پارس ناز پورتال

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

مجموعه : مدل لباس جدید
مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

مدل لباس اسلامی |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

 

مدلینگ هاي باحجاب اسلامی اینروزها در بین بهترین برندهای مد در جهان فعالیت میکنند که نشان از علاقه به حجاب در دنیا دارد. مد و لباس اسلامی امروزه تبدیل به یک پدیده نوظهور در دنیای فشن شده و مقوله اي مختص به بانوان در کشور های اسلامی یا زنان مسلمان نیست.

 

توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به خصوص شبکه هاي مجازی مانند اینستاگرام سبب شده تا مد و لباس اسلامی با طرح ها و رنگ هاي متنوع در شبکه هاي اجتماعی به اسانی در دنیای لایک و فالو به اشتراک گذاشته شود.

 

شمار گسترده اي از بانوان غربی به خصوص دختران را عاشق فلسفه و استایل مد اسلامی با پوشش کامل کند. مد و لباس اسلامی که تا یک دهه پیش مقوله اي ناشناس و منحصر به کشور های مسلمان بود, امروزه آن چنان گسترش پیدا کرده و با استقبال بین المللی به خصوص در کشور های غربی مواجه شده که شاهد اتفاقات عجیب و منحصر به فردی دراین حوزه هستیم.

 

برگزاری اولین فشن ویک با حجاب نیویورک درسال 2018 میلادی که آثار خلاقانه انیسه حسبیان, طراح مد اندونزیایی مقیم ایالات امریکا رابا مانکن هاي محجبه به نمایش گذاشت, تنها گوشه اي از رخدادهای دنیای فشن اسلامی رابه تصویر میکشد که بازتاب جهانی پیدا کرد.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

ماریا ادریسی, اینروزها بعنوان مدل محجبه غول مد و مدل لباس اسکاندیناوی یعنی H&M فعالیت می‌کند, در واقع یکی از مانکن هاي محجبه صنعت فشن امروز قرن بیست و یکم بوده که بنظر می‌رسد ماه به ماه بر شمار مخاطبانش در حال افزایش است.

 

پارسناز،در واقع شرکت هاي مد و لباس جهان از اچ اند ام تا زارا و دیگر غول هاي صنعت مد و حتی محصولات آرایشی و بهداشتی به این نتیجه رسیدند که نباید بازار بزرگ مد اسلامی را از دست بدهند.

 

بهمین خاطر, بخشی از توان بازاریابی, تبلیغاتی و توسعه محصول و برندینگ رابه مقوله مد و لباس اسلامی اختصاص داده اند. یعنی استایلی که قابل استفاده زنان مسلمان در چارچوب مقتضیات شرع بوده و بتواند آنها را وارد این بازار بزرگ چند صد میلیونی در سراسر جهان کند.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

اکنون بیش از 13میلیون صفحه درباره مد اسلامی در گوگل و سایر موتورهای جستجوی دنیا ایندکس شده است که مصداق بارزی از عزم بین المللی برندها و فعالان کسب و کار و صنعت فشن به موضوع حجاب در خدمت فشن به شمار می‌رود. این فقط H&M و UNIQLO و D&G نیستند که به موضوع حجاب در تبلیغات و محصولات توجه میکنند.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

آلیس جیانی مارجی, بانوی طراح مد ایتالیایی فعالیت هاي گسترده اي در رونق بخشی به سبک جدید پوشش بانوان عربستان سعودی انجام داده است

 

اگر قبلا درباره فشن بلاگر «fashion blogger» ها گفتیم, می بایست درکنار این فعالان مد نویس, حجاب بلاگر ها «Hijabi Blogger» ها را هم اضافه کنیم که توانسته اند در اطلاع رسانی مد و لباس اسلامی منطبق بر معیار های شرع, فعالیت گسترده اي را در اینترنت به خصوص در شبکه هاي اجتماعی در دستور کار خود قرار دهند.

