پارس ناز پورتال

ماجرای گم شدن زن حامله و اتفاقات بعدش

ماجرای گم شدن زن حامله و اتفاقات بعدش

ماجرای گم شدن زن حامله و اتفاقات بعدش 

زنی که حامله بوده گم می شود و ساعتی بعد بدون بچه و با شکم خالی ظاهر می شود و همسر خود را شوکه می کند. همسر مردی در تگزاس به پلیس خبر می‌دهد که همسرش در روز زایمان مفقود شده و پلیس تحقیقات را در این زمینه شروع می‌کند. چند ساعت بعد همسر این مرد در حالی که دیگر باردار نبود پیدا می‌شود.

 

همان روز ۸ صبح قرار بود این زن و همسرش هر دو به بیمارستان مراجعه کنند. زن با این بهانه که استرس بالایی دارد از همسرش می‌خواهد هر یک جداگانه به بیمارستان بروند و همسر ابتدا خانه را ترک می‌کند تا بعد همسرش به او ملحق شود. اما مرد هر چه منتظر می‌ماند خانم سر قرار حاضر نمی‌شود.

 

همسر این زن به خانه برمی‌گردد و اتومبیل و ساک شخصی همسرش را می‌بیند. به موضوع مشکوک شده و پلیس را خبردار می‌کند. چند ساعت بعد همسر این مرد توسط پلیس در یکی از توالت‌های عمومی منطقه پیدا می‌شود.

 

این زن در بازجویی اعتراف کرد که چون سنش بالا بوده و مطمئن نبوده بتواند فرزند سالمی را به دنیا آورد آن را در ۶ ماهگی سقط کرده اما چون از عکس‌العمل همسرش می‌ترسیده همچنان خود را باردار نشان داده است.بعد از شنیدن این خبر مرد بدون هیچ عکس‌العمل و شکایتی از همسرش خانه را ترک کرد.