پارس ناز پورتال

لباس زیبای سلن دیون در مراسم بیماران سرطان

لباس زیبای سلن دیون در مراسم بیماران سرطان

لباس زیبای سلن دیون در مراسم بیماران سرطان 

سلن دیون خواننده نام آشنای جهان در مراسمی که بـه نفع سرطانی ها برگزار شد حضور یافت و لباس زیبایی بـه تن داشت.سلن دیون اهل کشور فرانسه است. رنه انجلیل شوهر سلین دیان و مدیر برنامه هایش در چهاردهم ژانویه امسال در سن 73 سالگی بـه دلیل بیماری سرطان فوت کرد، بنابراین تعجبی ندارد اگر همسرش سلین در برنامه هـای حمایت از بیماران سرطانی شرکت کند.

 

 این خواننده 48 ساله، بـه منظور کمک بـه بیماران سرطانی پاسخگوی چندین تماس تلفنی شد و پس از آن در مراسمی با حضور ستاره هـای مشهور اجرا کرد و برای این اجرا یک لباس قرمز رنگ دنباله دار بـه تن داشت.بردلی کوپر ، ستاره سینمای هالیوود نیز در این مراسم با سلین دیان که تاکنون موفق بـه دریافت پنج بار جایزه گرمی شده، چندین عکس انداخت.

 

سلین دیان احساس بسیار نزدیکی بـه بیماران این بیماری دارد، چرا که وی خودش چندین عضو نزدیک از خانواده اش را بر اثر این بیماری از دست داده است.این ستاره مشهور درست دو روز پس از فوت شوهرش رنه در ماه ژانویه، برادر 59 ساله اش دنیل را بـه دلیل ابتلا بـه سرطان حنجره، مغز و زبان از دست داد.

لباس زیبای سلن دیون در مراسم بیماران سرطانسلین دیان در حین تماس تلفنی با افراد حامی برای کمک بـه بیماران سرطانی

لباس زیبای سلن دیون در مراسم بیماران سرطانسلین دیان اجرایش را تقدیم بـه سه عضو فقید خانواده اش یعنی شوهرش رنه ، برادرش دنیل و پدرش ادهمار کرد که در سال 2003 فوت کرده است

لباس زیبای سلن دیون در مراسم بیماران سرطانتیپ سلین دیان با پیراهن قرمز در جدیدترین اجرایش بـه نفع بیماران سرطانی

لباس زیبای سلن دیون در مراسم بیماران سرطانسلین دیان در کنار موزیسین اسکات پرایس«راست» و بردلی کوپر

لباس زیبای سلن دیون در مراسم بیماران سرطانسلین دیان و بردلی کوپر