پارس ناز پورتال

قدم های مهم برای انتخاب 8 لباس ضروری هر کمد

قدم های مهم برای انتخاب 8 لباس ضروری هر کمد

بعضی از لباس ها هستن که هرکسی باید داشته باشد و فارغ از جنسیت اکثر افراد در خانه از آنها استفاده می­کنند. لباس های راحتی مانند انواع تیشرت و شلوارک های راحتی از این قبیل هستند. اکثر ما به داشتن بعضی لباس ها همیشه احتیاج داریم و هرجایی که باشیم برای راحتی بیشتر این لباس ها را با خود می­بریم.

 

برای مثال زمانی که می­خواهیم به سفر برویم همیشه یک دست لباس اضافه راحتی برای خودمان برمی­داریم. در حقیقت هر کسی به بعضی لباس ها احتیاج دارد. اینجا چند مورد از این لباس های ضروری که هر کس به آن احتیاج دارد را شرح خواهیم داد.

 

1- تیشرت

اولین لباس ضروری برای هر کسی تیشرت های راحتی می‌باشد. تیشرت ها بسته به نوع و طرح شان برای استفاده در منزل و خارج از منزل تولید می‌شوند و شما متناسب با نیاز خود می­توانید طرحی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برایتان داشته باشد. شاید ترجیح دهید تیشرتی انتخاب کنید که هم بتوانیم در منزل از آن استفاده کنید و هم برای بیرون مناسب باشد.

 

در هر صورت تیشرت ها انواع مختلفی دارند و بسیاری از آنها هم برای خانم ها هم برای آقایان مناسب هستند و این روز ها بسیار می‌بینیم که تیشرت هایی بلند و اوور سایز با طرح های کارتونی تولید میشوند و دختران و پسران نوجوان از آن استفاده میکنند. این تیشرت های گشاد را اکثر پسران نوجوان همراه با شلوارهای گشاد می‌پوشند و اکثر دختران نوجوان تیشرت ها را همراه با شلوارهای مام فیت و ونس سفید استفاده می‌کنند.

 

2- پیراهن

پیراهن یکی دیگر از لباس های ضروری برای آقایان است. اکثر مردان خوش پوش پیراهن های ساده و اندامی به همراه شلوارهای کتان راسته و کفش های مردانه چرمی استفاده می‌کنند. پیراهن های مردانه برای محیط های اداری و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین برای میهمانی ها و دورهمی ها و هم چنین جشن هایی مانند عروسی مردان خوش پوش از ترکیب پیراهن با سایر اکسسوری های مردانه استفاده می‌کنند. زیبایی و جذابیتی که مردان با استفاده از پیراهن های مردانه به دست می­آورند با زدن یک ادکلن تلخ مردانه چندین برابر خواهد شد و آقایان خوش پوش همیشه بوی عطر خوشی بر روی پیراهن هایشان دارند.

 

3- شلوار پارچه ای و شلوار جذب

شلوار پارچه ای بار دیگر با طراحی های مینیمال لباس به دنیای فشن معرفی شده است و بسیاری از کسانی که مینیمالیست هستند از شلوارهای پارچه‌ای ساده استفاده می‌کنند و داشتن شلوار پارچه‌ای یکی از ضروریات هر کمد لباسی میباشد و خصوصاً برای محل های اداری و محل کار این شلوارها بهترین گزینه هستند.

 

شلوار جین که هم راسته و هم نوع جذب آن طرفداران بسیاری دارد چیزی است که در کمد اکثر افراد وجود دارد و آن را به راحتی با لباس های مختلف ترکیب میکنند. شلوارهای جین راسته به تازگی دوباره مد شده‌اند و افراد زیادی از آنها استفاده می­کنند و به نوعی جایگزین شلوار های جین تنگ شده اند.

 

تمام مواردی که تا اینجا به آن اشاره شده شامل تیشرت، انواع شلوار و پیراهن را می­توانید از برند محبوب بادی اسپینر تهیه کنید . بادی اسپینر یک برند ایرانی با کیفیت است که با تولید لباس هایی ساده و کاربردی نیاز شما برای یک خرید دلچسب را برطرف خواهد کرد. شما می­توانید تمامی لباس های مورد نیازتان را از این برند به صورت اینترنتی خریداری کنید.

 

4- بافت و هودی

قدم های مهم برای انتخاب 8 لباس ضروری هر کمد

بافت و هودی دیگر لباس هایی هستند که شما در کمدتان به آنها احتیاج خواهید داشت. با فرا رسیدن فصل پاییز استفاده از بافت های نسبتاً نازک برای مقابله با سرمای پاییزی ضروری است و آقایان می­توانند بافت هایی با رنگ های قهوه ای، کرم، خاکی، سبز یشمی یا زرشکی را به همراه شلوار های مردانه راسته و کفش‌های چرمی استفاده کنند.

 

استایل های مردانه پاییزه دقیقاً به اندازه استایل های پاییزه زنانه زیبا و جذاب هستند و بسیار مورد توجه خانمها قرار می‌گیرند. هودی ها هم یکی دیگر از لباس هایی هستند که در پاییز به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. هودی را هم برای پوشیدن در داخل منزل میتوانید استفاده کنید و هم برای رفتن به خارج از منزل میتوانید از یک هودی طرح دار زیبا به همراه کلاه های بافتنی و شلوارهای جین راسته استفاده کنید.

