پارس ناز پورتال

قیمت سرویس نقره عروس ( جایگزین مناسب طلا )

قیمت سرویس نقره عروس ( جایگزین مناسب طلا )

در این مطلب میخواهیم در مورد قیمت سرویس نقره عروس صحبت کنیم و مطالبی را خدمتتان ارائه دهیم که قطعا می‌تواند برای شما مفید باشد، پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید و نکاتی را که خدمتتان عرض می‌کنیم، به دقت بخوانید و به یاد داشته باشید.

 

سرویس نقره عروس می‌تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای سرویس طلا باشد. سرویس طلا در حال حاضر قیمت بسیار بالایی دارد و کسانی که می‌خواهند چند مدل سرویس داشته باشند یا اینکه بخواهند برای خرید سرویس عروس کمتر هزینه کنند، می‌توانند از سرویس نقره استفاده کنند.

قیمت سرویس نقره عروس ( جایگزین مناسب طلا )

قیمت سرویس نقره عروس به مراتب از قیمت سرویس طلا کمتر است، چرا که هم جنس طلا مرغوب تر است و هم فلز طلا در بازار به ندرت یافت می‌شود. اما نقره قیمت بسیار کمتری دارد و در بازار به وفور یافت می‌شود. حالا نکته اینجا است که آیا باید حتما سرویس طلا خرید؟

 

با توجه به گرانی های اخیر، تورم و رکود در بازار که مشکلات بسیاری را برای جوان ها و خانواده ها به وجود آورده است، باید تا جایی که می‌توان از برخی تجمل گرایی ها جلوگیری کرد. یکی از این تجمل گرایی ها، هزینه های گزاف قبل از عروسی است که هزینه خرید سرویس طلا را هم برای عروس شامل می‌شود.

 

در صورتی‌که می‌توان با هزینه بسیار کمتر، یک سرویس نقره عروس تهیه کرد. سرویس های نقره در انواع مختلف در بازار وجود دارند و می‌توانید حتی سرویس های نقره مشابه طلا تهیه کنید. سرویس نقره مشابه طلا با توجه به اینکه دارای روکش طلا زرد و یا طلا سفید است، قطعا برای مجالس مناسب تر خواهد بود. هر چه برای ابتدای ازدواج ساده تر بگیریم، جوان ها راحت تر وارد زندگی خواهند شد.

 

قیمت سرویس نقره عروس در بازار چند است؟

اگر بخواهیم سرویس طلا تهیه کنیم، قطعا هزینه آن بسیار بالا خواهد بود. برای مثال اگر در سایت های مختلف جستجویی داشته باشید، متوجه خواهید شد که سرویس طلا حداقل از 20 میلیون تومان قیمت دارد تا قیمت هایی که خودتان در جریان هستید. هر چقدر محصولات سرویس مرغوب تر و ظریف تر باشند، یا برند بهتری داشته باشند، قیمت سرویس طلا افزایش پیدا می‌کند.

 

اما محصولات سرویس نقره زنانه قیمتی به مراتب کمتر خواهند داشت. حداکثر قیمتی که در یک فروشگاه اینترنتی ممکن است ببینید، شاید چیزی در حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان باشد، در حالی که در مقایسه با کمترین قیمت یک سرویس طلا تقریبا 80 درصد کمتر است، یعنی یک پنجم قیمت سرویس طلا می‌توانید، سرویس نقره عروس مشابه همان را بخرید.

 

این یک پنجم قیمت می‌تواند خیلی به جوان ها در ابتدای زندگی و همچنین در صرفه جویی مخارج زندگی کمک کند، پس اگر شما متولی ازدواج جوان‌های خودتان هستید، این نکته را حتما به خاطر داشته باشید. هر وقت دست و بال جوانتان باز شود، قطعا برای همسر خود از بهترین جنس ها و بهترین زیور آلات و جواهرات تهیه خواهد کرد.

 

و اما برسیم به عواملی که می‌توانند قیمت سرویس نقره را تحت تاثیر قرار دهند. این قسمت از متن می‌تواند به شما کمک کند تا دیگر هیچ وقت محصولی را گران نخرید.

قیمت سرویس نقره عروس ( جایگزین مناسب طلا )

عواملی که قیمت سرویس نقره به آنها وابسته است، عبارتند از:

 

* جنس به کار رفته در سرویس نقره زنانه

یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند در قیمت سرویس نقره تاثیر داشته باشد، جنسی است که در محصول به کار رفته است. جنس نقره هم از انواع مختلفی برخوردار است، مثلا جنس ترکیب نقره و فلزات دیگر، نقره خالص و نقره بدل که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند.

 

قطعا استفاده از نقره اصل سبب افزایش قیمت محصول خواهد شد ولی شما یک جنس با کیفیت و مرغوب تحویل می‌گیرید که می‌توانید تا سال های سال از آن استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید که جنس های ترکیبی و مخلوط اگر چه ارزان هستند، اما کیفیت آنها به مراتب پایین تر از کیفیت محصولات اصل است و بعد از مدتی، پشیمان خواهید شد و خرج اضافه روی دست شما خواهد ماند.

