پارس ناز پورتال

مدل های عینک آفتابی خلبانی مردانه و زنانه 2024

مدل های عینک آفتابی خلبانی مردانه و زنانه 2024

انواع مدل های عینک آفتابی خلبانی ۲۰۲۴

در این مطلب، مدل های عینک آفتابی خلبانی 2024 جدید را می بینیم. یک عینک آفتابی خلبانی می تواند برای چندین دهه عمر کند. این عینک ها شیک به نظر می رسند و در اندازه ها و شکل های مختلف موجود هستند. آنها علاوه بر ظاهر شیک، از کره چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند. به دلیل استایل شیک، این عینک به انتخابی محبوب برای افراد مشهور و معمولی تبدیل شد.

 

بهترین مدل های عینک دودی خلبانی ۲۰۲۴

انواع مدل های عینک آفتابی خلبانی 2024

انواع مدل های عینک آفتابی خلبانی زنانه و مردانه ۲۰۲۴

مدل های عینک آفتابی خلبانی جدید 2024

تاریخچه عینک آفتابی خلبانی

عینک دودی خلبانی طیف وسیعی از انتخاب‌های شخصی را به کاربر می‌دهد. مثلا کاربر می تواند یک لنز رنگی با درصد سطح رنگ قابل تنظیم را انتخاب کند. این لنزها می‌توانند با لباس‌های روزمره، چه رسمی و چه اسپرت، ست شوند. این عینک های محبوب، تقریباً برای هر موقعیتی مناسب هستند و مکمل هر لباسی می باشند.

بهترین مدل های عینک آفتابی خلبانی ۲۰۲۴

مدل های عینک آفتابی خلبانی اصل 2024

مدل های عینک آفتابی خلبانی ری بن جدید

طراحی این عینک ها، با دیگر عینک های آفتابی متفاوت است. فریم آنها طوری طراحی شده است که از چشم در برابر نور اضافی خورشید که از کناره های عینک وارد می شود محافظت می کند. عینک دودی خلبانی، سابقه نظامی طولانی دارد. در سال 1935، شرکت امریکن اپتیکال، قراردادی را با نیروهای مسلح ایالات متحده برای تولید اولین عینک آفتابی خلبانی منعقد کرد.

 

بیشتر بخوانید: مدل عینک آفتابی 2024 (بهترین مدل های زنانه و مردانه + راهنمای خرید)

 

این عینک برای خلبان ها ساخته شده بود

اوایل به آنها عینک آفتابی D-1 نیروی هوایی ارتش آمریکا می گفتند. این عینک محبوب میراثی از آن دوره به جا گذاشت که در آن افراد نظامی، حتی فضانوردان و روسای جمهور کشورهای مختلف، ترجیح دادند آن را به صورت عمومی بپوشند. و در سال 1941، سبک نمادین جدیدی از شیشه توسط این شرکت، برای خلبانان نظامی و ملوانان ساخته شد.

عینک دودی خلبانی زنانه

عینک دودی خلبانی مردانه

عینک خلبانی جدید زنانه

لنزهای AN6531 برای خلبانانی که با جت‌های جنگنده پرواز می‌کنند ساخته شده‌اند. زیرا آنها باید بدون ایجاد مانع از ابزار ناوبری، کره چشم خود را ایمن نگه دارند. شیشه‌ این عینک ها، در ابتدا به رنگ سبز تولید می‌شدند و فریم های این عینک محبوب نیز، از مواد نیکل اندود ساخته شده بود. پس از جنگ جهانی دوم، عینک آفتابی AN6531 برای غیرنظامیان نیز قابل دسترسی بود.

 

بیشتر بخوانید: بهترین عینک های آفتابی برای تابستان 2024 (مدل عینک آفتابی برای خوش سلیقه ها)

 

عینک دودی خلبانی چگونه محبوب شد؟

پس از جنگ جهانی دوم، هالیوود از سبک‌های مختلف این عینک ها الهام گرفت و آنها را در فیلم کلاسیک خود معرفی کرد. بعد از آن، این عینک از فیلم هالیوودی «تاپ گان» در سال 1986 محبوبیت زیادی پیدا کرد. جایی که تام کروز نقش اول را برعهده داشت و میلیاردها نفر را در سراسر جهان با سبک فراموش نشدنی و نمادین خود در پوشیدن عینک خلبانی مجذوب کرد.

عینک خلبانی اصل زنانه

عینک دودی صورتی زنانه

عینک خلبانی فریم فلزی

جالب است بدانید که عینک خلبانی توسط خانم‌ها نیز استفاده می‌شد که آن‌ها را جذاب و شیک نشان می‌داد. عینک ها در رنگ های مختلف سایه ها و فریم بودند که شیک به نظر می رسید. این عینک به دلیل داشتن فریم های سبک و راحت، در بین خانم ها نیز مشهور شد. اینروزها هم، عینک آفتابی خلبانی از نظر کیفیت، شکل، رنگ و اندازه تنظیم و پیشرفت کرده است.

 

بیشتر بخوانید: عینک آفتابی دخترانه 2024 | چه عینک هایی مد سال هستند؟

 

مزایای عینک آفتابی خلبانی چیست؟

همیشه توصیه می شود از عینک آفتابی استفاده کنید. زیرا از چشم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند. عینک‌های آفتابی نسخه‌ای برای بهبود بینایی ضعیف استفاده می‌شوند که یکی از مهم‌ترین مزایای آن است. این عینک به کاربر این امکان را می دهد که همه چیز را حتی در نور خورشید به وضوح ببیند. کنتراست را افزایش می دهد و در عین حال تابش خیره کننده را نیز کاهش می دهد.

عینک آفتابی خلبانی پسرانه

جدیدترین عینک خلبانی زنانه

مدل عینک آفتابی خلبانی پسرانه

افرادی که ضعف بینایی دارند، مجبور نیستند هنگام بیرون رفتن در آفتاب، عینک معمولی را بردارند و از عینک آفتابی استفاده کنند. از عینک آفتابی طبی خلبانی استفاده کنید. به خصوص هنگام ورزش یا حتی هنگام رانندگی مفید است. این عینک از چشم ها در برابر اشعه های مضر فرابنفش محافظت می کند که می تواند باعث آسیب به چشم، آب مروارید و زوال ماکولا شود.