 

در واقع بافت و هودی دو نوع از لباس هایی هستند که این روزها در میان نوجوانان و جوانان طرفدار بسیار زیادی دارند و با شروع فصل پاییز این نوع لباس ها بسیار پرفروش میشوند. روش‌های مختلف برای استایل کردن با هودی را در این مطلب مشاهده کنید .

 

5- کاپشن و بارانی

برای فصل های بارانی مانند پاییز و بهار احتیاج دارید که از کاپشن و بارانی استفاده کنید. داشتن یک کاپشن چرم در کمدتان باعث میشود تا زیر باران خیس نشوید و بارانی هم میتواند برای روزهای بارانی مفید باشد اما از آنجایی که جنس پارچه های بارانی از جنس پارچه است نمی‌تواند به اندازه کاپشن های چرم جلوی خیس شدنتان را بگیرد. برای آنکه درروزهای سرد پاییزی یک پوشش مناسب داشته باشید داشتن کاپشن چرم و همچنین داشتن یک بارانی حتماً به شما توصیه میشود.

 

6- پالتو و کت

پالتو برای روزهای برفی ضروری است. نداشتن یک پالتو مناسب در روز های سرد باعث ضعیف شدن و سرما خوردن شما میشود. بنابراین حتماً از یک پالتو مناسب برای روزهای زمستانی خود استفاده کنید. می­توانید از کتهای پاییزی با طرح های متنوع و پارچه های ضخیم استفاده کنید. توجه داشته باشید کت هایی که خریداری میکنید آستر دوزی شده باشند تا بتوانند بیشتر و بهتر گرمای بدن شما را در خود نگه دارند. استفاده از کت های زمستانی به همراه یک بافت ضخیم در زیر کت و شلوارهای کتان برای آقایان بسیار جذاب به نظر میرسد.

 

این کت ها هم برای خانمها و هم برای آقایان مناسب هستند و همچنین هم برای فصل پاییز و هم زمستان میتوانید از آنها استفاده کنید. ست کت نسبتاً کوتاه به همراه شلوارهای پارچه ای یا کتان با رنگ های پاییزی برای خانم ها به همراه کتونی های ونس یک ترکیب امروزی و جذاب به شما خواهد داد. همچنین می توانید از کت های طرح دار پاییزه به همراه دامن کلوش و جوراب شلواری استفاده کنید تنها باید این نکته را در نظر بگیرید که کتی که می­پوشید حتماً کوتاه باشد.

 

7- شال و کلاه زمستانی

قدم های مهم برای انتخاب 8 لباس ضروری هر کمد

شال و کلاه زمستانی برای روزهای سرد زمستان حتما لازمتان می‌شود. استفاده از شال کلاه های زمستانی استایل های خاص و زیبا ای برای این فصل به شما می‌دهند و شما میتوانید تنوع بالایی در استایل پاییزه و زمستانه خود داشته باشید و این کار را باید تنها با استفاده از چند دست کلاه و شال گردن انجام دهید.

 

ترکیب کلاه و شال بافتنی با هودی همچنین ترکیب کلاه چرم با کت های طرح دار و یا ترکیب کلاه های پشمی با پالتو های بلند بی شک زیبایی منحصر به فردی به شما می‌بخشد بنابراین از استفاده از کلاه و شال برای زمستان غافل نشوید.

 

8- لباس های شب زنانه

لباسهای شب و لباس های مهمانی برای خانم ها یکی از ضروریات درون کمد شان می­باشد و برای رفتن به مجالس و مهمانی ها این ست لباس ها لازم است. بعضی خانم ها از پیراهن های بلند لباسهای تجملاتی استقبال نمی‌کنند و ترجیح می­دهند یک استایل اسپرت برای مهمانی ها داشته باشند.

 

اما بسیاری از خانم ها نسبت به استفاده از لباسهای زرق و برق دار احساس رضایت می­کنند و چندین دست لباس مهمانی در کمد شان دارند. داشتن لباسهای زنانه زیبا برای خانم ها لازم است و حتی اگر علاقه ای به پوشیدن آنها ندارید سعی کنید تا با یک خیاط مشورت کنید و لباسی مورد پسند خودتان برای رفتن به مهمانی داشته باشید.

 

برند ال سی وایکیکی یکی دیگر از برندهای با کیفیتی است که میتواندی تمامی مواردی که تا اینجا ذکر شد را از آن به صورت اینترنتی خریداری کنید. انواع لباس مردانه و زنانه ال سی وایکیکی و حتی ادکلن‌های مختلف این برند را می­توانید با بهترین کیفیت از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنید.

 

لباس های دیگر زیادی وجود دارند که می­توانید از آنها در کمدتان استفاده کنید اما آنچه در اینجا به آن اشاره شد اکثر ضروریاتی بود که نیاز است درون کمدتان حتماً وجود داشته باشد. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

 

نویسنده: سارااقبالی