پارس ناز پورتال

فروشگاه صنایع دستی اصفهان مرکز فروش ظروف میناکاری روی سفال و مس

فروشگاه صنایع دستی اصفهان مرکز فروش ظروف میناکاری روی سفال و مس

میناکاری روی سفال و مس محبوب ترین ظروف صنایع دستی ایران

میناکاری روی سفال از هنرهای نوظهور صنایع دستی ایران است که هنرمندان میناکار کشور نقش و نگارهای دلفریب و بسیار زیبای میناکاری را بر روی بدنه سفالی ظروف کشیدند تا جلوه دیگری از رنگ های میناکاری خودنمایی کند.

 

از گذشته تاکنون رنگ و لعاب میناکاری بر روی زمینه های مختلفی مثل طلا و جواهرات، برنج، مس و اکنون سفال پیاده سازی شده که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و در یکی از شهرهای ایران به شهرت رسیده اند. میناکاری روی سفال شهرت جهانی پیدا کرده و شهر لالجین همدان را شهر جهانی سفال می دانند که به ثبت هم رسیده است.

 

بد نیست بدانید که طبق سفارش و توصیه انجمن هنری سفال و سرامیک لالجین، این تکنیک به لعاب برجسته معروف است و به آن میناکاری روی سفال برجسته یا سفال لعاب برجسته نیز گفته می شود. میناکاری روی سفال بیشتر جنبه تزئیناتی و دکوراتیو دارد و برای کسانی که عاشق میناکاری و سفالگری هستند گزینه بسیار مناسبی است.

 

تنوع این محصولات بسیار زیاد بوده و به شکل ظروف تکی یا ست کامل به فروش می رسند. هدایای تبلیغاتی میناکاری روی سفال یا تندیس های میناکاری شده روی سفال نمونه های ارزشمندی هستند که با قیمت مناسب، طراحی و کیفیت ساخت شاهکار همراه با سفارشی سازی به شکل عمده عرضه می گردند. در فروشگاه بازار مینا این امکان فراهم شده تا بهترین محصولات مرغوب میناکاری روی سفال برجسته یا سفال لعاب برجسته را با قیمت بسیار مناسب همراه با تضمین کیفیت و مرغوبیت خریداری نمایید.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان مرکز فروش ظروف میناکاری روی سفال و مس

خرید محصولات میناکاری روی سفال، میناکاری روی مس، مینیاتور، خاتم کاری اصفهان،فیروزه کوبی،ملیله کاری،هدایای تبلیغاتی، تندیس میناکاری،قلمزنی اصفهان، نقره نما،ظروف مسی و … از سایت و اپلیکیشن فروشگاه صنایع دستی اصفهان بسادگی امکان پذیر است.

 

فروشگاه صنایع دستی اصفهان – بازار مینا   bazaremina.ir

تماس با واحد فروش : 03134651271  – 09019277512

 

میناکاری روی مس اصفهان از نمونه های فاخر و شاخص هنر میناکاری صنایع دستی دستی ایران است که قدمت و سابقه آن به دوران صفویه برمی گردد که پادشاهان آن دوران به دلیل علاقه مندی زیاد به هنر، باعث شدند تمامی هنرهای صنایع دستی مخصوصا میناکاری رونق بسیار زیادی بگیرد.

 

طرح و نقوش و سبک های مختلف از آن دوران تاکنون مورد استفاده قرار گرفته اند و در این بین سبک و مدل های جدید نیز پدید آمده اند. میناکاری روی مس اصفهان به دلیل اینکه از مرغوبترین ورقه مسی با ضخامت مناسب استفاده می کند و هیچ گونه ناخالصی در مس به کار رفته وجود ندارد، در ایران شهرت پیدا کرده است.

 

ظروف میناکاری شده روی مس از تنوع بسیار بالایی در طرح و نقش برخوردار هستند و با توجه به اینکه تماما کار دست می باشند می توان گفت که هیچ یک از ظروف مسی میناکاری شده مشابه دیگری نخواهند بود. فلز مس برای میناکاری محبوبیت بیشتری دارد چون خاصیت چکش خواری مس بهتر بوده و فرم پذیری آن راحتتر است.

 

ظروف میناکاری روی مس در مقایسه با نوع سفالی علاوه بر جنبه تزئیناتی و دکوراتیو مثل بشقاب میناکاری مسی به شکل دیوارکوب یا همراه با پایه به صورت رومیزی، قابلیت استفاده برای پذیرایی از مهمان نیز دارند.

 

هدایای تبلیغاتی و تندیس های میناکاری یکی از زیباترین و هنرمندانه ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی محسوب می شوند که در خرید عمده امکان سفارشی سازی و درج پلاک تجاری نیز فراهم شده است. ضمنا ماندگاری ظروف مسی میناکاری در صورت رعایت نکات نگهداری بسیار بالاست و کیفیت اولیه خود را حفظ خواهند کرد و به همین دلیل برای مصارف شخصی و تزئین منزل گزینه عالی به شمار می روند.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان مرکز فروش ظروف میناکاری روی سفال و مس

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا به عنوان بزرگترین منبع و مرکز فروش صنایع دستی ایران مخصوصا میناکاری است که کیفیت ظروف آن کاملا تضمین شده است. این فروشگاه صنایع دستی جزو معدودترین مراکزی است که کارگاه های ساخت صنایع دستی میناکاری اختصاصی خود را مدیریت می کند که کیفیت تمامی محصولات تولیدی آن زیر نظر اساتید متبحر و حرفه ای تأیید می گردند و سپس برای عرضه وارد بازار فروش می شوند.

 

با ورود به وب سایت این فروشگاه به راحتی می توانید تنوع بی نظیر محصولات را به همراه قیمت و ثبت سفارش مشاهده کنید. چنانچه قصد خرید عمده میناکاری را داشته باشید می توانید در هر مرحله ثبت سفارش، درخواست های خود مثل درج پلاک یا نشان تجاری بر روی بدنه تندیس و هدایای تبلیغاتی میناکاری را ارسال کنید. ضمنا انتخاب نوع بسته بندی شکیل و بسیار زیبا نیز وجود دارد.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان مرکز فروش ظروف میناکاری روی سفال و مس

 توجه داشته باشید که این موارد در کنار تخفیف های ویژه ای که برای خرید عمده در نظر گرفته شده، تنها بخشی از خدماتی است که دریافت خواهید کرد. ضمنا در صورتی که با نحوه خرید ظروف میناکاری آشنا نیستید و نمی دانید که چطور برحسب نیاز خود باید خرید کنید، می توانید در همان بخش محصولات، راهنمای خرید میناکاری روی مس و راهنمای خرید میناکاری روی سفال را مطالعه فرمایید.

 

فروشگاه بازار مینا با تولید محصولات میناکاری و عرضه مستقیم، باعث شده تا افراد واسطه حذف شوند و قیمت ظروف میناکاری با وجود کیفیت بی نظیر، مقرون به صرفه تر باشد. ارسال سفارشات پس از ثبت درخواست در اسرع وقت همراه با بسته بندی کاملا مطمئن انجام می گیرند.میناکاری روی سفال با طراحی و کیفیت ساخت بی نظیر انجام می گردد.

 

میناکاری روی سفال و میناکاری روی مس از شاخه های بسیار محبوب صنایع دستی ایران محسوب می شوند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. برای هر دو نوع میناکاری، تندیس و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی ساخته شده و به شکل عمده به فروش می رسند. امکان فروش محصولات میناکاری به شکل تکی و یا ست کامل وجود دارد که علاوه بر جنبه تزئینی، می توان برای پذیرایی نیز استفاده نمود.

 

منبع : فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir