پارس ناز پورتال

قیمت ممبران آب شیرین کن صنعتی

قیمت ممبران آب شیرین کن صنعتی

اسمز معکوس یکی از بهترین و دقیق ترین روش ها برای تصفیه آب می باشد و به همین دلیل بیشتر دستگاه های تصفیه آب صنعتی از این روش استفاده می کنند. در روش اسمز معکوس آب برای تصفیه باید با فشار بالا از فیلتر ممبران صنعتی عبور کند.

 

فیلتر ممبران مهم ترین نقش را در این روش دارد و می تواند به خوبی و با دقت بالا آلاینده ها و فلزات سنگین موجود در آب از جمله آرسنیک، جیوه، کادمیوم و سرب را حذف کند.

 

عوامل موثر در قیمت ممبران صنعتی تصفیه آب 

قیمت ممبران آب شیرین کن صنعتی

همچنین بهتر از فیلترهای دیگر TDS (میزان مواد محلول در آب) را کاهش می دهد. این فیلتر از چند لایه غشا نیمه تراوا ساخته شده است و دقت بسیار بالایی در حدود 0.0001 میکرون دارد. برای خرید فیلتر ممبران صنعتی باید به قیمت، کیفیت و نوع فیلتر توجه کنید. قیمت ممبران صنعتی بر اساس مدل و ویژگی های آن متفاوت است. در ادامه به بررسی عوامل موثر در قیمت فیلتر ممبران می پردازیم: 

 

دقت فیلتر ممبران صنعتی

یکی از عوامل موثر در قیمت فیلتر ممبران، دقت آن می باشد. دقت فیلتر ممبران به کیفیت و تولید غشا آن بستگی دارد. هر چه دقت فیلتر بیشتر باشد، قیمت بالاتری دارد. تشخیص کیفیت فیلتر ممبران در صورتی که هیچ تخصصی در این زمینه نداشته باشید، کار مشکلی است، بنابراین توصیه می شود، در این مورد با متخصصان در ارتباط باشید. 

 

غشا فیلتر ممبران 

غشا فیلتر ممبران معمولا از پلی آمید ساخته می شود. ساخت غشا کار سخت و پیچیده ای می باشد، به همین علت غشا تمامی فیلترهای ممبران ایرانی از کشورهای دیگر وارد شده اند. کیفیت بالا ساخت غشا در قیمت فیلتر ممبران تاثیر گذار است. 

 

تعداد لایه های ممبران صنعتی

قیمت ممبران آب شیرین کن صنعتی

 فیلتر ممبران از چندین لایه غشا نیمه تراوا ساخته شده است و به این صورت می تواند آب را به خوبی تصفیه کند. فیلترهای ممبران با کیفیت معمولا تعداد لایه های بیشتری دارند. هر چه تعداد لایه های فیلتر ممبران بیشتر باشد، قیمت بیشتری دارد. شما می توانید با تعداد لایه های فیلتر ممبران به اصل و غیر اصل بودن آن نیز پی ببرید. 

 

ابعاد فیلتر ممبران

فیلترهای ممبران با قطرهای مختلف ساخته می شوند. فیلترهای ممبران صنعتی دارای قطر 4 و 8 اینچ می باشند. بدیهی است که فیلترهای ممبران صنعتی قیمت بالاتری به نسبت نمونه های نیمه صنعتی و خانگی دارند، همچنین قیمت فیلتر ممبران 8 اینچ بیشتر از قیمت فیلتر ممبران 4 اینچ است. 

 

برند فیلتر ممبران

قیمت ممبران آب شیرین کن صنعتی

برندهای مختلفی از فیلتر ممبران از جمله دوپوینت، فیلمتک و بسیاری دیگر در بازار موجود می باشند. قیمت فیلتر ممبران از برندهای مختلف، با هم متفاوت است. فیلتر ممبران آمریکایی بهترین کیفیت را در بین فیلترهای ممبران دارد و قیمت آن نیز بیشتر از دیگر موارد می باشد. فیلترهای ممبران ساخت تایوان نیز کیفیت بالایی دارند و به نسبت نمونه های آمریکایی با قیمت پایین تری به فروش می رسند. 

 

ممبران آب شیرین کن صنعتی از کجا بخرم؟ 

خرید فیلتر ممبران با کیفیت و اصل اهمیت بسیار زیادی دارد. توصیه می شود فیلتر ممبران را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. به این صورت احتمال خرید فیلترهای بی کیفیت پایین می آید. همچنین فروشگاه های معتبر خدمات بهتری در زمینه مشاوره و فروش به شما ارائه می دهند و شما می توانید با اطمینان فیلتر ممبران مورد نیاز را خریداری کنید.

 

در صورتی که از فروشگاه مطمئنی خرید نکنید، علاوه بر اینکه ممکن است فیلتر بی کیفیت و غیر اصل باشد، در برخی از موارد هزینه بالاتری نیز پرداخت می کنید، همچنین در صورت نیاز به مشاوره و یا عدم رضایت پاسخ درستی به شما داده نمی شود.

 

مورد بعدی تنوع محصولات فروشگاه های بزرگ و معتبر است. به این صورت که انواع فیلتر ممبران صنعتی از برندهای مختلف موجود می باشد و شما صرفا بر اساس فیلتر مورد نیاز و کیفیت راهنمایی می شوید. در صورتی که فروشگاه های کوچک برندهای محدودی را دارند و انتخاب شما محدود می شود. 

 

برای خرید فیلتر ممبران صنعتی باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. توجه به قیمت، کیفیت و نوع فیلتر مورد نیاز اهمیت بسیار زیادی دارد. در هر صنعتی قیمت اهمیت بسیار زیادی دارد، ولی در عین حال توجه به کیفیت نیز مهم است. خرید فیلترهای ارزان با کیفیت پایین می تواند هزینه های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

 

فیلتر ممبران بی کیفیت موجب خراب شدن دیگر بخش های سیستم شما شده و به این صورت متحمل هزینه های گزاف می شوید. همچنین فیلترهای ممبران صنعتی با کیفیت پایین زودتر از فیلترهای با کیفیت خراب شده و باید تعویض شوند.

 

به همین دلیل خرید فیلتر ممبران صنعتی با کیفیت بالا اهمیت بسیار بالایی دارد. برای دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد خرید فیلتر ممبران صنعتی با متخصصان و مشاوران آبین تماس بگیرید.