پارس ناز پورتال

لپ تاپ و پلی استیشن استوک، دست دوم (کارکرده) و ارزان قیمت

لپ تاپ و پلی استیشن استوک، دست دوم (کارکرده) و ارزان قیمت

جمعیت کره زمین با شیبی تند رو به افزایش است و این باعث افزایش تولید زباله ها و پسماندها می‌شود. هنگامی که سخن از زباله و پسماند می‌شود، کمتر کسی به زباله‌های الکتریکی فکر می‌کند.

 

در میان این زباله‌های الکتریکی، لوازم و تجهیزات الکتریکی مشاهده می‌شود که هیچ عیب و ایرادی ندارند و تنها به دلیل مشکل یا خراشی کوچک یا آمدن مدلی جدید به عنوان زباله دور انداخته شده‌اند. آیا راه‌های پیشگیری از تولید زباله‌های الکتریکی را می‌دانید؟ یکی از راه‌ها، خرید لپ تاپ استوک یا کنسول بازی استوک است.

 

با خرید کالاهای الکتریکی دست دوم، گویا شما با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم می‌توانید از کره زمین، محل زندگی و حیات خود نگهداری کنید، هم می‌توانید خرید اقتصادی داشته باشید و میزانی از هزینه‌های زندگی روزمره خود را کاهش دهید. با این وجود خرید لپ تاپ یا پلی استیشن استوک نیاز به دانش و مهارت‌هایی دارد که در ادامه به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

 

خرید محصولات الکتریکی دست دوم

 

لوازم الکتریکی نظیر لپ تاپ، پلی استیشن و کنسول بازی جز کالاهای پرکاربرد هستند که در زندگی‌های امروزی نقش کلیدی را ایفا می‌کنند. به دلیل بالا بودن نرخ ارز و وجود تحریم‌های اقتصادی، خرید این کالاها به صورت دست اول از عهده بسیاری از افراد خارج شده است. بنابراین بهترین راه خرید لپ تاپ استوک، کنسول بازی دست دوم و پلی استیشن ارزان است. در ادامه نکاتی که باید در هنگام خرید این کالاها بدانید را بررسی می‌کنیم.

 

نکات خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ و پلی استیشن استوک، دست دوم (کارکرده) و ارزان قیمت

لپ تاپ جز کالاهای مهمی است که در بخش‌های بسیاری از زندگی افراد مانند تفریح، کاری، آموزشی و غیره نقش مهمی ایفا می‌کند، بنابراین خرید لپ تاپ دست دوم با کیفیت بسیار مهم است.

 

بدنه لپ تاپ: در هنگام خرید لپ تاپ استوک باید بدنه آن را به طور کامل بررسی کنید که هیچگونه خراش، فرورفتگی و مشکل دیگری در ظاهر آن وجود نداشته باشد.

 

وضعیت نمایشگر: یکی از مهم‌ترین موارد که باید در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم بدانید و رعایت کنید، بررسی نمایشگر است. هر گونه خراش، پیکسل سوخته و نوسانات رنگی ایجاد شده در هنگام استفاده از لپ تاپ ممکن است آغاز یک مشکل بزرگ باشد. بنابراین بهتر است در صورت دیدن مشکلات ذکر شده، لپ تاپ استوک را مرجوع کنید.

 

درگاه‌ها و پورت‌ها: یکی دیگر از مهم‌ترین قسمت‌های هر لپ تاپ، درگاه و پورت‌های ورودی است که بهتر است قبل از خرید تمامی آن‌ها را تست کنید تا از کارکرد آن‌ها اطمینان یابید.

 

باتری لپ تاپ: اگر یک لپ تاپ به خوبی و درست نگهداری شود، طول عمر مفید باتری آن به 3 الی 4 سال خواهد رسید. اگر شما قصد خرید لپ تاپی دارید که بیش از 4 سال کارکرد داشته است، باید انتظار زیادی از باتری آن نداشته باشید.

