پارس ناز پورتال

لذتی فراتر از رانندگی با فراری با این خودروها

لذتی فراتر از رانندگی با فراری با این خودروها

لذتی فراتر از رانندگی با فراری با این خودروها 

وقتی پشت فرمان یک فراری می نشینید و رانندگی می کنید اوج هیجان و لذت در رانندگی را خواهید داشت اما ماورای این هم وجود دارد. ممکن است شما هم مثل خیلی از جوانان دیگر، آرزوی گشت زدن با فراری در سطح شهر را داشته باشید اما اگر پولتان از پارو بالا می رود، خودروهای جذاب تر و و غیر معمولی تری هم برای انتخاب کردن وجود دارند.

 

ما در اینجا برای شما غیرقابل باورترین دستگاه ها را معرفی می کنیم تا به کمک آن ها بتوانید در بالای ابرها و یا عمیق ترین قسمت اقیانوس ها به تفحص بپردازید.

 

The ICON A5 aeroplane

لذتی فراتر از رانندگی با فراری با این خودروهاجیمز باند می توانست به راحتی دستان خود را باز کند و به پرواز در بیاید. هم اکنون شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید! این دستگاه پیشرفته، برای مبتدی ها طراحی شده و طبق گفته ی سازندگان آن، هر تازه کاری می تواند با ۲۰ ساعت آموزش به تسلط کافی برای پرواز دست پیدا کند.

 

با این وسیله شما می توانید به راحتی در آسمان پرواز کنید و بر روی زمین یا آب ها فرود بیایید. به اینگونه که هر زمان قصد حرکت بر روی زمین معمولی را داشته باشد، بال های خود را می بندد و شبیه یک خودروی ساده در شهر سیر می کند.

 

حدود قیمت: ۱۹۰ هزار دلار

 

The Shark Line yacht

لذتی فراتر از رانندگی با فراری با این خودروهادر قایق ۴۶ فوتی Hyperlien ترکیبی از دو رنگ نقره ای و سیاه به کار گرفته شده و پنجره های آن، دندان کوسه ها را در خاطر ما زنده می کند. این قایق با حداکثر سرعت ۴۳ نات، بیشتر به عنوان یک قایق تفریحی محسوب می شود تا یک قایق سرعتی و قطعا نمی تواند از دست یک کوسه ی واقعی جان سالم به در ببرد!

 

قیمت: شروع از ۶۵۰ هزار دلار

 

Pal V gyrocopter

لذتی فراتر از رانندگی با فراری با این خودروهااگر در ترافیک گیر کردید اصلا نگران نباشید! با Pal V می توانید در این مواقع، خودروی خود را به یک هلیکوپتر تبدیل کنید و از شلوغی و موانع به راحتی عبور کنید! این وسیله یک خودروی سه چرخه است که از گازوئیل انرژی خود را تامین می کند. این وسیله می تواند در زمانی که مورد نیاز است، به هلیکوپتر تبدیل شود و تا سرعت ۹۷ نات به پرواز در بیاید.

 

قیمت: ۵۰۰ هزار دلار

 

WingBoard

لذتی فراتر از رانندگی با فراری با این خودروهاآیا شما نیز از اسکی روی آب لذت می برید ؟ باورش کمی سخت است اما به زودی این امکان برای علاقه مندان فراهم خواهد شد تا روی ابرها اسکی بازی کنند! Wingboard بعد از انجام تست های آزمایشی در اوایل سال ۲۰۱۷،  با حدود قیمت ۱۵ تا ۳۰ هزار دلار در دسترس علاقه مندان برای فروش قرار می گیرد.