پارس ناز پورتال

ماجرای ازدواج امیرمحمد زند با یک جادوگر چیست؟

مجموعه : اخبار سینما
ماجرای ازدواج امیرمحمد زند با یک جادوگر چیست؟

ازدواج امیرمحمد زند با یک جادوگر 

دراین پست، بـه بررسی ازدواج امیرمحمد زند با یک جادوگر خواهیم پرداخت. آقای امیرمحمد زند یکی از بازیگران معروف و قدیمی سینما و تلویزیون ایران اسـت. وی هم چنین یکی از خوش چهره ترین بازیگران مرد ایرانی می باشد. این بازیگر با بازی در سریال بدنیا بگویید بایستد بـه شهرت بالایی دست یافته و بـه یک چهره شناخته شده در میان مردم تبدیل شد.

 

امیر محمد زند بازیگر تلویزیون در گفت‌وگو ي تازه اي با رسانه «تی وی پلاس» از بهم خوردن ازدواجش با یک خانم پزشک بخاطر یک شایعه، پیشخدمتی اش در ایتالیا و نامزد کردنش با یک جادوگر گفته اسـت. آقای امیر محمد زند دراین گفت‌وگو تعریف کرد کـه شایعه ي قدیمی قاتل بودنش چگونه بـه بهم خوردن ازدواجش منجر شد.

 

ازدواج امیرمحمد زند با جادوگر

امیرمحمد زند در ایتالیا در رشته ي کارگردانی تحصیل کرده اسـت. این بازیگر معروف تعریف کرد کـه در دوران تحصیلش دراین کشور برای تأمین هزینه هاي خود بـه کارهای مختلف از جمله کارگری، باربری هتل و گارسونی پرداخته بود. وی از فرهنگ عجیب مردم ایتالیا گفت. این بازیگر هم چنین تعریف کرد کـه مشغول نوشتن کتاب زندگینامه ي خود اسـت.

ازدواج امیرمحمد زند با یک جادوگر 

آقای زند گفت این کتاب کـه پس از مرگش منتشر خواهد شد، روایت اتفاقات عجیب زیادی اسـت کـه در زندگی او رخ داده، از جمله نامزد کردنش با یک جادوگر. این بازیگر اطلاعات دیگری درمورد این ازدواج عجیب خودش منتشر نکرده اسـت. گویا هوادارانش باید منتظر انتشار کتاب او باشند تا ببینند کـه منظور آقای زند از ازدواج با یک جادوگر چـه بوده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی امیر محمد زند و همسرش + عکس های امیرمحمد زند + مصاحبه و اینستاگرام

 

ماجرای قتل امیرمحمد زند چیست؟

چند سال قبل خبری مبنی بر دستگیری امیر محمد زند بـه اتهام قتل منتشر شد کـه بعد ها معلوم شد شیطنتی رسانه اي با یکی از گفتگو هاي او بوده. زند در گفتگو اي گفته اي بود درحدود سال ۷۶ – ۷۷ کـه بـه سربازی رفته بود، یکی از هم خدمتی هایش با اسلحه ي او خودکشی کرد و آن گونه شد کـه زند متهم بـه قتل او شد، اما پس از مدتی متوجه خودکشی او شدند و زند را آزاد کردند.

داستان ازدواج امیرمحمد زند با یک جادوگر 

وی توضیح می‌دهد: مـن سال ۷۶ تا ۷۷ بـه سربازی رفتم. در دوران سربازی اتفاق‌هاي عجیب غریبی افتاد کـه مثل فیلم بود، البته بگویم کـه بعداً ازآن فیلم هم ساختند. همان‌ طور کـه گفتم دوران سربازی‌ام در اردکان یزد در سپاه پاسداران سپری شد. در آن دوران اتفاقی افتاد و یکی از هم‌خدمتی‌هاي مـن خودش را کشت. و مـن شدم متهم بـه آن اتفاق و این داستان برگرفته شد برای سریال بدنیا بگویید بایستد.

 

بیوگرافی امیرمحمد زند بازیگر 

امیرمحمد بازیگر توانمند و متولد ۱ مهر ماه ۱۳۵۷ در تهران اسـت. او از دانشگاه La sapienza رم ایتالیا در رشته کارگردانی فارغ التحصیل شده اسـت و علاوه بر آن در رشته مهندسی شبکه رایانه‌اي نیز تحصیل کرده اسـت. این هنرمند از سال ۱۳۸۰ تا کنون مشغول بـه فعالیت اسـت.

