پارس ناز پورتال

فصل ششم سریال جوکر – فینال فصل اول

فصل ششم سریال جوکر – فینال فصل اول

فصل ششم سریال جوکر بت عنوان فصل اول فینال منتشر شد. سریال جوکر فصل ششم به علت دست برچین شدن گروه و یک نفر اضافه به ازای یک قسمت اضافه بسیار جذاب شد و رکوردهایی را چا به جا کرد. همزمان با این فصل سریال های محبوب دیگری با نام های مترجم و یاغی وارد نمایش خانگی شدند. فیلم گشت ارشاد 3 نیز از تا هفته آینده از اکران آنلاین وارد نمایش خانگی می شود.

 

معرفی فصل ششم سریال جوکر

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این رقابت تنگاتنگ در یک اتاق بسته، مجهز به 36 دوربین برگزار می‌شود و تمامی حرکت میهمانان زیر نظر است و با کوچکترین لبخند اخطار داده خواهد شد.

 

آخرین نفری که در این مسابقه بخندد، در پایان برنده 150 میلیون تومان می‌شود. البته در قسمت اول این مسابقه سیامک انصاری توضیح می‌دهد که هر کدام از شرکت‌کننده‌ها اگر مایل بودند می‌توانند مبلغی که برنده می‌شوند را صرف کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کنند. در ادامه به معرفی کمدین های خواهیم پرداخت.

 

کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی

تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری

تهیه‌شده: استودیو قرن جدید

خواننده تیتراژ: سینا حجازی

سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده

گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی

فصل‌ها: تاکنون 5 فصل

مدت زمان هر قسمت: ۵۹-۷۶ دقیقه

دانلود فصل ششم سریال جوکر

فصل ششم سریال جوکر - فینال فصل اول

معرفی سریال یاغی

یاغی جدیدترین عنوان نمایش خانگی است که از عید فطر پخش خودش را آغاز می کندو کارگردانی بی نظیر محمد کارت و بازیگران محبوبی همچون پارسا پیروزفر , طناز طباطبایی , الناز شاکردوست , فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، امیر جعفری از زردفیلم پخش می شود.

 

بر اساس داستان جنایی معمایی سریال یاغی، می توان این مجموعه شبکه‌ی خانگی را سریالی به سبک قورباغه دانست. سریال «قورباغه» به گفته‌ی بسیاری از صاحب‌نظران حوزه سینما و تلویزیون، آغاز فصل جدیدی از سریال‌های ایرانی بود. سریالی کاملا متفاوت از هر نظر که در جلب توجه مخاطبان، بسیار موفق بود.

 

اما آیا سریال‌های دیگری در ادامه‌ی این فصل جدید تولید می‌شوند. نماوا هم از قافله عقب نمانده و بعد از موفقیت قورباغه، آثار اختصاصی دیگری در دست تولید دارد. البته که سریال‌های اختصاصی هر پلتفرم در دیگری نیز پخش می‌شود تا دوستداران آثار نمایش خانگی از جدیدترین آثار عقب نمانند.

 

تهییه‌کننده: سید مازیار هاشمی

نویسندگان: پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان

دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی

تدوین: اسماعیل علیزاده

دانلود سریال یاغی

فصل ششم سریال جوکر - فینال فصل اول

معرفی سریال مترجم

سریال مترجم، مجموعه دیگری از نماوا و بازیگری بی نظیر پانته آ پناهی ها , صابر ابر , ملیکا شریفی نیا , هدی زین العابدین است. «سریال «مترجم» اولین سریال نمایش خانگی بهرام توکلی محسوب میشود که از نیمه تابستان سال جاری (1401) آغاز می‌شود.

 

داستان سریال درباره یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

 

ژانر: اجتماعی, زندگی نامه

سال انتشار: ۱۴۰۰

زبان سریال: فارسی

کشور سازنده: ایران

کارگردان: بهرام توکلی

دانلود سریال مترجم

فصل ششم سریال جوکر - فینال فصل اول

معرفی فیلم گشت ارشاد 3

گشت ارشاد 3 پس از فیلم دینامیت پرفروش ترین عنوان سینمایی در سال 1400 بود که بعد از عید فطر به نمایش خانگی می آید. خلاصه داستان فیلم از جایی شروع می شود که حسن و عطا بعد از چند سال از آمریکا برمی‌گردند و به دنبال ماشین عباس آقا می‌روند که آن را شخصی به نام پیکان (بهنام بانی) کرایه کرده.بعد از اینکه حسن و عطا ماشین را می‌دزدند با پیکان آشنا می‌شوند که به دنبال خوانندگی است. عطا و حسن به عنوان آهنگساز و ترانه‌سرا به وی کمک می‌کنند که درگیر اتفاقات جذاب می‌شوند.

 

محصول کشور : ایران

کارگردان : سعید سهیلی

بازیگران : امیر جعفری، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی و…

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

فصل ششم سریال جوکر - فینال فصل اول