پارس ناز پورتال

لیفت چشم آسانتر از آنچه تصور می کنید!

لیفت چشم آسانتر از آنچه تصور می کنید!

کلید زیبایی صورت تناسب تمامی اجزای آن است. گاهی وجود عارضه در یکی از این اجزا تاثیر منفی در ترکیب کلی صورت و زیبایی آن می گذارد. یکی از مهمترین اعضای ترکیب صورت چشم است که نه تنها از نظر زیبایی نقش بسزایی دارد بلکه مشکلات و عوارض موجود در آن می تواند بینایی فرد را دچار مشکل کند.

 

به عنوان مثال افتادگی پلک که دایره دید بیمار را محدود می کند و مشکلات متعددی را در جهت انجام امور مختلف پیش روی او می گذارد. از جمله روش های برطرف کردن عارضه افتادگی پلک لیفت چشم است.در این مطلب به بررسی روش های لیفت چشم، مزایا، معایب و عوارض آن پرداخته ایم.

 

کاندید مناسب برای انجام عمل لیفت چشم را معرفی کردیم و همچنین به دو سوال مهم و رایج انجام انواع خدمات زیبایی یعنی ماندگاری و درصد موفقیت پاسخ دادیم. در نهایت علاوه بر توصیه های قبل لیفت و مراقبت های بعد آن، عوامل تاثیرگذار بر هزینه عمل لیفت چشم را شرح می دهیم.

 

در پایان این مطلب شما خواهید توانست با در نظر گرفتن همه موارد انتخابی درست در مورد روش لیفت ابرو داشته باشید، اما فراموش نکنید که این مشاوره پزشک است که دانسته های شما را تکمیل و روش انتخابی را تضمین می کند.

 

منظور از لیفت چشم چیست؟

هر چه سن انسان بالاتر می رود شاهد افت عملکرد و خواص اجزای صورت از جمله پوست خواهیم بود. این اتفاقی است که برای پلک و پوست اطراف چشم نیز می افتد. لیفت چشم به متقاضی کمک می کند تا با برطرف کردن علائم پیری از جمله چین و چروک، افتادگی یا پف پلک و خط و اطراف چشم چهره ای جوانتر داشته باشد. مشکلی که در بعضی از افراد به صورت مادرزادی یا در دوره جوانی نیز دیده می شود محدود شدن گستره دید به دلیل افتادگی پلک است. خبر خوشحال کننده این است که رفع این عارضه به کمک لیفت چشم محدودیت سنی و جنسیتی ندارد.

 

روش های لیفت چشم

در زمینه لیفت چشم دو گزینه لیفت با جراحی و بدون جراحی را پیش رو داریم که هر یک ویژگی های مخصوص خود را دارند. ابتدا روش های لیفت چشم بدون جراحی را بررسی می کنیم. لیفت بدون جراحی روش هایی بدون عارضه و ریسک هستند و در مقابل روش های جراحی هزینه کمتری برای انجام آن پرداخت می شود. لیفت بدون جراحی به دو روش انجام می شود:

 

لیفت چشم با نخ

در این روش نخ ها به پوست کمک می کنند که در جهت مناسب کشیده شوند تا چین و چروک و افتادگی از بین برود. روش کار نیز به این گونه است که پس از بی حسی موضعی پزشک با کمک سوزن ریز و مخصوص نخ های ظریف قابل جذب را به ناحیه مناسب وارد می کند و با کشیدن آن به خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند.

 

شاید با شنیدن عبارات بالا سه نگرانی در شما شکل گرفته باشد. اول اینکه آیا لیفت با نخ به چشم آسیبی نمی رساند؟ دومی اینکه آیا لیفت چشم با درد همراه است؟ مورد آخر نیز این است که آیا جای زخمی به خاطر وارد شدن نخ روی صورت باقی می ماند یا نه؟ برای پاسخ باید بگویم که پزشک متخصص مهارت و دانش کافی برای استفاده از نخ و تعیین ناحیه مناسب را دارد.

 

ضمن آنکه بی حسی موضعی این روش را به روشی بدون درد تبدیل می کند. در نهایت نیز باید بخاطر داشته باشید که نخ ها در بدن جذب می شوند و هیچ رد زخمی از خود به جای نمی گذارند. روش لیفت چشم با کمک نخ یک روش بسیار ساده و سریع است و در کمتر از یک ساعت به پایان می رسد.