 

سیستم خنک کننده: گرما جز مواردی است که باعث بروز مشکلات و خرابی بخش‌های داخلی لپ تاپ می‌شود. بنابراین در هنگام خرید لپ تاپ استوک حتما این نکته را در نظر داشته باشید که سیتم فن و خنک کننده دستگاه به خوبی کار کند.

 

نکات خرید کنسول بازی دست دوم

لپ تاپ و پلی استیشن استوک، دست دوم (کارکرده) و ارزان قیمت

کنسول بازی یکی از محصولات الکتریکی است که امروزه در میان کودکان و جوانان محبوبیت فراوانی یافته است، در ادامه نکات مهم خرید کنسول ارزان را بررسی می‌کنیم.

 

جعبه دستگاه: یکی از مهم‌ترین مواری که باید در هنگام خرید کنسول بازی درخواست کنید، جعبه دستگاه است، زیرا با وجود جعبه، شما از اصالت کالا مطمئن شده و می‌توانید دزدی بودن یا نبودن آن را تشخیص دهید. اگر کنسول استوک با جعبه خریداری کردید، بهتر است ابتدا شماره سریال دستگاه را با شماره روی جعبه مقایسه کنید.

 

ظاهر و بدنه: بهتر است ظاهر بدنه و کنسول بازی را بررسی کنید تا هیچگونه خراش، باز شدگی یا عیبی بر روی آن وجود نداشته باشد. بسیاری از مشکلات و عیب‌ها از ظاهر دستگاه قابل تشخیص و شناسایی هستند.

 

اطمینان از عملکرد: یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید کنسول بازی دست دوم بدانید و رعایت کنید، بررسی و تست دستگاه پیش از خرید است. شما باید پیش از خرید از عملکرد صحیح و بدون خطای کنسول بازی ارزان اطمینان یابید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

 

لوازم جانبی: بررسی لوازم جانبی کنسول بازی استوک مانند دسته بازی و دی وی دی‌ها نیز جز موارد مهم در هنگام خرید کنسول بازی ارزان هستند. شما باید پیش از خرید از عملکرد صحیح این لوازم نیز اطمینان یابید.

 

نکات خرید پلی استیشن استوک

لپ تاپ و پلی استیشن استوک، دست دوم (کارکرده) و ارزان قیمت

پلی استیشن یکی از محصولات گیمینگ ساخت شرکت سونی است که از کیفیت بالایی برخوردار است، با این وجود بهتر است در هنگام خرید پلی استیشن دست دوم برخی از نکات را بدانید.

 

پلمپ: در هنگام خرید باید دقت داشته باشید پلمپ روی پیچ‎ها از بین نرفته و دستگاه باز نشده باشد.

 

هارد: در هنگام خرید پلی استیشن ارزان این مورد را در نظر بگیرید که به جای هارد اصلی، هارد تعویضی را به شما نفروشند، زیرا هارد اصلی دستگاه قیمت بالاتری نسبت به هارد تعویضی دارد.

 

دسته‌های بازی: بهتر است پیش از خرید پلی استیشن استوک، یک بازی مانند فوتبال را با آن تست کنید تا از عملکرد صحیح دسته‌ها مطمئن شوید.

 

بدنه و شکل ظاهری: در هنگام خرید شکل ظاهری دستگاه را بررسی کنید تا خراش و شکستگی بر روی آن وجود نداشته باشد.

 

بن شدن: پلی استیشن‌های بن شده قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به پلی استیشن‎‌های فعال دارند، بنابراین بهتر است مسدود بودن یا نبودن دستگاه را نیز در هنگام خرید چک کنید.

 

سخن پایانی

 

در این مقاله درباره نکات مهمی که باید در هنگام خرید لپ تاپ استوک و پلی استیشن و کنسول بازی دست دوم می‌دانستید، به طور کامل توضیح داده شد. حال شما می‌توانید برای خرید کالاهای دست دوم با کیفیت به فروشگاه آ.اس.پ مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در این زمینه است که می‌توانید با خیالی آسوده از آن خرید نمایید.