پارس ناز پورتال

قسمت جدید ماموریت غیر ممکن در دست ساخت

مجموعه : اخبار سینما
قسمت جدید ماموریت غیر ممکن در دست ساخت

قسمت جدید ماموریت غیر ممکن در دست ساخت 

فیلم معروف و هیجانی ماموریت غیر ممکن با حضور درخشان تام کروز در دست ساخت است تا باز هم مردم را به سینماها بکشاند. قسمت قبلی مجموعه، ملت سرکش (Rogue Nation) در تابستان سال 2015 روی پرده رفت و توانست 682 میلیون دلار بفروشد. حال نوبت به قسمت جدید ماموریت: غیرممکن رسیده است. تصویربرداری فیلم Mission: Impossible 6 در سال 2017 آغاز خواهد شد.

 

با توجه به موفقیت فیلم ملت سرکش، به نظر می‌رسد که ساخت قسمت جدید چندان طول نکشد اما به چند دلیل، باید تا اوایل سال آینده منتظر بمانیم.طبق اخبار منتشر شده از سوی سایت ددلاین، پیش تولید ساخت فیلم Mission: Impossible 6 در لندن، فعلا متوقف شده است.

 

به این دلیل که شرکت پارامونت (Paramount) با تام کروز (Tom Cruise) و جی.جی آبرامز (J.J. Abrams) بر سر پول، هنوز به نتیجه مناسبی نرسیده‌اند. در همین حین، نویسنده و کارگردان فیلم ملت سرکش، کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) در حال نوشتن فیلم‌نامه قسمت ششم است

 

و داستان و ایده‌ی اصلی‌اش را هم با تام کروز نوشته. هنوز مشخص نیست که مک‌کوری کارگردانی این قسمت را هم برعهده خواهد داشت یا خیر.کروز فعلا مشغول بازی در فیلم مومیایی (The Mummy) به کارگردانی الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) است. کروز و مک‌کوری در چند ماه آینده، در هر صورت درگیر پروژه‌های دیگر خواهند بود

 

اما به نظر نمی‌رسد که تأخیر خوردن ساخت فیلم Mission: Impossible 6 بیشتر از زمان مشخص شده (سه ماه اول 2017)، طولانی شود.به نظر نمی‌رسد که مسائل مالی و حقوق تام کروز، مانع از ساخت این فیلم شوند و بدون شک، ماجراجویی جدید اتان هانت (Ethan Hunt) به طور کامل انجام خواهد شد. در فیلم ملت سرکش، بازیگرانی همچون جرمی رنر (Jeremy Renner)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)

 

و سایمون پگ (Simon Pegg) حضور داشتند و انتظار می‌رود که برای قسمت جدید هم بازگردند. حال همه چیز به کریستوفر مک‌کوری بازمی‌گردد که ایده‌ی قسمت جدید را نوشته. آیا او می‌تواند یک فیلم موفق دیگر ارائه دهد؟ باید منتظر ماند و دید.