پارس ناز پورتال

قالیشویی پاک مهر؛ اولین و تنها قالیشویی آنلاین در تهران

قالیشویی پاک مهر؛ اولین و تنها قالیشویی آنلاین در تهران

همه‌ی ما به دنبال راهکارهایی برای ساده‌تر کردن فرآیندها هستیم و دقیقا اینجاست که تکنولوژی خودنمایی می‌کند. قالیشویی پاک مهر تنها قالیشویی در تهران است که با ساده‌تر کردن فرآیند شستشو، بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. در این مطلب با این قالیشویی آنلاین بیشتر آشنا خواهیم شد.

قالیشویی پاک مهر؛ اولین و تنها قالیشویی آنلاین در تهران

قالیشویی پاک مهر؛ بهترین قالیشویی در تهران

 

قالیشویی پاک مهر یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین قالیشویی‌های سطح شهر تهران است که علاوه بر حفظ سلامت کالا، فرش‌های شما را کاملا تمیز و عاری از هرگونه میکروب و آلودگی به شما تحویل خواهد داد. در ادامه برخی از ویژگی‌های این مرکز را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بهره گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات شستشو و خشک کن فرش

علاوه بر نیروی کار ماهر، تجهیزات شستشو تاثیر به سزایی در خروجی کار خواهد داشت. در مرکز پاک مهر تمامی تجهیزات بخش‌های مختلف مانند شستشو، خشک کردن و بسته‌بندی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات موجود هستند؛ در نتیجه هیچ گونه آسیبی به فرش‌های شما نخواهد رسید و از سوی دیگر تمامی آلودگی‌های عمقی نیز از بین خواهند رفت.

 

تحویل به موقع و فوری

در اغلب موارد شاهد بدقولی در تحویل فرش، به ویژه در ایام خانه تکانی نوروز هستیم اما در قالیشویی پاک مهر زمان بارگیری و تحویل مشخص است و قطعا در همان روز فرش به شما تحویل داده خواهد شد.

 

شما می‌توانید حتی چندین روز قبل سفارش خود را ثبت کنید تا در روز تعیین شده نیروهای پاک مهر جهت جمع آوری فرش‌ها خدمت شما برسند تا از هر گونه فراموشی و برهم ریختن برنامه‌های خود جلوگیری کنید.

 

رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویروس کرونا

از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد این است که آیا فرشی که به دست ما می‌رسد از لحاظ بهداشتی نیز مورد تایید است یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در قالیشویی پاک مهر از موادی برای ضدعفونی کردن فرش‌ها استفاده می‌شود که علاوه بر ویروس کرونا، سایر میکروب‌ها و ویروس‌های احتمالی را نیز از بین می‌برد. از سوی دیگر به کمک تجهیزات پیشرفته، تمامی فرش‌ها به صورت استریلیزه بسته‌بندی شده و خیال شما از بابت بهداشت محصولات کاملا راحت خواهد شد.

 

استفاده از بهترین متریال برای شستشو

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در کیفیت شستشو، استفاده از مواد شوینده‌ی مرغوب و باکیفیت است. در قالیشویی پاک مهر تمامی مواد شوینده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین نه تنها در اثر گذر زمان فرش شما فرسوده نمی‌شود، بلکه بافت فرش بسیار نرم و لطیف خواهد شد.

 

بسته‌بندی ایمن و استریلیزه

پس از پایان فرآیند شستشوی فرش ها، بسته‌بندی آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در هنگام حمل و نقل علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدن فرش، راه ورود آلودگی و کثیفی را نیز سد خواهد کرد. هم چنین در هنگام تحویل فرش از شما، فرش به صورت لول شده و با بسته‌بندی مناسب جمع آوری و به صورت استریلیزه به شما تحویل داده خواهد شد.

 

امکان ثبت سفارش قالیشویی آنلاین در تهران

وجه متمایز کننده‌ی این قالیشویی در این است که این مرکز همگام با مدرنیته حرکت کرده و جهت سهولت کار کاربران امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی را نیز فراهم کرده است. قالیشویی پاک مهر تنها مرکزی است که می‌توانید بدون نیاز به تماس تلفنی و تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید.حال که با ویژگی‌های این قالیشویی معتبر آشنا شدیم، بهتر است با روند ثبت سفارش در وب سایت قالیشویی پاک مهر آشنا شویم.