 

۲۸ تن از تاثیرگذار ترین حجاب بلاگرهای اینستاگرام را دراین URL مشاهده کنید که شما را در جریان سبک زندگی, فوتوشوت ها و نظرات این بلاگرهای محجبه کاریزماتیک قرار می‌دهد. نشریه تلگراف در اکتبر ۲۰۱۶ میلادی در مقاله اي به موضوع حجاب اسلامی بعنوان یک مد سطح بالا «HIGH-FASHION» اشاره میکند.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

به هرحال, مد و لباس اسلامی مقوله اي است که به زودی وارد کورس هاي دانشگاهی شده و راه اندازی کرسی هاي اندیشه ورزی, کمیته هاي مطالعاتی و حتی تاسیس رشته هایي میان رشته اي در حوزه مد اسلامی در کالج ها و دانشکده هاي طراحی پارچه و لباس در سال های آینده پیشبینی می‌شود تا متخصصان این عرصه نوین کسب و کار را در صنعت فشن با نیازها و کارکردها و ارزش هاي این اکو سیستم بیشتر آشنا کند.

 

به هرحال, اشتیاق بین المللی دانشجویان به تحصیل در رشته هاي کارشناسی , کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه طراحی پارچه و لباس و فناوری دوخت و کسب و کار لاکچری فشن درحال افزایش بوده و اکنون شاهد ترغیب جهانی به مطالعه این رشته هاي آکادمیک در مراکز علمی هستیم که ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

از طرح هاي جدید برند AMO

 

در گزارش امروز شما رابا یکی از حجاب بلاگرهای غربی آشنا می‌کنیم. کسیکه هم مد نویس است و هم طراح مد و لباس به سبک اسلامی و تلاش دارد مد اسلامی رابا طعم خانه هاي مد میلان ایتالیا در اختیار بانوان مد گرای مسملان قرار دهد. آن هم نه در میلان. بلکه در عربستان سعودی! با مد گردی امروز ما با آلیس جیانا مارجی, طراح مد و لباس ایتالیایی فعال در حوزه حجاب اسلامی همراه باشید.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

دنیای مد و لباس اسلامی را می‌توان در هشتگ «HIJABSTYLE» جست‌وجو کرد که بیش از 12میلیون عکس بر روی ان تگ شده است و طراحان این عرصه و مشتریان مد اسلامی,محصولات این حوزه را از سراسر جهان معرفی می‌کنند که فضای ایده پردازی و نیازسنجی خوبی برای مشاوران مد و دانشجویان طراحی لباس است

 

داستان آلیس مارجی : از میلان تا عربستان

آلیس جیانا مارجی «ALICE GIANA MARGI» خودرا اولین طراح مد میانه «MODEST» ایتالیایی میداند که امروزه در حوزه طراحی مد و لباس اسلامی با وقار مخصوص بانوان مسلمان در کشور های جهان اسلام مشغول بکار است. او بانوی جوان ایتالیایی است که به اتفاق همسر مصری خود به ریاض, پایتخت عربستان سعودی رفته است.

 

اکنون در زمینه طراحی مد اسلامی مشغول بکار است. وی را می توان یکی از مد نویس هاي فعال در حوزه حجاب اسلامی دانست که در لابلای عکس هایي که روی هشتگ: HIJABSTYLE بارگذاری شده است می‌توان کارهای خلاقانه و جذابش را مشاهده کرد.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

او درسال ۲۰۰۹ میلادی از میلان به ریاض رفت و کارهای طراحی مد و لباس و کالکشن هاي دوست دوز «اوت کوتور» خودرا دراین کشور اسلامی که قوانین سختی برای حجاب زنان و سبک زندگی آنان وضع کرده است در دستور کار قرار داد. آلیس درسال 2015 میلادی, برند «ALICE GIANA MARGI» که اولین برند تخصصی فعال در حوزه مد میانه/با وقار «MODEST» است را در ایتالیا, پایتخت مد اروپا ثبت کرد.