 

لیفت با نخ یک روش بدون درد و عارضه است. بعد از جذب کامل نخ و از بین رفتن اثر لیفت نیز مجدداً می توانید این روش را به کار ببندید. ماندگاری این روش کوتاه بوده و بعد از 1 تا 1.5 سال شما مجدداً نیاز به تمدید لیفت خواهید داشت. اگرچه هزینه کم این روش به ظاهر مزیتی برای آن محسوب می شود اما به خاطر داشته باشید که ماندگاری کم آن یعنی انجام لیفت برای دفعات متعدد که می تواند در دراز مدت هزینه بالاتری نسبت به روش های دیگر داشته باشد.

لیفت چشم آسانتر از آنچه تصور می کنید!

لیفت چشم با پلاکسر

روش دیگر لیفت چشم روشی است که در آن از یک دستگاه به نام پلکسر استفاده می شود. در این روش بدون هیچ جراحت و دردی عمل لیفت چشم با چیزی حدود 5 سال ماندگاری بر صورت شما اجرا می شود. پلکسر چربی ها و لایه های اضافی که پلک و نواحی اطراف چشم را از فرم خود خارج کرده اند را به کمک پلاسما به گاز تبدیل می کند.

 

عمل لیفت چشم با پلاکسر فقط 40 دقیقه زمان می برد. مهمترین مزیت لیفت صورت به کمک دستگاه پلاکسر ماندگاری آن است. همچنین گرمای ایجاد شده توسط پلاکسر نه تنها پوست را نمی سوزاند بلکه موجب تسریع در روند ایجاد کلاژن می شود که خود به جوانسازی پوست کمک می کند.

 

این روش را نمی توان برای افراد باردار استفاده کرد. همچنین پلاکسر برای بیماران قلبی که درون قلبشان باتری دارند گزینه بسیار خطرناکی است. اگر درون بدن شا ایمپلنت و پروتز فلزی وجود دارد نمی توانید از این روش استفاده کنید. در مجموع توصیه می کنیم که اگر در گذشته عمل جراحی داشته اید و یا بیماری خاصی دارید قبل از اقدام به لیفت چشم با پزشک خود مشورت کنید.

لیفت چشم آسانتر از آنچه تصور می کنید!

لیفت چشم با جراحی

برای رفع افتادگی شدید پلک، چین و پف کردن آن چاره ای جز جراحی وجود ندارد. زمانی که افتادگی پلک برای دید بیمار مشکلات زیادی ایجاد کند باید جراحی انجام شود. زمان لیفت به کمک جراحی بستگی به شرایط بیمار و میزان افتادگی پلک دارد. معمولاً این پلک بالاست که نیاز به لیفت دارد اما گاهی باید آن را برای هر دو پلک انجام داد. در حالت اول عمل حدوداً 1 ساعت و در حالت دوم 2 ساعت به طول خواهد انجامید.

 

روش انجام کار در لیفت چشم با جراحی اینگونه است که ابتدا مقداری داروی بی حسی موضعی تزریق می شود. مرحله بعدی ایجاد برش های کوچک روی پوست و نواحی اطراف است. لایه ها و چربی های مازاد نیز در مرحله سوم برداشته شده و در نهایت ناحیه جراحی بخیه زده می شود. بعد از یک هفته با کشیدن بخیه ها لیفت به پایان می رسد و نوبت به مراقبت های بعد از لیفت می رسد.

 

ماندگاری این روش نسبت به روش های دیگر بالاتر بوده و حتی تا 7 سال نیز گزارش شده است. اما میزان ماندگاری کاملا به سبک زندگی و مراقبت های بعد از عمل بستگی دارد. مهمترین مزیت لیفت چشم به کمک جراحی ماندگاری بالای آن است. اما این روش نسبت به روش های دیگر هزینه بیشتری دارد، بخصوص اگر قصد جراحی هر دو پلک بالا و پایین را داشته باشید. مورد دیگر این است که وجود بخیه ها تا 1 هفته ممکن است کمی شما را معذب کند.

 

مزایای کلی لیفت

در کنار مزایای هر روش به طور کلی می توان مزیت لیفت کردن را علاوه بر ترمیم دید، جوانسازی صورت مسائل روانی ناشی از داشتن چهره جذابتر و رشد موقعیت های شغلی و شخصی دانست. روش های لیفت چشم بخصوص در حالت بدون جراحی بسیار ایمن و بدون عارضه شدید هستند.

