پارس ناز پورتال

ماجرای بازگشت امیر تتلو به ایران بعد از کلی حواشی های اخیر + عکس

ماجرای بازگشت امیر تتلو به ایران بعد از کلی حواشی های اخیر + عکس

ماجرای بازگشت امیر تتلو به ایران 

دراین پست، ماجرای بازگشت امیر تتلو بـه ایران را مرور می‌کنیم. امیر تتلو خواننده پرحاشیه سبک آر اند بی مدت زیادی اسـت کـه بـه ترکیه مهاجرت کرده، وی دراین مدت حواشی بسیار زیادی در فضای مجازی راه انداخته بود. این خواننده چند روز پیش در سفارت ایران دیده شد و دوباره موجی از حواشی رابه راه انداخت. شایعات منتشر شده حاکی از احتمال بازگشت این خواننده بـه ایران را دارد.

 

امیرحسین مقصودلو کـه با نام حرفه‌اي امیر تتلو شناخته می شود تقاضای بازگشت بـه ایران را مطرح کرد. وی مدتی اسـت بـه همراه سحر قریشی، بازیگر تلویزیون ایران در ترکیه زندگی میکند. این خواننده پاپ نوشت: مـن میخوام کـه برگردم بـه کشورم !! امروز بـه صورت رسمی اعلام میکنم کـه همین هم اکنون میتونم بیام و میخوام بیام.

 

از این لحظه بـه بعد افرادی کـه دوست ندارن این اتفاق برای مردم ایران بیوفته خودشون باید پاسخگو باشن و کارما بـه سراغشون میاد و باید زودتر حذف شن. یا باید مشکلشون رو با اومدن امیر تتلو حل کنن و یا باید حذف شن !!راه دیگه اي وجود نداره! مـن منتظرم شـما هم منتظر باشین.

 

آیا امیر تتلو به ایران بازگشته است؟

تتلو در روزهای گذشته حواشی زیادی داشته اسـت. ماجرای دستگیری و حکم تتلو برای ماجرای شرط بندی و احضار بـه دادسرا حسابی خبرساز شد. امیرتتلو حواشی زیادی در مورد نیز داشت، وی خبر از درخواستش برای بازگشت بـه ایران را داد. تتلو امروز در سفارت ایران در ترکیه حضور پیدا کرد. در حالی‌کـه خبر احضار تتلو منتشر شد امیر تتلو در کانال یوتیوب خود اعلام کرد بـه سفارت ایران میرود.

ماجرای بازگشت امیر تتلو به ایران بعد از کلی حواشی های اخیر + عکس

اخیرا فیلمی از حضور امیر تتلو در سفارت ایران در ترکیه منتشر شده اسـت. او دلیل حضور خودرا در سفارت ایران نیاز خود بـه پاسپرت دانست. او گفته وارد سفارت نخواهد شد و کارهای اداری را دم در انجام می‌دهد. این در حالی اسـت کـه احضاریه اي از دادسرای تهران بطور رسمی برای این خواننده، هم چنین 2 چهره دیگر، بنام دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی در اتهام بـه کلاهبرداری صادر شده اسـت.

 

ماجرای برگشت تتلو به ایران چیست؟

امیر تتلو کـه مدتی بود دیگری خبری از جنجال آفرینی اش نبوده و لغو کنسرت و بسته شدن کانال یوتیوبش باعث شده بود دیگر فرصت زیادی برای جنجال آفرینی نداشته باشد، ساعاتی پیش با یک پست یوتیوبی جنجالی، بار دیگر خبرساز شد. تتلو دراین پست کـه در کامیونیتی یوتیوبش منتشر کرد، نوشت: مـن واقعا مشکل روانی دارم. فکر می‌کردم دارم حرفای درستی می زنم همیشه و دارم کمک میکنم.

ماجرای بازگشت امیر تتلو به ایران بعد از کلی حواشی های اخیر + عکس

تتلو گفت خب خیلیا این وسط میگفتن. اما خب منم فکر می‌کردم اونا… اما بلخره فهمیدم و قبول کردم کـه مـن واقعا مشکل روانی دارم. شرمنده ام! مـن واقعا نفهمیدم چی شد. انگار یکی از بیرون کنترلم کرده و میکنه. واقعا دست مـن نیست هیچی! مـن دیگه میشینم و صبر میکنم کـه بمیرم. نه چیزی میخونم و نه چیزی مینویسم و یا میام ایران میدمو خودم رو تحویل پلیس. منو فقط ببخشین مـن واقعا دست خودم نبود و نیست.

 

حواشی امیر تتلو در فضای مجازی

امیرحسین مقصودلو مشهور بـه امیر تتلو، پیش از این نیز بارها ادعاهای متعددی در مورد خداحافظی از خوانندگی، بازگشت بـه ایران و حتی خودکشی روی استیج در روز تولدش مطرح کرده بود کـه البته هیچ کدام رخ نداد. او برای روز مرگ خود نظرسنجی گذاشت. وی از هوادارانش خواست نظر بدهند کـه آیا روز تولدش یعنی ۳۰ شهریور را بعنوان روز مرگش انتخاب کند، یا ۲۹ مهر، روز صادرات.