ازدواج امیرمحمد زند

وی در مورد ورود خود بـه حرفه بازیگری می گوید: “ مـن در استودیو بدیع «مرکز خدمات صنایع فیلم ایران» کار میکردم، در آن مکان با آدم‌هاي سینمایی زیادی ارتباط داشتم؛ درسال ۱۳۷۶ بـه مدرسه آزاد بازیگری رفتم و برای نخستین بار بـه آقای کیانوش عیاری معرفی شدم و نقش کوتاهی را در سریال هزاران چشم ایفا کردم.“

 

“یک آن اشتباه” نخستین ساخته این هنرمند اسـت کـه درسال ۱۳۹۴ آنرا ساخت. هم چنین لازم بـه ذکر اسـت کـه نخستین تجربه‌ سینمایی وی، با فیلم تقاطع درسال ۱۳۸۵ بود کـه بدلیل بازی خوب و درخشانی کـه دراین فیلم داشت، پس ازآن مسیر موفقیت در عرصه بازیگری، برای او هموارتر شد.

 

بیشتر بخوانید: گفتگو با امیر محمد زند بازیگر که به جرم قتل دستگیر شده بود

 

ازدواج و همسر امیرمحمد زند

امیر محمد زند هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت. او یک خواهر کوچک‌تر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد اما متاسفانه پدر خودرا از دست داده اسـت ودر مورد مادر خود میگوید: از پیامبر خدا «ص» پرسیدند برای رضای پروردگار چـه باید کرد؟ فرمودند: جلب رضایت مادر و تا سه مرتبه پرسیدند و پیامبر همان را فرمودند. در مرتبه چهارم فرمودند: پس از مادر، بـه پدرتان نیکی کنید.

همسر امیرمحمد زند

این بازیگر با انتشار عکس زیر، برای پدرش نوشت: پدرم، اى نخستین و تنها قهرمانم، روزت مبارک، عمر فانى را طى می کنم بـه امید روزى کـه باز ببینمت و تا آن روز در قلب مـن جاودان خواهى بود، می دانم دعایم می‌کنى، مـن نیز دعا میکنم کـه خداوند درجاتت را در بهشت عالى و متعالى‌تر بگرداند، اما دعاى مـن کجا، دعاى شـما کجا… درود مـن رابه مولایم علی ولی‌الله «ع» برسان.

 

نظر امیرمحمد زند درباره بازیگری

او دراین باره میگوید: مـن اصولا بازیگری نیستم کـه مرتبا با نقش خود زندگی کنم و خودم را درگیر آن کنم. بنظر مـن، می شود دقیقتر بـه نقش رسید. منتهی بـه این شرط کـه بازیگر فایل عظیمی از شخصیت‌هاي مختلف را در پس ذهن خود داشته باشد تا در مواقع لزوم بـه آن مراجعه کند.

بیوگرافی امیرمحمد زند

هم چنین این بازیگر افزوده اسـت: نقش‌هاي منفی درگیری‌هاي زیادی را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. هم چنین نقش‌هاي منفی در اکثر سریال‌ها وجوددارد و برای بازیگر نیز جای کار بیشتری وجوددارد. البته مـن تا بحال نقش‌هاي زیاد و متنوعی بازی کرده‌ام. همه ی‌ مخاطبان می دانند کـه مـن بازیگر تک بعدی نیستم.

حواشی زندگی امیرمحمد زند

از نظر او، آقای مهدی فخیم زاده در حرفه و کار خود بسیار مسلط و استاد اسـت. کار کردن با کارگردانی کـه می داند چـه هدفی دارد و از کارش چـه می خواهد بسیار لذت‌بخش و شیرین اسـت. هم چنین، امیر محمد زند می گوید کـه از سن ۲۰ سالگی نحوه پوشش و لباس‌ برای مـن بسیار مهم بود. ولی تا قبل ازآن در انتخاب لباس دقت خوبی نداشتم.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج دوباره نفیسه روشن با همسر قبلی خود + عکس

 

تهدید شدن امیرمحمد زند به قتل

وی با انتشار یک پست در صفحه ایستاگرام خود نوشت: شخصی حوالی مسجد سلیمان در حال تهدید مـن بـه مرگ بود. جالب این کـه گروه تهیه و تولید کار صرفا و تنها تماشاچی بودند. جالب‌تر این کـه بجای این کـه مـن شاکی باشم از نداشتن امنیت جانی وسط بیابان، گروه عزیز ادعای شکایت می کنند. اگر لازم باشد در آینده همه ی چیز رابه مطبوعات و مردم عرض خواهم کرد.

 

لازمه بگم دلیل تهدید بـه مرگ شدن مـن، تنها چند ثانیه تاخیر در عکس گرفتن با آن مثلاً آدم بود. درست زمانی کـه وسط تمرین سکانسم بودم. افسوس و حیف از حرفه‌اي کـه هرروز بیشتر بـه قهقرا و ابتذال و بی‌نظمی و… کشیده می شود و افسوس بر عمر نزدیک بـه بیست ساله‌اي کـه برای این حرفه گذاشتم.