 

آلیس, درسال 1987 میلادی در شهری کوچک در نزدیک میلان, پایتخت اقتصادی ایتالیا و یکی از مراکز مد قاره سبز بدنیا آمد بدلیل آنکه پدرش یک سوار کار حرفه اي بود, از کودکی به اسب سواری علاقمند شد. همین علاقه به اسب سواری باعث شد تا ماریا با همسر اسب سوارش در سوریه آشنا شود و به عربستان سعودی برود و یکی از برندهای فعال در عرصه لباس اسلامی را دراین کشور خاص اسلامی توسعه دهد.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

پشت صحنه فوتوشوت هایي که برای معرفی لباسهای طرح عبا محصول آلیس جیانی مارجی طراح مد ایتالیایی در میلان ایتالیا انجام می‌شود

 

مادر آلیس, در شرکتی مشغول بکار است که پدر بزرگش از مدت ها قبل تاسیس کرده و یکی از کسب و کارهای موفق ایتالیا محسوب میشود بطوری ثروت فراوانی را برایش به ارمغان آورد. شرکت پدر بزرگ آلیس, تولید تورهای کشی را برای انواع و اقسام صندلی و مبلمان اداری و خانگی تولید میکند و به گفته او, تنها شرکت بین المللی دراین حوزه به شمار میرود.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

آلیس با این که در رشته روانشناسی در ایتالیا تحصیل کرد, اما علاقمند به دنیای جذاب و رنگارنگ و میان رشته اي مد و لباس شد و فعالیت هاي خودرا دراین عرصه ادامه داد. آلیس در گفت و گو اي گفته بود که پدر بزرگش با تلاش فراوان توانست محصولات خود رابه کشور های مختلف دنیا معرفی کند و اکنون کارخانه هایي در چین و ایتالیا و تونس دارد.

 

پدر بزرگ آلیس, از جمله شخصیت هاي الهام بخش برای ایشان است که توانسته آلیس را برای حرکت فعال در عرصه فشن تشویق کند. او برند خودرا چند سال پیش ثبت کرد اما ظرف مدت کوتاهی, با استقبال مشتریانی در داخل و خارج عربستان سعودی مواجه شد و اکنون صدها سایت در اینترنت به معرفی محصولاتش پرداخته اند.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

فوتوشوتی برای نمایش لباسهای اسلامی طراحی شده توسط آلیس جیانی مارجی ایتالیایی

 

او برند خودرا مترادف با سبک زندگی می‌کند. چرا که سبک زندگی از نظر آلیس, یعنی واقعی, کاربردی و شیک که سه معیاری است که با آن می توان شکوه طراحی مد اسلامی آلیس را در محصولاتش احساس کرد. محصولات او, هم واقعی, هم کاربردی و هم برای بانوان لاکچری گرد مشکل پسند مسلمان, گزینه هاي خوب و رسمی و شکیل است.

 

او در طراحی لباسهای اسلامی خود که تا حدودی با رهیافت هایي از مولفه ها و مختصات مد ایتالیا الهام گرفته است, تلاش دارد تا در هنگام طراحی کردم لباس ها, زنان واقعی رابا زندگی و نیازهای واقعی انها درنظر بگیرد و هر محصول را متناسب با سبک زندگی خاص جامعه هدف طراحی و تولید کند.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

او هم مثل تعداد زیادی از طراحان لباس مشهور و بعضا کمتر شناخته شده جهان, در رشته طراحی لباس تحصیل نکرده است و هر چه دارد, بر اساس تجربه و تلاش و مطالعه و کارهای فردی است و یکی از عواملی که وی را به این عرصه جذب کرد, علاقه وافرش به طراحی و نقاشی بود که در اوقات فراغت انجام می داد.

 

عبا : لباس محبوب آلیس

عبا, اولین لباسی است که با اندیشه یک دختر طراح مد ایتالیایی در عربستان سعودی به شیوه آلیس, طراحی و عرضه شد. بانوان در عربستان سعودی, حجاب دارند. البته استثناهایی در برخی شهرها مثل جده وجوددارد. عبا میپوشند و بعضا از نقاب استفاده میکنند. البته بانوان نقاب دار محجبه در عربستان را می‌توان بیشتر در شهر های زیارتی مثل مکه و مدینه مشاهده کرد و اوضاع در ریاض و جده که شهر های بین المللی تر این دیار هستند کمی فرق می‌کند.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

آلیس برای توسعه کسب و کارش در عربستان, تلاش کرده است تا بعنوان یک مهاجر, به دنبال عباهایی باشد که هم شیک و هم جذاب و کاربردی بوده و مورد استقبال زنان عربستانی قرار بگیرد. او برای اینکار, به مطالعه بازار و فرهنگ و سنت و سبک زندگی بانوان عربستان پرداخت تا درک بهتری از شرایط یک زن عربستانی مسلمان بدست آورد. بعد از این فاز, او عباهای مورد نظر خودرا طراحی کرد که در چند سال اخیر تبدیل به یک مجموعه متنوع شده است.

