پارس ناز پورتال

ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکس

ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکس

ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکس

آستون مارتین برند برتر خودروسازی اکنون به رقابت سخت و سنگین با رقبایش می پردازد.ببینیم که این رقابت اخر به کجا خواهد رسید. همان‌طورکه می‌دانید، مدل جدید اتومبیل آستون مارتین DB 11 تنها اتومبیل خوب در سواری‌های میان قاره‌ای نیست و در این بین اتومبیل‌های خوب دیگری نیز به چشم می‌خورد.

 

دست کم بررسی‌های ما نشان می‌دهد که اتومبیل جدید آستون کم نظیر است، البته نه به این خاطر که ما می گوییم، بلکه به این خاطر که اولین اتومبیلی است که بعد از مدل قبلی به نام Vanquish که از پلتفورم V/H بهره نمی برد، تولید شده است.مسلما اتومبیل آستون طی گذر سال‌ها، خوب بودن خود را نشان داده است اما ممکن است با گذر زمان اتومبیل‌های خوب دیگری عرضه شوند.

 

آنچه در بالا گفته شد برای V12 باشکوه 6.0 لیتری نیز اتفاق افتاد که به همین ترتیب قدمت و اصالت آن را می‌توان در ده‌های گذشته جست‌وجو کرد. همچنان اتومبیل DB11 دوازده سیلندر است اما 800 سی سی از ظرفیت خود را از دست داده و اما مجموعه‌ای از توربور شارژر با قدرت 600 اسب بخار بدست آورده، که به نظر کافی می‌آید.
ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکسالبته نمی‌توان گفت DB11 هیچ عیب و نقصی ندارد اما به هر حال این اتومبیل عالی است و اگر مطالب ما را در این مورد مطالعه کنید، مطمئن می‌شوید که تا چه حد این اتومبیل خوب است. زمانی که این اتومبیل وارد گروه خودروهای قاره نورد شد، رقابت سخت شد.

 

اگر گالری‌ها را برای 7 اتومبیل برتر جست‌وجو کنید، نزدیک‌ترین رقبایی که ما برای DB11 صد و پنجاه و پنج هزار پوندی می‌توانیم حدس بزنیم، این اتومبیل‌ها هستند.

 

بنتلی کانتیننتال CT

این خودرو به خوبی DB11 در پوشش زمین است اما مشکل آن تصویر wilmslow-y است. اگر شما خواهان مدلی مشابه V8 یا W12 معمولی هستید، این نوع ارزان‌تر است.
ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکسمرسدس AMG SL63/65

کوپه کلاس S کمی بزرگ‌تر است و فرمان پذیری بهتری دارد و AMG Gt چسبندگی بالایی دارد. بنابراین SL آسیب‌پذیر ممکن است نزدیک‌ترین پیشنهاد برای DB11 به نسبت قیمت باشد. حتی می‌تواند مدل دوازده سیلندر آن را به قیمت 173 هزار پوند خرید.
ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکسپورشه پانامرا

هنوز سوار آن نشده‌ایم اما هر آنچه درباره آن گفته شده است نشان می‌دهد که GT عالی است. یک توربو بردارید و برخی از جعبه‌ها و امکاناتش را بررسی کنید، خواهید دید که مشکل و نقصی پیدا نخواهید کرد.
ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکسفراری کالیفرنیا T

خرید مدل Cali T کاملا ولخرجی محسوب می‌شود. سقف تاشوی این اتومبیل در مقایسه با سقف معمولی DB11 به مزایای آن می‌افزاید اما گاهی اوقات در برخی سواحل مشکل‌ساز می‌شود.
ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکسجگوار F نوع SVR

به اندازه‌ای که شما فکرش را کنید، راندن این اتومبیل سخت نیست و زمانی که در چند هفته گذشته به رقابت Le Mans پرداختیم این موضوع را ثابت کردیم. بر خلاف DB11 در مورد این جگوار داستان‌های بسیار جذاب و شیرینی گفته شده است.
ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکسمازراتی گرنتوریزمو

هنوز هم مازراتی در حال ساخت گرنتوریزمو است و هنوز هم بعد از این همه سال زرق و برق و قدرت خود را حفظ کرده است.
ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکسلکسوس L500

اتومبیلی دیگری که تا به حال سوار آن نشده‌ایم لکسوس L500 است و ما چشم انتظار روزی هستیم که بتوانیم این اتومبیل را برانیم زیرا از این اتومبیل بزرگ و حساس وعده‌های بسیار جالبی به گوش رسیده است و امیدواریم هرچه زودتر وارد بازار شود.
ماشین آستون مارتین افسانه ای و رقبایش +عکس

 

برترین ها