پارس ناز پورتال

لیست هتل های ارزان تبریز

لیست هتل های ارزان تبریز

اگر قصد رزرو هتل های ارزان تبریز را دارید؛ باید هتل‌هایی که تعداد ستاره کمتری دارند را انتخاب کنید. البته هتل‌هایی وجود دارند که علاوه‌بر اینکه ارزان هستند؛ خدمات و امکانات بی‌نظیری هم ارائه می‌دهند‌‌. در این مقاله همراه ما باشید تا لیستی از هتل های ارزان تبریز را مشاهده کنید. برای رزرو هتل های تبریز می‌توانید از وب‌سایت علی بابا کمک بگیرید.

 

هتل های ارزان و باکیفیت تبریز

 

همان‌طور که می‌دانید اگر تعداد ستاره‌های هتلی بیشتر باشد؛ امکانات بیشتری دارد و هزینه اقامت در آنجا گران‌تر است. هتل های ارزان تبریز اغلب هتل های سه ستاره، دو ستاره و یک ستاره هستند‌‌‌. وب‌سایت علی بابا که پرفروش‌ترین سامانه خدمات گردشگری است با هتل های تبریز قرارداد سالانه دارد تا قیمت رزرو آنلاین هتل از علی بابا ارزان‌تر از خود هتل شود.

 

امکان رزرو آنلاین و بسیار راحت هتل آپارتمان‌‌های تبریز از علی بابا فراهم شده است تا مشتریان با اطمینان خاطر و بدون دردسر بتوانند هتل رزرو کنند. تیم پشتیبانی وب‌سایت هر روز و در تمام ساعات شبانه‌روز، آماده پاسخگویی به مشتریان است.

 

هنگام رزرو هتل از علی بابا، اطلاعاتی از جمله امکانات و خدمات هتل، موقعیت و فاصله هتل تاجاذبه‌های گردشگری و… برای شما نشان داده می‌شود. این اطلاعات باعث شده تا بتوانید یک رزرو عالی انجام دهید.

لیست هتل های ارزان تبریز

لیست هتل های ارزان تبریز :

* هتل اهراب تبریز

* هتل آزادی تبریز

* هتل گسترش تبریز

 

هتل اهراب تبریز

 

هتل سه ستاره اهراب، هتلی نوساز بوده که پنج طبقه و ۴۷ اتاق و سوئیت دارد. موقعیت مکانی خوبی در شهر داشته و به همین سبب محبوبیت زیادی کسب کرده است.اتاق‌های دو تخته، یک تخت دبل یا دو تخت سینگل از انواع اتاق‌های هتل اهراب است.

 

خوب است بدانید که اتاق‌های دو تخته VIP نسبت به اتاق‌های دو تخته دبل و توئین گران‌تر هستند و هزینه اقامتتان را می‌توانند بسیار افزایش دهند. هزینه اقامت در این هتل بسته به تاریخ رزرو، مدت زمان اقامت و تعداد نفرات متغیر است. خوشبختانه هزینه اقامت کودکان خردسال تا دو سال رایگان خواهد بود.

 

این هتل تمام خدمات و امکاناتی را که یک هتل باید عرضه کند را ارائه می‌دهد. به بیان دیگر با اینکه سه ستاره است اما امکانات جامع و خوبی دارد.قیمت رزرو اهراب با تخفیف‌های سایت علی بابا برای یک شب بسیار کم‌تر می‌شود.

 

برای اطلاع از هزینه دقیق اقامت در این هتل تبریز به صفحه مربوطه در وب‌سایت علی بابا مراجعه کنید.آدرس هتل اهراب: تبریز، خیابان امام خمینی، چهار راه باغ گلستان، خیابان اهراب

 

هتل آزادی تبریز

 

هتل سه ستاره آزادی تبریز از بهترین هتل‌های این شهر است. این هتل در چهارراه معروف شریعتی قرار دارد و به مراکز خرید و البته بازار بزرگ تبریز نزدیک است. اگر قصد خرید دارید این هتل مکانی مناسب برای شماست.

 

این هتل به اماکن تاریخی و گردشگری نزدیک است. افزون بر دسترسی‌های خوبی که به مناطق مختلف دارید؛ می‌توانید از خدمات با کیفیت هتل با یک قیمت مناسب بهره‌مند شوید.هتل آزادی، ۴ طبقه و ۴۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی عالی دارد. فهرستی از انواع اتاق‌های این هتل به صورت زیر است:

 

* اتاق یک تخته استاندارد

* اتاق دو تخته دبل استاندار

* اتاق دو تخته توئین استاندارد

* اتاق سه تخته استاندارد

* اتاق  چهار نفره افیشنسی‌

لیست هتل های ارزان تبریز

روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) این هتل به صورت 24 ‌ساعته است. جالب است بدانید با اینکه یک هتل سه ستاره است اما در طبقه همکف خود سالن سینما و در طبقه دیگر یک اتاق مخصوص برای برگزاری جلسات دارد‌.

 

برای برخورداری از تخفیف هنگام رزرو این هتل ارزان از وب‌سایت علی بابا استفاده کنید.آدرس هتل آزادی تبریز: تبریز، خیابان امام خمینی، حدفاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی

 

هتل گسترش تبریز

 

این هتل از قدیمی‌ترین هتل‌های چهار ستاره تبریز بوده که امکانات مناسبی را ارائه می‌دهد. 11 طبقه و ۱۴۵ اتاق و سوئیت، چشم اندازی زیبا به شهر دارد. نگران نباشید با وجود قدیمی بودن بازسازی شده است و اتاق‌‌ها نیز مدرن و به‌روز هستند.

 

هتل گسترش تبریز به مکان‌های تاریخی و گردشگری، سازمان‌ها و ادارات دولتی، مراکز تجاری، بيمارستان‌ها و دانشگاه‌های تبريز بسیار نزدیک است.اتاق و سوئیت‌های هتل بر اساس امکانات و ظرفیتی که ارائه می‌دهند؛ هزینه‌های متغیری دارند. در صفحه مربوط به این هتل در وب‌سایت علی بابا، هزینه اقامت در این هتل نوشته شده است‌.

 

آدرس هتل گسترش تبریز: تبريز، چهار راه آب رسان

 

در آخر

 

درباره هتل های تبریز که ارزان‌تر و باکیفیت‌تر هستند به شما اطلاعاتی دادیم تا بتوانید یک اقامت مقرون‌به‌صرفه در شهر زیبای تبریز داشته باشید. رزرو این هتل‌ها‌ را می‌توانید با چند کلیک در وب‌سایت علی بابا انجام دهید.