پارس ناز پورتال

لباس های این مرد از جنس آشغال است

لباس های این مرد از جنس آشغال است

لباس های این مرد از جنس آشغال است 

حفاظت از محیط زیست امر انسان دوستانه و مفید برای آینده بشر است و افراد فعال در این زمینه بسیار هستند. یک دوستدار محیط زیست برای اینکه نحوه نگرش دیگرا به آشغال‌هایی که تولید می‌کنند را عوض کند، حاضر شد همه آشغال‌هایی که تولید کرده را بپوشد! راب گرینفیلد یک طرفدار محیط‌زیست است.

 

او برای اینکه نحوه نگرش امریکایی به آشغال‌ها را عوض کند، برنامه محیط زیستی متفاوتی ریخته است. او به مدت یک ماه مانند یک امریکایی معمولی زندگی کرد، به خرید می‌رفت، غذای بیرون از خانه می‌خورد و آشغال‌های به اندازه یه فرد معمولی هم تولید می‌کرد. تا اینکه در نهایت و بعد از گذراندن ۳۰ روز او همه آشغال‌هایی که خودش در این مدت را به وجود آورده بود، پوشید.

لباس های این مرد از جنس آشغال است

در این مدت چیزی در حدود ۵۰ کیلیو آشغال بود که راب حتی توانایی راه رفتن هم نداشت! لیوان‌های قهوه، جعبه‌های پیتزا، پلاستیک‌ها و هر تکه کوچک آشغالی که در این مدت باید بیرون می‌ریخته را حالا روی لباس‌هایش می‌توان دید.

 

راب گرینفیلد با این ایده که خیلی‌ها از میزان آشغال‌هایی که طی روز و ماه تولید می‌کنند، خبر ندارند، تصمیم به اجرای این برنامه می‌گیرد. او می‌گوید که مردم تنها آشغال‌ها را درکیسه‌ای جمع می‌کنند و بیرون می‌گذارند تا کسانی به جای دیگر ببردشان، اما چه می‌شود

 

اگر با همه این آشغال‌هایی که تولید کرده‌اند، روبرو شوند. شاید این‌طور به میزان آشغال‌هایی که تولید می‌کنند، بیشتر فکر کنند و حتی در جهت کم کردن تولیداتشان قدم بردارند.