 

دربخش کالکشن هاي آلیس مشاهده می‌کنید. هر کالکشن, منطبق به تجارب و رهیافت هایي است که آلیس در طول مدت بازاریابی و مطالعه بازار فشن عربستان سعودی بدست آورده ودر طراحی و برش و دوخت محصولاتش نمود پیدا کرده است ودر واقع سیر رشد نظری و عملی وی را نشان می‌دهد.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

بانوان عربستانی در اولین ماه هاي طراحی و ارائه محصولات این دختر طراح مد ایتالیایی از محصولات ایشان استقبال نکردند. اما پس از گذشت زمان, با محصولات متنوع آلیس آشنا شدند و مشتری هاي زیادی بدست آورد. او معتقد است که مشتری هایش در قلب او جای گرفته اند.

 

مد و استایل در سایت پارس ناز،همانگونه که آلیس هنگام طراحی محصولات اسلامی برای آنها, خودرا در قلب و روح آنها تصور می‌کرد تا بر اساس خواسته هایشان, ترکیباتی خلاقانه ارائه کند. او این فرآیند ارتباطات مشارکتی را پروسه درک مشترک می نامد که مقوله مهمی برای طراحان مد و لباس است.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

عباهای گلدوزی شده مشکی جیب دار بلند محصولی از آلیس جیانی مارجی, طراح مد ایتالیایی

 

آلیس, میلان و مد هاي ان و اکو سیستم حاکم بر فضای طراحی و تولید خانه هاي مد این شهر را عاملی الهام بخش در مجموعه هاي مد اسلامی خود در عربستان سعودی معرفی میکند ولی مهم‌ترین الهام ایشان برای تولید لباسهای اسلامی, زنان مسلمان هستند.

 

او برای شناخت زنان عربستان, ساعت ها بیرون خانه مینشیند و به انها نگاه میکند که چگونه راه می‌روند و لباس بر تن دارند و چطور زندگی میکنند.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

جلوه اي از طرح ایتالیایی برای لباس اسلامی مختص زنان عربستان سعودی که توسط برند AMO محصول آلیس جیانی مارجی طراحی شده است

 

او معتقد است که سبک زندگی زنان مسلمان عربستانی باید در کانون توجه وی باشند و نه فقط عبایی که بر تن دارند. لباس, زیبایی زنان را جلوه گر می‌کند و می بایست همراه و یار او در فعالیت هاي روزانه زندگی باشد. بنابر این در طراحی لباسهای پوشیده تلاش میکند تا زنانی که لباس را بر تن کرده اند در کانون توجه باشند و نه طراحی و استایل لباسی که بر تن دارند.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

کالکشن 2018 میلادی برند AMO را مشاهده می‌کنید

 

او همواره از دیدن اوت کوتورهایش بر تن زنان عربستانی در کوچه و خیابان شادمان می‌شود و حس غرور و افتخار دارد. او علاوه بر عبا, به دنبال تولید شال و شال هاي روپوش دار «HOODED SCARF» است که رنگ و طرح هاي متنوعی دارد و از نقش هاي جذابی در طراحی آن استفاده کرده است.

 

شال هاي روپوش دار, که برای پوشاندن سر یا شانه بانوان مسلمان استفاده میشود, توسط تعداد زیادی از مشتریان آلیس, هنگام سفر پوشیده می‌شود که در طراحی مدرن استایل بانوان جوان جلوه خوبی دارد.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

آلیس جیانی مارجی تلاش کرده تا لباسهای مفهومی و چند منظوره را برای بانوان مسلمان در عربستان سعودی و دیگر کشور های عربی طراحی و تولید کند و از رنگ و طرح هاي متنوع در دوخت و تولید ان ها بهره ببرد

 

