پارس ناز پورتال

مدل مو دور سفید کوتاه مردانه و پسرانه 2024 و 1403

مدل مو دور سفید کوتاه مردانه و پسرانه 2024 و 1403

مدل مو دور سفید کوتاه مردانه و پسرانه 1403

در این مطلب، انواع مدل مو دور سفید کوتاه مردانه و پسرانه 2024 را می بینیم. بیش از نیم قرن است که مدل موهای دور کوتاه بین مردان بسیار رایج و محبوب شده است. البته برخی از مردم جهان همانند وایکینگ ها و مغول ها از صدها سال پیش هم دور موهای خود را می تراشیدند. به همین دلیل هم این مدل مو در بین مردم محبوب نبود، اما حالا به یکی از رایج ترین ها بین مردان و پسران تبدیل شده است.

 

انواع مدل مو دور سفید مردانه 2024

مدل مو دور سفید کوتاه مردانه و پسرانه 2024

انواع مدل مو دور سفید کوتاه مردانه و پسرانه جدید 1403

جدیدترین مدل مو دور سفید کوتاه مردانه و پسرانه 2024 و 1403

امروز، ما در حال سفری در زمان هستیم تا تکامل شگفت‌انگیز مدل موهای مردانه را بررسی کنیم. موهای ما فقط مو نیست؛ این بازتابی از فرهنگ، هنجارهای اجتماعی و بیان فردی است. همانطور که ما به این تاریخچه جذاب می پردازیم، متوجه خواهید شد که چگونه مدهای مختلف آمده اند و رفته اند و هر دوره نشان منحصر به فرد خود را در آراستگی مردان به جا گذاشته است.

 

بیشتر بخوانید: مدل ریش و مدل مو مردانه 2024 | بهترین و پرطرفدارترین مدل های ریش و مو مردانه

 

روند تکامل مدل موهای مردان

در دهه 1950، مدل موی مردانه دستخوش دگرگونی قابل توجهی شد. ظاهر شیک و شیک موهای براق، که اغلب با استفاده آزادانه از محصولات مو همراه است. به مردان برجسته ای مانند کری گرانت و کلارک گیبل فکر کنید که مظهر این سبک پیچیده بودند. زمانی بود که آراستگی آقایان به دقت مورد توجه قرار می گرفت و موهای کاملاً شانه شده نمادی از متانت بود.

مدل مو دور کوتاه مردانه 2024

مدل مو دور سفید مردانه 1403

مدل مو دور سفید پسرانه 

مدل موهای مردان در دهه 1960

سپس، زمان به سرعت به دهه 1960 می رسید، و صحنه نمی توانست متفاوت تر از این باشد. چشم انداز فرهنگی و همراه با آن، مدل موی مردانه در حال تغییر بود. این دوره خودش را در موهای بلند و نامرتب نشان داد که نمادی از عدم انطباق و رد استانداردهای سنتی آن زمان بود. باید بگوییم که دهه 1960 دوران جدیدی از ابراز وجود را آغاز کرد و موهای مردانه تبدیل به بوم نقاشی شد.

 

بیشتر بخوانید: مدل مو مردانه ۲۰۲۴ + آموزش حالت دادن به مو برای آقایان مد سال 1403

 

مدل موهای مردان در دهه 1980 و 90

و پس از آن دوران، همانطور که به دهه های 1980 و 1990 قدم گذاشتیم، نمی توان تأثیر فرهنگ هیپ هاپ را بر مدل موهای مردانه نادیده گرفت. جنبش هیپ هاپ موجی از تغییر و نوآوری را به ارمغان آورد. به‌ویژه دور موهای کوتاه، در این زمان محبوبیت زیادی به دست آورد. این فقط یک مدل مو نبود، بلکه یک بیانیه بود، راهی برای نشان دادن فردیت و عضویت در جامعه هیپ هاپ.

مدل مو کوتاه مردانه

مدل مو و ریش دور سفید

مدل مو دور سفید بلند

مدل موهای مدرن مردانه 2024

امروزه مدل موهای مردانه مدرن تلفیقی از ظاهر کلاسیک و مدرن است. تطبیق پذیری یک نوع بازی هم می باشد. مردان دیگر محدود به یک استایل سنتی نیستند، اما می توانند از میان طیف وسیعی از مدل موها، یکی را متناسب با شخصیت و سبک زندگی خود انتخاب کنند. مردان این روزها، ظاهر دهه 1950، با الهام از دهه 1960 و تأثیر شهری دهه های 1980 و 1990 را ترکیب می کنند.

مدل مو دور سفید کوتاه

مدل مو دور سفید نیم رخ

مدل مو دور سفید جدید

اما در دهه 1980 عصر جدیدی برای مدل موهای مردانه آغاز شد، به ویژه در فرهنگ پر جنب و جوش و تأثیرگذار هیپ هاپ. دور موهای کوتاه در این زمان، به سبک های مختلفی تبدیل شدند که فقط کوتاه کردن مو نبودند بلکه بیانگر فردیت بودند. فید بالا، با شکل جعبه ای و بلندش، به ظاهری نمادین تبدیل شد. و این هنرمندان هیپ‌هاپ بودند که این سبک‌ها را رایج کردند.

 

بیشتر بخوانید: مدل موهای جذاب و ترند مردانه + راهنمای انتخاب مدل مو 2024

 

چرا دور موهای کوتاه محبوب هستند؟

اما چرا دور موهای کوتاه امروزه همچنان محبوب هستند؟ پاسخ در سادگی، سازگاری و تطبیق پذیری آنها نهفته است. یک رنگ پریدگی که به خوبی اجرا شده است می تواند با انواع مختلف مو کار کند. و به راحتی می تواند مطابق با استایل شما سفارشی شود. چه کت و شلوار بپوشید و چه لباس راحتی، فید کردن دور مو، بدون زحمت ظاهر شما را تکمیل می کند.

مدل مو و ریش جدید

مدل مو جدید مردانه

انواع مدل مو مردانه و پسرانه

مردان امروزی همه چیز در مورد عملی بودن و استایل هستند و محو شدن هر دو را ارائه می دهد. این یک مدل موی کم نگهداری است که ظاهر آن را به خطر نمی اندازد. چه رنگ‌های کم رنگ، کم رنگ، محو میانی یا محو شدن پوست جسورانه را انتخاب کنید، تضمین می‌کنید که بدون صرف ساعت‌ها برای طراحی ظاهری تیز به نظر خواهید رسید.

جدیدترین مدل موهای مردانه

مدل مو کلاسیک مردانه

مدل مو جدید پسرانه

دور موهای کوتاه، بدون زحمت با انواع تیپ ها و صورت ها سازگار می شوند. چه موهای صاف، مجعد یا موج دار داشته باشید، این مدل می تواند ظاهر شما را تکمیل کند. بنابراین می‌توانید ظاهری با موهای صیقلی داشته باشید یا آن را معمولی و بدون تافت و کرم مو نگه دارید. این تطبیق پذیری که این مدل مود دارد، تضمین می کند که برای مرد مدرن انتخابی مناسب است.