پارس ناز پورتال

فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اند

مجموعه : اخبار سینما
فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اند

فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اند 

برخی فیلم های ترسناک میباشند که بر اساس ذهن و تصورات کارگردان ساخته نشده اند بلکه حکایت حقیقی در پشت پرده آنها نهان بوده هست. فیلم هایي که بر اساس حکایت هاي حقیقی ساخته شده اند تاثیر بیشتری نسبت به فیلمهای دیگر روی بیننده خود می گذارند و گرچه این تاثیر در فیلمهای خوفناک چند برابر هست.پارس ناز در اینجا چند همانند از این فیلم ها که بر اساس حکایت هاي حقیقی ساخته شده اند را معرفی کرده هست.

 

The Serpent and the Rainbow «مار و رنگین کمان»

فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اند

حکایت فیلم; انسان شناسی از دانشگاه هاروارد به هائیتی می‌رود تا داروی رازها آمیزی که عملکردهای روانی و حرکتی انسانها را زیر و رو و آنها را تبدیل به زامبی میکند پیدا کند.

 

حکایت حقیقی; این فیلم بر اساس کتاب مار و رنگین کمان دیویس وید ساخته شده هست. دیویس با علمی آشنا می‌شود که تاریخ کشف آن به قرن هاي قبل بر می‌گردد. او درمورد تجربیاتی که با زامبی ها داشته می‌نویسد.

 

The Mothman Prophecies «پیشگویی هاي مرد شاهپرکی»

فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اند

حکایت فیلم; جان و همسرش ماری تصمیم میگیرند منزل بخرند و در مسیر بازگشت از منزل اي که برای خرید رفته بودند تصادف می‌کنند. ماری ادعا می‌کند که یک موجود عجیب دیده هست.

 

حکایت حقیقی; این فیلم بر اساس کتاب جان کیل ساخته شده هست. جان حکایت هاي شاهدین مرد شاهپرکی را مطالعه کرده و تحقیقاتی در این اساس انجام داده هست. آخرین باری که مرد شاهپرکی دیده شد قبل از فرو ریختن پل نقره اي رودخانه اوهایو بود که کشته به جای گذاشت.

 

An American Haunting «جن زده آمریکایی»
فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اندحکایت فیلم; خانواده جان خانواده لعنت شده اي میباشند که توسط یک روح مورد آزار و آزار قرار می‌گیرند و از آنها جان دخترشان را می‌خواهد.

 

حکایت حقیقی; 35 کتاب درمورد خانواده اي که توسط یک روح مورد آزار و آزار قرار گرفته اند نوشته شده هست. خانواده جان بل که سال ها زندگی سختی را گذراندند و بالاخره جاندخترشان بتی بل را می‌گیرد. حکایت این خانواده در تاریخ کشور آمریکا ثبت شده هست.

 

The Amityville Horror «وحشت در آمیتی ویل»
فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اندحکایت فیلم; زوج جوانی با 3 بچه به منزل جدیدی می‌روند. قیمت این منزل بسیار پایین هست چون خانواده اي که قبلا در آن زندگی می‌کردند به طرز وحشتناکی مرده اند. اما آنها این واقعیت را نمی‌دانستند. رویدادها عجیبی در منزل میوفتد مانند اینکه چیزی در این منزل پنهان شده باشد.

 

حکایت حقیقی; در 13 نوامبر سال 1974 رونالد دیفیو پدر، مادر، دو خواهر و دو برادرش را میکشد. حکایت هاي زیادی درمورد این خانواده بر سر زبان ها میچرخد. دیفیو محکوم به زندان ابد می‌شود.

 

An American Crime «یک جنایت آمریکایی»
فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اند

حکایت فیلم; پدر و مادر سیلویا و جنی آنها را برای پیدا کردن کار ترک میکنند و انها را در ازای پرداخت مبلغ هفته اي 20 دلار به گرترود بانیزسکی زنی که با 6 فرزند زندگی می‌کند می سپارند. وقتی 2 هفته از پول خبری نمی‌شود گرتورد شروع به آزار و آزار آنها می‌کند.

 

حکایت حقیقی; قتل سیلویا لیکنز یکی از خوفناک ترین قتل هایي بود که در ایالت ایندیانا به وقوع ضمیمه. بچه هاي گرتورد سیلیویا را به شدن می زدند. حقیقت تلخ حکایت این جاست که تمام همسایه ها این موضوع را می‌دانستند اما هیچ کمکی به او نمیکردند.

 

Changeling «بچه اشتباهی»
فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اند

حکایت فیلم; به گزارش پارس ناز بعد از مفقود الاثر شدن والتر کولینز پلیس پسری را پیدا میکند اما مادرش متوجه می‌شود که او پسرش نیست. کریستین کاملا ناامید می‌شود و از روزنامه نگارها کمک می‌خواهد. اما دولت هیچ تمایلی به این مسئله نشان نمی‌دهد و تلاش هایش باعث میشود پلیس به او بدنامی جنون بزند و به آسایشگاه روانی بفرستد.

 

حکایت حقیقی; «chicken coop murders» آلبوم قتل هاي زنجیره اي بود که در لس آنجلس در سال 1928 رخ داده هست. آدمکش اعضای بدن بچه هایي که می دزدید از بین میبرد و بقایای اجساد را در کشتزار خاک می‌کرد. برخی از اجساد قابل شناسایی بودند و یکی از آنها پیکر والتر کولینز شناخته شد.

فیلم های ترسناکی که بر مبنای واقعیت ساخته شده اند

فیلمهای خوفناک،درمورد فیلمهای خوفناک،فیلمهای جالب خوفناک،فیلمهای خوفناک حقیقی،فیلمهای خوفناک اخیر