 

معایب کلی لیفت

در مجموع روش های مختلف لیفت چشم روش های ایمن و بدون دردسری هستند اما به این شرط که بیمارستان یا کلینیکی که برای این کار انتخاب می کنید مجهز باشد و پزشک جراح شما مهارت و دانش کافی برای آن را داشته باشد. موفقیت لیفت چشم را در مجموع می توان وابسته به سه مورد زیر دانست:

 

* کلینیک مجهز

* کادر پزشکی متبحر

* انجام توصیه های بعد از لیفت

 

عوارض کلی لیفت

لیفت چشم ممکن است با عوارض بسیار خفیفی همراه باشد که نمی تواند زندگی متقاضی را مختل کند. به غیر از کبودی و تورم که طی 2 هفته برطرف خواهند شد، خشکی چشم نیز یکی از مواردی است که تا چند روز بعد از لیفت دچار آن خواهید شد. به غیر از این موارد مشکلی شما را تهدید نخواهد کرد اما اگر با این وجود احساس درد شدید یا هر مشکل دیگر داشتید حتماً با پزشک خود تماس بگیرید.

 

توصیه های قبل از لیفت

قبل از لیفت و بعد از آن توصیه هایی وجود دارد که رعایت آنها تاثیر مهمی در نتیجه کار دارد. در ادامه به مرور این موارد با هم می پردازیم.

 

مصرف انواع دخانیات از جمله سیگار و قلیان قبل و بعد از عمل اکیداً ممنوع است.

 

استفاده از کمپرس سرد بعد از عمل هر 4 ساعت یک بار و برای 15 دقیقه به رفع تورم و کبودی کمک می کند.

 

از مصرف داروهای رقیق کننده خون از دو هفته قبل از لیفت خودداری کنید (اگر مجبور به استفاده از این داروها هستید پزشک را در جریان بگذارید.)

 

ورزش های سنگین، ورزش های توپی و شنا را تا مدت ها انجام ندهید.

 

حمام کردن و شستن صورت با فشار زیاد ممنوع است.

 

به محض اینکه احساس خستگی و سنگینی پلک داشتید استراحت کنید. سنگینی پلک تا مدتها بعد از لیفت طبیعی است.

 

به نمایشگرهایی مانند تلویزیون، لپتاپ، موبایل نگاه نکنید و چشمان خود را در معرض فشار قرا ندهید.

 

خواب کافی و تغذیه مناسب را در این دوران جدی تر بگیرید.

 

هزینه لیفت چشم

طبیعی است که هزینه لیفت به کمک عمل بیشتر از دو روش دیگر باشد اما میزان دقیق آن بستگی به وضعیت بیمار و میزان افتادگی پلک یا چین و چروک های صورت او دارد. در مجموع برای برآورد هزینه لیفت چشم می توانید طی یک جلسه مشاوره اطلاعات لازم را از پزشک و متخصص خود دریافت کنید و از وی بخواهید تا هزینه لیفت چشم را برای شما برآورد کند.

 

خدمات لیفت چشم در خانه سفید

لیفت چشم یک عمل زیبایی است که می تواند چهره شما را دگرگون و جوانی را دوباره به آن برگرداند. بارها در این مطلب اشاره کردیم که لیفت چشم یک روش بدون عارضه شدید و ایمن است. اما فراموش نکنید که حتی ساده ترین روش ها زمانی موثر است که توسط دستان با تجربه پزشک متبحر و کادر درمانی دوره دیده انجام شود. عواملی چون تجهیزات مناسب، مواد اولیه استاندارد و مرغوب همگی به موفقیت عمل و عدم بروز عوارض ناخوشایند کمک می کند.

 

تمامی این موارد را می توان در یک کلینیک معتبر و مجهز که دارای مجوز وزارت بهداشت است پیدا کرد.کلینیک خانه سفید بیش از 15 سال فعالیت حرفه ای در عرصه انواع خدمات پوست و زیبایی توانسته جایگاه ارزنده ای در این صنعت پیدا کند، بگونه ای که هر سال تعداد افراد مراجعه کننده به این کلینیک که به واسطه توصیه اطرافیان خود با ما آشنا شده اند بیشتر می شود.

 

لیفت چشم به روش های بدون جراحی در کلینیک خانه سفید با وجود استفاده از دانش برترین پزشکان متخصص پوست و زیبایی به قیمت بسیار مناسب انجام می شود. به طور میانگین می توان گفت هزینه لیفت چشم در کلینیک خانه سفید ۶ برای عمل کانتوپلاستی تا  14 میلیون تومان برای جراحی لیفت چشم است. شما می توانید با تعیین وقت قبلی از مشاوره متخصصین لیفت چشم مرکز خانه سفید برخوردار شوید و خود را برای داشتن چهره ای جوان و جذاب آماده کنید.

 

منبع : www.whcl.ir