پدرش به ارث برده است و تنها رنگ موهای خود را از مادرش به ارث برده!

 

4. دختر آل پاچینو، اولیویا پاچینو

دختر آل پاچینو

آل پاچینو با بازی در سری فیلم های پدر خوانده به شهرت رسید. آقای پاچینو دهه هاست که نماد بازیگری در تمام جهان است. بسیار از بازیگران مشهور، تحت تاثیر سبک و بازی او به شهرت رسیده اند. آل فرزندان زیادی از همسران مختلف دارد، اما اولیویا دختر او به هیچ وجه چهره پدرش را به ارث نبرده است.

 

5. پسر نیکلاس کیج، وستون کیج

پسر نیکلاس کیج

آقای نیکلاس کیج یکی از مشهورترین بازیگران دهه 90 و 2000 بود. وی با بازی در فیلم های زیادی به شهرت جهانی دست یافت و تاکنون چندین بار ازدواج کرده است. اما پسر نیکلاس کیج گویا کمترین شباهت را به پدر و بیشترین شباهت را به مادر خود دارد.

 

بیشتر بخوانید: شباهت جالب فرزندان به والدین در عکس های قدیمی و جدید

 

6. پاریس جکسون، دختر مایکل جکسون

دختر مایکل جکسون

پاریس جکسون بسیار شبیه به پدرش مایکل است، اما از نظر قومیتی به مادرش رفته و سفید پوست می باشد. حرف و حدیث ها و شایعات زیادی درمورد دختر و پسر مایکل جکسون وجود دارد اما باید بگوییم که آنها فرزندان این خواننده مشهور و جنجالی می باشند.

 

7. بچه های بازیگران معروف : پسر وودی آلن، رونان فارو

پسر وودی آلن

چه قبول داشته باشید و چه قبول نداشته باشید، وودی آلن نصف دنیای هالیوود است. این کارگردان که به خاطر هوس بازی های خودش هم بسیار معروف است، فرزندان مشروع و نامشروع زیادی دارد. اما پسر او رونان، گویی کمترین شباهت را به پدر معروف و جنجالی خودش دارد.

 

8. دختر ادی مورفی، برایا مورفی

دختر ادی مورفی

ادی مورفی یکی از بهترین کمدین های جهان می باشد. او در سرتاسر جهان معروف بوده و هواداران زیادی دارد. آقای مورفی صاحب چندین فرزند است اما برایا دختر او کمترین شباهت را به پدرش دارد. همین مساله هم همیشه باعث شده تا مردم ادی را مورد تمسخر و شوخی های مختلف قرار دهند.

 

بیشتر بخوانید: فرزندان افراد مشهور جهان که بسیار شبیه به خودشان هستند!

 

9. پسر شر، چاز بونو

پسر شر خواننده

شر یکی از چهره های ماندگار در عرصه خوانندگی است. وی یکی از معروف ترین خواننده های زن جهان است و در سرتاسر جهان مورد احترام می باشد. البته این خواننده عمل های زیبایی زیادی داشته است، بنابراین برای مقایسه شباهت او و پسرش، باید عکس های قبل از عمل شر را ببینیم.

 

10. فرزندان سلبریتی ها : دختر الک بالدوین، ایرلند بالدوین

دختر الک بالدوین

الک بالدوین که چندی پیش به خاطر شلیک اشتباه و قتل غیرعمد یکی از همکارانش سوژه رسانه های شده بود، زندگی شخصی جالبی دارد. او مجری، صدا پیشه و یکی از چهره های ماندگار در عرصه بازیگری است. ولی دختر الک گویی شباهت بسیار کمی با پدرش داشته و اگر او را با پدرش ندیده باشید، باور نخواهید کرد که دختر الک بالدوین است.

 

11. دختر رابرت دنیرو، درنا دنیرو

دختر رابرت دنیرو

آقای دنیرو یکی از چهره های ماندگار دنیای بازیگری است. او در کنار آل پاچینو با بازی در سری فیلم های پدر خوانده به شهرتی افسانه ای دست یافت. رابرت همسران زیادی داشته و فرزندان زیادی دارد. اما در بین همه ی آنها، درنا دنیرو کمترین شباهت را به پدر سوپراستار خود دارد.

 

12. دختر بروس ویلیس، تالوله ویلیس

دختر بروس ویلیس

بروس ویلیس یکی از چهره های آشنا در دنیای اکشن سینمایی است. چهره او همه را به یاد سری فیلم های جان سخت می اندازد. چهره ای که هر کاری کردند و هر بلایی سرش آوردند نمرد و زنده ماند. این چهره سالهاست که ازدواج کرده و صاحب فرزندان زیادی است. ولی از بین تمام آنها این دختر او تالوله است که کمترین شباهت را به پدر جان سخت و کچل خودش دارد.