ماجرای بازگشت امیر تتلو به ایران بعد از کلی حواشی های اخیر + عکس

وی دراین باره نوشته بود: اگرم روتون نشد واسه کشتن امیر تتلو بیاین جلو، بـه مسئولین برگزاری کنسرت بگین مـن می‌خوام تـو پروژه تفنگ طلایی شرکت کنم. کار جمعه! اگرم نخواستین صورتتون معلوم شه می‌تونین صورتتونو کامل بپوشونین و بیاین رو استیج. ببینم یه قاتل اندازه مـا پیدا می‌شه؟ می نویسم امضا میکنم. ویدئو می گیرم میدم بـه خودش و خانواده‌ش کـه اینکار با رضایت خودمه.

 

جریان خودکشی امیر تتلو

کـه هیچ مشکلی هم براش پیش نیاد بعد از مرگِ مـا. پروژه تفنگ طلایی شوخی و بچه بازی نیست! بادقت تصمیم بگیرین. مـن اهل لب و دهن نیستم! تصمیمتون اجرا میشه. بادقت تصمیم بگیرین! فقط هم امروزو فردا وقت دارین. این دفعه وقتی رای میدین باید پاشم وایسین بلیط هم بخرین بعد نگین شـما نکشتین. اینبار تاریخ شاهده! تمام کامنتاتون و رای گیریا و پستا اسکرین رکورد موجوده.

ماجرای بازگشت امیر تتلو به ایران بعد از کلی حواشی های اخیر + عکس

یک‌بار برای همیشه باید تاریخ بفهمه همه ی چیو بـه شوخی گرفتن یعنی چی. باید بفهمه چیزایی کـه آسان بـه دست میان. ممکنه خیلی آسان و با یه شلیک اونم با تفنگ طلایی از دست برن! وی سپس در ویدیوی دیگری کـه در کانال یوتیوب خود بـه اشتراک گذاشت در حال طلایی کردن نقش اسلحه اي کـه روی سرش تتو شده دیده شد. امیرتتلو گفت مثل این کـه قرار اسـت این اتفاق ۳۰ شهریور بیفتد.

 

بازداشت امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی

گردانندگان یک سایت شرط‌بندی و قمار کـه از افرادی زیادی در تهران کلاهبرداری کرده بودند، ۳فرد پرحاشیه فضای مجازی هستند کـه بـه دادسرای جنایی پایتخت احضار شدند. متهمان ساشا پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا و امیر تتلو و دنیا جهانبخت هستند کـه در برابر اتهام کلاهبرداری قراردارند. پرونده ساشا بـه‌دلیل آنکه مهمانی او درسال ۹۱ با جنایت پایان یافته در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی اسـت.

ماجرای بازگشت امیر تتلو به ایران بعد از کلی حواشی های اخیر + عکس

ماجرای این قتل جنجالی بـه بامداد ۱۸ فروردین سال ۹۱ برمی‌گردد. آن روز پسر جوانی کـه بر اثر اصابت ضربه چاقو بـه بیمارستان منتقل شده بود جان باخت و کسیکه وی را بـه بیمارستان انتقال داده بود بازداشت شد. او ساشا، پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا بود. در تحقیقات گفت: شب حادثه، مهمانی شبانه در خانه‌ام در خیابان فرشته برگزار کرده بودم و عده اي از مهمانانم افراد مشهور بودند.

 

مقتول هم از مهمانانم بود اما حوالی ساعت ۱۰شب چند نفر بـه مقابل خانه‌ام آمدند. با مقتول درگیر شدند و با چاقو وی را زدند. مـن هم وی را بـه بیمارستان منتقل کردم اما جانش را از دست داد. در ادامه تحقیقات هویت افرادی کـه با مقتول درگیر شده بودند شناسایی شد. انها بازداشت شدند اما بررسی‌ها نشان می‌داد فردی کـه با چاقو بـه مقتول ضربه زده و وی را بـه قتل رسانده بود از کشور گریخته بود.

 

جریان قتل در پارتی شبانه ساشا سبحانی

با این حال وی تحت تعقیب پلیس قرار داشت تا این کـه مدتی بعد خبر رسید کـه او بـه ایران بازگشته و بـه این ترتیب بازداشت شد. با دستگیری قاتل، افرادی کـه در جریان نزاع دسته جمعی بازداشت شده بودند ازجمله ساشا پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا با سپردن وثیقه آزاد شدند. ساشا پس از آزادی از کشور گریخت و طولی نکشید کـه با انتشار کلیپ‌هاي عجیب در شبکه‌هاي اجتماعی تبدیل بـه یک چهره پرحاشیه شد.

 

از سوی دیگر متهم اصلی پرونده کـه دستگیر شده بود بـه قتل اقرار کرد و گفت بر سر اختلافاتی کـه از قبل با مقتول داشته با او درگیر شده و با چاقو بـه وی حمله کرده اسـت. او توضیح داد کـه بعد از جنایت بـه ترکیه رفته و از آنجا بـه اروپا و بعد کانادا. اما پس از آنکه متوجه شده خانواده‌اش یک میلیارد تومان بـه خانواده مقتول داده و رضایت گرفته‌اند، ‌خیالش آسان شده و بـه ایران برگشته و پس ازآن دستگیر شده اسـت.