آلیس تلاش دارد تا با توسعه فعالیت هاي خود درسال 2018 میلادی و پس ازآن, هم چون کیارا فراگنی, وبلاگ نویس مشهور مد و لباس جهان, وارد دنیای کیف و کفش شده و پوشیدنی هاي مختلفی با الهام از مد ایتالیایی-اسلامی روانه بازار کند به گونه اي که همه ی محصولات باهم, هارمونی داشته باشند. گویا کپی رایت طراحی محصولات روپوش دار در انحصار این طراح مد ایتالیایی جوان است.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

از مدلهای کژوال برند AMO که کالکشن 2018 را معرفی میکند

 

او قصد دارد در آینده اي نزدیک, محصولاتش رابا مانکن هاي محجبه در فشن شوهای کشور های مختلف جهان به نمایش عمومی بگذارد.

 

مد گردی با آلیس

آلیس مدتی است که به اینستاگرام آمده است و فعالیت هایي دراین شبکه دارد او با انتشار قریب به 140 پست در دو سال اخیر, بیش از 7 هزار فالور دارد و قریب به 1200 صفحه را نیز دنبال میکند.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

دراین تصویر که در صفحه اینستاگرامی طراح مد ایتالیایی جوان فعال در عرصه حجاب اسلامی بارگذاری شده است, یکی از عباهای طراحی شده توسط آلیس را مشاهده میکنیم که از جدیدترین محصولات ایشان به شمار میرود.به گزارش پارس ناز این لباس توسط دانا مرسر, فشن بلاگر عرب پوشیده شده است که 30هزار فالور دارد

 

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

استایل مد و لباس دانا مرسر, فشن بلاگر اماراتی را مشاهده می‌کنید که عبای روشنی را در سفر به ریاض عربستان بر تن دارد ودر صفحه اینستاگرام پر مخاطبش به اشتراک گذاشته است

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

دراین عکس که عبارت برای همه ی زمان ها: FOR ALL TIME درج شده است, از جدیدترین طرح عباهای مشکی رنگ پوشیده آلیس, طراح مد ایتالیایی را شاهد هستیم

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

سایت پارس نازدر این پست اینستاگرامی که فوتوشوتی از محصول عبا آلیس بر تن یکی از مانکن هاي عربی است, او می‌گوید که زنان, لباس سیاه را میپوشند تا ضمیر خودرا بیان کنند. او از کالکشن NERO SUBLIME دراین مطلب رونمایی کرده است

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

او زیر این پست که به معرفی کالکشن NERO SUBLIME می‌پردازد نوشت: Inspired by Saudi women, their traditions and their modernity ? #NeroSublime by Alice Giani Margi

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

آلیس در زیر این پست اینستاگرامی که محصولی از کالکشن ساب لایم مشکی رابه نمایش می‌گذارد نوشت: این قدرت مشکی است. مدل این عکس, «SAINT ARWA و عکاس نیز ABDOLLAH85» معرفی شده است.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

کالکشن هاي آلیس جیانی مارجی, طراح مد اسلامی از ایتالیا, در صفحه نه فقط یک برند «not just a lable» نیز دارای یک صفحه اختصاصی است.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

فعالیت هاي آلیس در مجله مشهور «vogue» بریتانیا نیز بازتاب پیدا کرده است ودر صفحه اینستاگرام میلان پیرامید هم منتشر شد.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

دراین تصویر که عدد دسامبر 2018 میلادی مجله ووگ بریتانیا را در صفحه اینستاگرامی آلیس منتشر شده است از وی بعنوان یکی از نویسندگان استفاده شده که با استقبال هوادارانش مواجه شد. او از این هشتگ ها برای دیده شدن بیشتر عکس استفاده کرد. مدل این روی جلد نیز SAINNT ARWA است.