 

نحوه ثبت سفارش آنلاین قالیشویی در تهران

 

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، هدف از این کار ساده‌تر و سریع‌تر شدن فرآیند ثبت سفارش برای شستشوی فرش، موکت، قالیچه و تابلو فرش است. جهت ثبت سفارش تنها کافیست وارد وب سایت قالیشویی پاک مهر به آدرس pak-mehr.ir مراجعه کنید و فرم ثبت سفارش را پر نمایید. فیلدهای این فرم عبارتند از:

 

* نام و نام خانوادگی

* شماره تماس

* تاریخ جمع آوری

* بازه جمع آوری

* آدرس

 

در این فرم شما می‌توانید تاریخ و بازه‌ی ساعتی جمع آوری فرش را مشخص کنید تا دقیقا در همان زمان مشخص تکنسین پاک مهر به آدرس شما مراجعه کنند. بهتر است در این فرم تعداد فرش‌ها و توضیحات تکمیلی را نیز کامل فرمایید.

 

قالیشویی آنلاین پاک مهر چه مناطقی را تحت پوشش قرار داده است؟

 

به صورت کلی این قالیشویی تمامی مناطق ۲۲گانه تهران را تحت پوشش قرار داده و شما در هر نقطه‌ای از شهر تهران که باشید، می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید؛ فرقی ندارد که شما خدمات قالیشویی در شمال تهران نیاز داشته باشید، یا در شرق، غرب و جنوب تهران.

قالیشویی پاک مهر؛ اولین و تنها قالیشویی آنلاین در تهران

زمان تحویل فرش به چه صورتی است؟

به صورت کلی تمامی خدمات قالیشویی پاک مهر حداکثر ۴۸ساعته هستند. به این معنا که پس از جمع آوری فرش‌ها از محل مورد نظر شما، نهایت ظرف ۲ روز آینده فرش به شما تحویل داده خواهد شد. حتی در ایام پیش از نوروز که حجم کاری به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند، قالیشویی پاک مهر بر اساس تعهد خود به مشتری، در مدت زمان مقرر و مشخص شده فرش را به شما تحویل خواهد داد.

 

مزیت قالیشویی آنلاین در تهران چیست؟

 

به عنوان اصلی‌ترین مورد باید بگوییم که سهولت ثبت سفارش در حالت اینترنتی بسیار ساده‌تر خواهد بود. شما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر زمانی که خواستید، می‌توانید وارد وب سایت شده و اطلاعات سفارش خود را ثبت نمایید. از سوی دیگر این فرآیند با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و در عرض ۲ روز، فرش شما شسته و تحویل داده خواهد شد.

 

از سوی دیگر شما به جای ثبت آدرس به صورت تلفنی، می‌توانید آدرس خود را به صورت دقیق روی نقشه مشخص کنید تا متخصصین پاک مهر به سادگی و بدون دردسر به محل مورد نظر شما رجوع کنند.

 

از دیگر مزایای قالیشویی آنلاین می‌توان به مشاوره‌ی ۲۴ساعته در تمامی ایام هفته اشاره کرد. شما در صورتی که به سوال و یا مشکلی برخورد کردید، می‌توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی با مشاورین در ارتباط باشید و در لحظه مسئله‌ی خود را حل نمایید.

 

در قالیشویی پاک مهر شستشوی چه نوع فرش‌هایی انجام می‌شود؟

جدای از آن که در این قالیشویی آنلاین تهران خدمات متنوعی مانند معمولی، اعلاشور، شامپوشور و… انجام می‌شود، شما می‌توانید کلیه‌ی فرش‌های ماشینی، دستباف، ابریشمی، قالیچه، موکت و یا حتی تابلو فرش‌های خود را با خیال راحت به این مرکز بسپارید تا مثل روز اول تمیز و درخشان شوند.

 

جمع‌بندی از بهترین قالیشویی آنلاین در تهران

 

در این مطلب به ویژگی‌های قالیشویی پاک مهر که تنها قالیشویی آنلاین در تهران است، پرداختیم. شما می‌توانید به صورت اینترنتی و در چند دقیقه سفارش خود را ثبت کرده و در زمان موردنظر منتظر تکنسین‌های پاک مهر باشید.

 

فرش شما به کمک بهترین مواد شوینده، کاملا شسته و توسط دستگاه‌های مخصوص خشک می‌شوند. پس از پایان این فرآیند فرش‌ها لول شده و به کمک مدرن‌ترین تجهیزات، بسته‌بندی و ارسال خواهد شد.

 

شما در هر نقطه‌ای از شهر تهران که باشید می‌توانید برای فردا فرش‌های خود را به دست قالیشویی پاک مهر بسپارید تا ظرف دو روز، بهترین خدمات را با مقرون به صرفه‌ترین هزینه دریافت نمایید.