پارس ناز پورتال

درخواست قصاص و اشد مجازات برای حمید صفت

مجموعه : مجله خبری روز
درخواست قصاص و اشد مجازات برای حمید صفت

درخواست قصاص و اشد مجازات برای حمید صفت 

خانواده ناپدری حمید صفت از قتل و کشته شدن پدرشان بسیار شاکی میباشند و خواهش اشد مجازات را برای این خواننده دارند. اشد مجازات برای حمید صفت , پسر کوچک ناپدری حمید صفت , خواننده زیرزمینی با حضور در دادسرایِ جنایی شهر تهران خواستار قصاص عامل قتل پدرش شد.

 

این درحالی هست که متهم جوان ادعا میکند ضربه‌هاي او کشنده نبوده و پدرخوانده‌اش به دلایل دیگری جان باخته هست.اما نظریه پزشکی قانونی پافشاری کرده, خونریزی و صدمه مغزی در اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست, دلیل اصلی مرگ مرد 66 ساله بوده هست.

 

حمید به دنبال اعلام نظریه پزشکی قانونی,به شعبه سوم دادسرا به ریاست بازپرس منافی آذر, منتقل شد.درجلسه رسیدگی به ماجرا, سهیل, یکی ازپسران قربانی – به نمایندگی از سایر اولیای دم خواهان قصاصبرادر خوانده‌اش شد. اوهمچنین از مادر حمید نیزبه دلیل همکاری در جرم شکایت کرد.

 

سپس متهم که از 28 مرداد سال جاری به انگ قتل پدرخوانده‌ اش پس از مشاجره شدید و درگیری دستگیر شده هست گفت; من ضربه‌اي به سر پدرخوانده‌ام نزدم.من دو ضربه به او زدم که یکی به بالای ابرویش خورد و دیگری به گونه‌ اش برخورد کرد.

 

پدر خوانده‌ ام تا یک ساعت بعد از این درگیری حالش مفید بوده و با همسایه هایمان گفتگو کرده.بعد هم برای نماز خواندن از آن ها جدا شده هست.اشد مجازات برای حمید صفت

 

او به پافشاری دیگران به بیمارستان رفته هست

حتی اورژانس هم گفته که حالش مفید بوده هست واو به پافشاری دیگران به بیمارستان رفته هست.پس این احتمال وجود دارد در یک ساعتی که پدرخوانده‌ام با دوستش تنها بوده اتفاقی رخ داده باشد.گفته شده که پدر خوانده‌ام حالت تهوع داشته احتمالا به دلیل این حالت تهوع نتوانسته تعادلش را حفظ کند

 

و سرش با جایی برخورد کرده هست.حتی ممکن هست دوست هوشنگ, مقتول – به او توصیه داده باشدکه به دروغ بگوید من اورا زده‌ام تا به این ترتیب گوشمالی‌ ام داده باشند. یاحتی ممکن هست دوست پدرمباعث این پیشامد شده باشد.همه ي می دانند که او به پدرم بدهکار بود و احتمالا سر این موضوع اتفاقی رخ داده باشد.

 

از طرفی دوست پدرم به دروغ به چندین نفر گفته که ضربه‌هایي که من زده‌ام باعث صدمه به فک و جاهای دیگر صورتش هم شده هست.در حالیکه اصلا این‌طور نبود.حمید گفت; آن روز من خشمم را روی وسایل منزل خالی کردم و مادرم بین ما بود.فاصله من و پدر خوانده‌ام طوری بود که نمی‌شد ضربه‌اي زد.

 

پدر خوانده‌ام در بیمارستان گفته که من با دست وی را زده‌ام نه با مشت.بنابراین میخواهم به نظریه پزشکی قانونی اعتراض بزنم.

 

من آدم بلند قدی هستم

مادر حمید نیز گفت; من به‌عنوان شاهد ماجرا با نظریه پزشکی قانونی در ارتباط با این که جسم سخت به سر شوهرم وارد شده مخالفت دارم.من آدم بلند قدی هستم و تقریباً قدم در حد پسرم هست.آن روز طوری جلوی هوشنگ بودم که به طور کاملمانعی بین انها محسوب میشدم و اصلا به یاد نمی‌آورم چیزی به مقتول خورده باشد.14 سال با هوشنگ زندگی کرده بودم و کسی صدای ما را نشنیده بود.

 

به گزارش پارس ناز حتی روز دعوا به من میگفت فریاد نزن که همسایه‌ ها آگاه نشوند و آبرویمان نرود. از طرفی وقتی همسایه‌ها برای جدا کردن آمدند, چرا به آن ها چیزی نگفت.” با اتمام اظهارات حمید و مادرش, بازپرس جنایی فرمان انتقال حمید صفت از حبس به اداره اطلاع برای بازسازی صحنه پیشامد را صادر کرد و بررسی‌ها دراین خصوص هم چنان ادامه دارد.

 

مطالب مرتبط :

بیانیه خانواده حمید صفت درباره قتل ناپدری اش

سه شرط برای آزادی حمید صفت تعیین شد

مصاحبه با حمید صفت درباره قتل ناپدری اش در منزل

حمید صفت خواننده رپ ایرانی شوهر مادرش را کشت

توهین امیر تتلو به حمید صفت درباره ماجرای قتل

گفتگو با حمید صفت خواننده رپ محبوب

مادر حمید صفت می گوید پسرم قاتل نیست