پارس ناز پورتال

جک گیربکس درار | فروش جک گیربکس کامیون با بهترین کیفیت و قیمت

جک گیربکس درار | فروش جک گیربکس کامیون با بهترین کیفیت و قیمت

فروش جک گیربکس درار مایلر + جک گیربکس کامیون

 

تولید بهترین جک گیربکس درار مایلر در انواع مدل ها برای کامیون های نسل جدید و بنز مورد استفاده قرار میگیرد. تولید انواع پولی کش و جک گیربکس درار مایلر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار به خاطره اینکه توان نیرو تولید کننده است و بدون واسطه مستقیم به مصرف کنند فروش دارد به همین علت شما می توانید بدون قیمت اضافه این جک های گیربکسی و یا محصولات دیگر توان نیرو خرید کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرد.

 

برای خرید و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید

توان صنعت

شماره تماس موبایل09133113567

شماره تماس ثابت03133865509

آدرس صفحه اینستاگرامtavansanat1370

 

جک گیربکس درار | فروش جک گیربکس کامیون با بهترین کیفیت و قیمت

کارایی دستگاه جک گیربکس درآر

دستگاهی است که جهت تعمیرات گیربکس و پیاده کردن گیربکس و جاگذاری گیربکس از آن استفاده می گردد و در ایران با اسامی مختلفی نام گذاری شده است عملکرد جک گیربکسی درآر توسط نیروی فشار روغن هیدرولیک می باشد ظرفیت جک گیربکس مایلر 1.5 تون است و برای کامیون های 10 تون هم استفاده می شود.وزن زیادی در مقابل مدل های جک گیربکسی دیگری می باشد.

جک گیربکس درار ،جک گیربکس کامیون

جک گیربکس درار چیست

جک گیربکس درآر چرخ بزرگ یا فرغونی و جک گیربکس درآر خوابیده این مدل جک ها برای پیاده کردن و جا زدن گیربکس برای حالتی که خودرو روی چال سرویس یا روی جک بالابر نباشد مناسب می باشد که در برخی ار مدلها مجهز به ظرف تخلیه روغن گیربکس و قطعه نگهدارنده می باشد.

سابقه تولید انواع جک گیربکس ده تن و مایلر و جک کمپرسی

 

توان نیرو از سال 1369 شروع به تولید انواع جک های گیربکسی درار مایلر و جک های گیربکس کامیون های بنز و تولید پولی کش با بهترین کیفیت کرده است. برای خرید و سوال درباره این محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید.

جک گیربکس درار ،جک گیربکس مایلر

تولید جک گیربکس ده تن و مایلر و جک کمپرسی و ایده پرداز انواع جک ،جواز کسب پنج ساله و مکان ثابت ارسال به تمام نقاط ایران. با ضمانت ۲ ساله.