 

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

از عکسهای منتشر شده روی اینستاگرام آلیس جیانی مارجی, طراح مد ایتالیایی لباسهای اسلامی مشکی رنگ که استایلی بلند و پوشیده با آستین هاي پهن را مشاهده میکنیم.به گزارش پارس ناز او برای دیده شدن بیشتز از این هشتگ استفاده کرد که عباهای پر طرفدار بانوان عربستانی رابه نمایش می‌گذارد

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

سحر آزاد, فشن بلاگر ایرانی مقیم ایتالیا, دراین مطلب در اینستاگرام خود, به شکوه رنگ مشکی در طراحی لباس و استایل عبا مخصوص زنان عربستانی توسط آلیس اشاره می‌کند و از مخاطبان اینستاگرامش می‌خواهد تا کالکشن «NERO SUBLME» را بررسی کنند

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

سحر و آلیس بعنوان فشن بلاگرهای ایتالیایی, درباره «MODEST FASHION» مینویسند که ترندی نوین در عرصه مد جهان است.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

از کالکشن لباسهای ورزشی پوشیده مشکی طرح عبا که توسط آلیس جیانی مارجی طراحی و تولید شده است. 

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

دراین تصویر, رپوش هاي مشکی مخصوص بانوان جوان عربستانی که توسط آلیس جیانی مارجی طراحی شده است را شاهد هستیم که دراین سایت برای فروش در معرض خواهد بود که در ایتالیا تولید شد. 

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

دراین طراح, عبای دو لایه اثر آلیس جیانی مارجی را مشاهده میکنیم که توسط آلیس جیانی مارجی, طراح مد ایتالیایی مد اسلامی را طراحی شده است

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

دراین دو طرح که روپوش هاي صورتی و قرمز رنگ و شال هاي روپوش دار آلیس جیانی مارجی, طراحی مد ایتالیایی را شاهد هستیم, وی از این طرح هاي رنگارنگ بعنوان پوششی مطلوب برای مسافرات بانوان برای سفر های تابستانی یاد میکند

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

شال هاي روپوش دار با طرح گل هاي سفید رنگ که توسط آلیس جیانی مارجی طراحی و تولید شده است

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

کالکشن هاي جدید آلیس جیانی مارجی, طراح مد ایتالیایی برای لباس پوشیدن زنان عرب

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

دراین تصویر, مجله GAYA به معرفی کالکشن هاي آلیس جیانی مارجی, طراح مد ایتالیایی پرداخته که کارهای ایشان را در عرصه مد میانه  با وقار  پوشیده مورد بررسی و محاسبه قرار داده است.

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

پارس ناز : در تصویر سمت راست, عباهای طراحی شده برای عید توسط آلیس جیانی مارجی را مشاهده می‌کنید که تلفیق رنگ مشکی و طلایی است. او برای دیده شدن بیشتر این عکسها از این هشتگ استفاده کرد

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

محصولات آلیس جیانی مارجی تحت نام AMO در شهر ریاض عربستان سعودی عرضه می‌شود

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

شال هاي روپوش دار ورزشی که از کالکشن زمستان 2018 میلادی آلیس جیانی مارجی, طراح مد ایتالیایی برای بانوان عربستانی طراحی شده است

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

«از محصولات آلیس جیانی مارجی »

مدل لباس اسلامی جدید |مدلینگ های جذاب و زیبای با حجاب در مد ایتالیا

دراین تصویر از محصولات آلیس جیانی مارجی, طراح مد جوان ایتالیایی شاهد استایل هاي روپوش داری هستیم که کاربرد شنل نیز دارند و از الیاف باکیفیت ایتالیایی ساخته شده است

 

درس هایي از آلیس مارجی

بررسی اجمالی کسب و کار این بانوی جوان طراح لباس ایتالیایی حاوی نکات ارزشمندی است که می‌تواند طراحان جوان یا دانشجویان رشته هاي طراحی پارچه و لباس و فناوری دوخت و کسب و کارهای لاکچری رابا موضوعات جالبی همراه کنید.

 

1» هشتگ ها را جدی بگیرید:

در معرفی هر عکسی که مرتبط با تولیدات آلیس از کالکشن هاي مختلف بود, شاهد تگ شدن عکس بر روی هشتگ هاي مشهور مد و لباس عربستانی, عربی و ایتالیایی بودیم. بدلیل آنکه محصولات آلیس به حوزه عباهای جیب دار بلند مشکی و همچنین محصولاتی وابسته به عرصه لباسهای اسپرت و رسمی مورد نیاز بانوان جوان عرب اختصاص پیدا میکند, هشتگ هایي که به این مقولات ارتباط پیدا می‌کند استفاده شده است.