 

* عیار به کار رفته در سرویس نقره مجلسی

هر چقدر عیار به کار رفته در سرویس زنانه نقره بالاتر باشد، نشان از مرغوبیت بالاتر محصول دارد و در نتیجه قیمت آن بالاتر خواهد بود. اکثرا تولیدکنندگان در کارگاه های تولیدی، از نقره با عیار 925 استفاده می‌کنند که تقریبا بالاترین عیار برای تولید محصولات سرویس و نیم سرویس است.

 

البته عیار 800 و 950 هم وجود دارد که رایج ترین عیار برای تولید محصولات نقره، عیار 925 می‌باشد. توجه داشته باشید که عیار پشت محصولات نقره اصل، حکاکی می‌شود و این می‌تواند نشانه ای برای تشخیص نقره اصل برای شما باشد.

 

* محصولات موجود در سرویس زنانه نقره

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند در قیمت سرویس نقره دست داشته باشد، تعداد محصولاتی است که در آن موجود است. بسته به تعداد محصولات، قیمت سرویس هم افزایش پیدا خواهد کرد. معمولا در یک سرویس نقره گردنبند، گوشواره و دستبند مشاهده می‌شود.

 

تصور کنید که قیمت گردنبند نقره زنانه که در سرویس عروس به کار رفته است، خودش جداگانه حدودا تا یک میلیون تومان قیمت دارد و قطعا بودن یا نبودن آن برای تعیین قیمت مهم است. گوشواره و دستبند هم همینطور. البته رایج ترین نوع سرویس نقره زنانه با حضور گردنبند، گوشواره و دستبند است که در برخی از فروشگاه ها بیشتر یا کمتر ممکن است مشاهده کنید.

 

* طرح محصولات موجود در سرویس نقره زنانه

قطعا مهم است که طراحی محصولات موجود در سرویس نقره چگونه باشد. هر چقدر طراحی سنگین تر و مجلسی تر باشد، شما باید برای سرویس عروس، قیمت بالاتری پرداخت کنید. برای مثال گردنبند های نقره زنانه ای که در سرویس عروس به کار می‌روند، معمولا آنقدر مجلل هستند که به تنهایی قیمت محصول را با خود بالا می‌کشند.

 

* نوع روکش سرویس نقره

همچنین عامل دیگر مهم بر روی قیمت سرویس نقره عروس که باید به آن اشاره کرد، نوع روکشی است که در آن استفاده می‌شود. قطعا استفاده از روکش طلا زرد یا طلا سفید، به مراتب قیمت سرویس نقره را افزایش خواهد داد. در ضمن هرچقدر روکش استفاده شده در سرویس نقره مرغوب تر و با ظرافت بیشتر باشد، سبب افزایش قیمت محصول خواهد شد.

 

* نوع برند محصولات سرویس عروس نقره

آخرین عاملی که می‌خواهیم برای شما نام ببریم، عامل برند در محصولات سرویس نقره است. نام برند به تنهایی بر روی محصول می‌تواند قیمت آن را افزایش دهد. حالا هرچقدر که برند مرغوب تر و لوکس تر باشد، سبب می‌شود که شما برای محصولات سرویس نقره قیمت بالاتری را پرداخت کنید.

 

ارزان ترین قیمت سرویس نقره عروس در بازار

اما برای اینکه محصول اصل و با کیفیت با قیمت مناسب بخریم، باید چه کار کنیم؟ آیا فروشگاهی وجود دارد که قیمت آن قیمت واقعی باشد و نه قیمت واسطه و دلالی؟ آیا امکان ارتباط با تولیدکننده برای خریدن سرویس نقره عروس به صوت مستقیم با قیمت کمتر وجود دارد؟ معتبرترین و منصف ترین فروشنده در بازار کدام است؟

قیمت سرویس نقره عروس ( جایگزین مناسب طلا )

ما برای شما یک فروشگاه معرفی می‌کنیم که از ویژگی های زیر برخوردار است:

 

* محصولاتش را با سود بسیار کمتر از بازار به مشتریان خود عرضه می‌کند.

* خودش تولید کننده انواع محصولات نقره است.

* فروشنده با انصافی است.

* محصولات اصل با گارانتی به شما می‌فروشد.

 

این ویژگی های فروشنده ای نیست، جز فروشگاه اینترنتی زارنس که بیش از ده سال است در زمینه فروش اینترنتی محصولات نقره در حال فعالیت است.شما می‌توانید اقدام به خرید نقره از زارنس کنید و محصولاتی من جمله سرویس نقره زنانه را در انواع طرح های بی نظیر و جدید را برای خود تهیه کنید.

 

این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و همچنین دارای پشتیبانی 24 ساعته در طول هفت روز هفته است تا اگر شما به مشکلی در هر زمینه برخورد کردید، سریعا بتوانید با در میان گذاشتن آن با واحد پشتیبانی و کارشناسان آن را برطرف نمایید.

 

اگر می‌خواهید سرویس نقره عروس را به صورت کاملا مشابه با سرویس طلا تهیه کنید، توصیه اکید ما مراجعه به فروشگاه اینترنتی زارنس است که با آدرس www.zarens.com در اینترنت قابل جستجو و دسترسی خواهد بود.