 

2» هشتگ سازی:

برند AMO برای معرفی محصولات خود از هشتگ اختصاصی AMO استفاده می‌کند و تعداد زیادی از عکسهای خودرا بر روی این هشتگ, تگ کرده است. در واقع این هشتگ اختصاصی, برند دیجیتالی آلیس در شبکه هاي اجتماعی بوده که سبب میشود تا کاربران بجای مراجعه به سایت, به این هشتگ رفته و کلیه محصولات و مشخصات فنی آنها را مشاهده کنند.

 

همچنین آلیس از طرفدارانش خواسته است تا نظرات خودرا درباره محصولات بر روی این هشتگ ارائه کرده که خود ابزار تبلیغاتی غیر مستقیم برای وی و کالکشن هاي ایشان به شمار می‌رود.

 

3» بازاریابی مد:

آلیس بعنوان یک طراح مد ایتالیایی متخصص در حوزه طراحی مد و لباس عربی, با توجه به این که سابقه زندگی و تحصیل در کشور های عربی آن هم در عربستان سعودی نداشت, تلاش کرد تا اشراف اطلاعاتی خودرا بر روی فرهنگ و سنت و آیین ها و سبک زندگی زنان مسلمان عربستان افزایش دهد.

 

این درک و آگاهی علمی و عملی باعث شده که او بتواند محصولاتی مطابق با نیازهای روزمره بانوان مسلمان طراحی کند که ان ها را در کارهای روزمره یاری میکند. در واقع یکی از وظایف طراحان لباس, توجه به آیین ها و سنت هاي هر قوم است که این موضوع مقوله اي فرصت آفرین در توسعه کسب و کارهای مد و لباس به شمار میرود.

 

4» مد نویسی آنلاین:

اگر قصد ورود به دنیای طراحی مد و لباس دارید, حتماً باید در شبکه هاي اجتماعی فعال باشید. علاوه بر این, می بایست در فضای مجازی مثل سایت هاي اینترنتی یا وبلاگ ها نیز فعال باشید تا از این طریق, کاربران به سایت شما هدایت شده و ازآن طرف, وارد کانال هاي شما در شبکه هاي اجتماعی شوند. چرا که سایت بعنوان ابزار رسمی اطلاع رسانی در حوزه مد, نقشی متفاوت با شبکه هاي اجتماعی داشته و ابزاری مکمل به شمار می‌رود.

 

پس, برای آنکه در اینترنت شناخته شوید و رسانه ها و مشتریان بالفعل و بالفعل, محصولات و ایده هاي شما را بهتر بشناسند, راه اندازی سایت رسمی توصیه می‌شود. او حتی از قدرت توییتر برای اطلاع رسانی فعالیت هایش بهره می‌برد.

 

5»تعامل با مشتریان:

در بررسی اینستاگرام آلیس جیانی مارجی مشاهده کردیم که ایشان در پست هاي مختلف, به سوالات مشتریان و کاربران که بعضا مشتریان عرب هستند در داخل پست هاي اینستاگرام پاسخ داده که این پاسخ ها می‌تواند پاسخ به پرسش هاي احتمالی دیگر کاربران نیز باشد. به خصوص آنکه پاسخ هاي اینترنتی مکتوب, عاملی مناسب برای گسترش ارتباطات با مشتریان «CRM» در فضای مجازی بوده و توسعه برندینگ رابه همراه دارد.

 

6» ارتباط با رسانه هاي مکتوب:

ده ها رسانه از مجلات مشهور گرفته تا سایت هاي مد و سبک زندگی, با آلیس گفتگو کرده یا ایشان برای ان ها همانگونه که دراین گفتار مشاهده کردید, مقالاتی تالیف کرده است. این عامل خوبی برای تبلیغ غیر مستقیم محصولات و خط تولید و ایده «MODEST» آلیس است که از طریق این ابزارها منتشر و به اطلاع کاربران جامعه هدف در کشور های مختلف جهان میرسد.

 

پس بعنوان طراح مد, تنها به فضای مجازی اتکا نکنید. چرا که عده اي از مشتریان شما, هیچ گاه با شما از طریق سایت و کانال هاي مجازی آشنا نمیشوند.