پارس ناز پورتال

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسید

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسید

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسید 

مدلینگ هایي که در زمان پیری هم جذابیت خود را هم چنان حفظ نموده اند و به کار خود مشغول میباشند, امروز به معرفی این افراد میپردازیم. زمانی که گفتگو از مد و فشن به میان می‌آید, تصویری از یک فرد جذاب, خوش اندام و جوان در ذهن ما شکل می‌گیرد. اما در صنعت مد, مدلهای غیر معمولی هم میباشند که بر خلاف انتظار,

 

استانداردهای مادلینگ را نداشته اما به شهرت زیادی رسیده اند. بعنوان مثال مانکن ها حداکثر تا سن 40 سالگی می‌توانند در این صنعت فعالیت کنند, زیرا یکی از شرط هاي مدل بودن, جوانی هست اما این قانون همه ي وقت صدق نمیکند. در این مقاله ما مسن ترین مدل هایي راکه در این عرصه به خوبی درخشیده اند, به شما معرفی میکنیم.

 

Bo Gilbert صد ساله

مجله “British Vogue” به مناسبت صدمین سالگرد تولدش, از مدلی 100 ساله بهره گیری کرد, ایده بی نظیر اي هست, نه؟ بو گیلبرت, مدل 100 ساله اي هست که تا اکنون تجربه مادلینگ نداشته اما پس از اینکه مجله محلی “The Evesham Journal” عکسش را به مناسبت تولد 100 سالگی اش چاپ کرد,

 

دقت شمار زیادی از طراحان مد را متوجه خود تولید. او در اواسط جنگ جهانی اول, به تاریخ 12 ژانویه 1916, به جهان آمد. به قول خودش از بچگی عاشق مد و فشن بوده هست: “من تنها برای خودم تیپ می زدم, نه برای دیگران یا پسران اطرافم.”

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسید

Daphne Selfe هشتاد و هفت ساله

 به گزارش پارس ناز حرفه مادلینگ دافنه از سال 1949 و در سن 20 سالگی, زمانی که در کنار دیگر دختران برای مدل جلد مجله به رقابت پرداخت, نخست شد. از آن زمان به بعد تصویر او در مجلات سرشناس شمار زیادی از جمله “Vogue”, “Harper’s Bazaar” و “Vanity Fair” به چاپ رسید. در سال 2015 نیز اسم او بعنوان مسن ترین سوپرمدل جهان در رکورد رکوردهای گینس ثبت شد.

 

او ساکن انگلستان هست و اعتراف می‌کند که تا اکنون هیچگونه عمل زیبایی نداشته هست. او زیبایی چهره اش را مدیون خانواده, رژیم خوراکی تندرست و ورزش هایي چون یوگا و پیاده روی میداند. اگر چکار مادلینگ او از سال 1949 نخست شده اما از 10 سال پیش بود که او حرفه خود را به طور جدی نخست کرد, یعنی درست زمانی که به توصیه طراحان مد, روی دفینه راه رفت.

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسیدBaddie Winkle هشتاد و هفت ساله

در سال 2015, یکی از ستاره هاي 86 ساله اینستاگرام به اسم بادی وینکل به کمپین مد و فشن ضمیمه. او با حضور در این کمپین به دیگران اثبات کرد که هیچگاه برای ستاره شدن, آنهم در دنیای مد و فشن, دیر نیست.

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسیدChina Machado هشتاد و پنج ساله

چاینا ماکادو 85 ساله در شانگهای متولد شد. او و خانواده اش در سال 1937 در نبرد شانگهای تمام زندگی خود را از دست دادند و مجبور شدند که کشورشان را ترک کنند. آن ها به وسیله قایق به کشور آمریکا مهاجرت کردند. چاینا در سن 19 سالگی مهماندار یک هواپیما شد اما چند سال بعد به پاریس نقل مکان و حرفه مادلینگ

 

را در آنجا نخست کرد. او در آن زمان گران ترین مدل اروپایی, با درآمد 1000 دلار در روز, بود. با افزایش سن اش, نه تنها فعالیت اش در این اساس کمتر شد, بلکه پیشنهادهای بیشتری نیز به او می دادند. بعنوان مثال او از سن 80 سالگی به بعد, با مجلات معروفی چون “W” و “Barneys” مشارکت کرد.

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسیدCarmen Dell’Orefice هشتاد و چهار ساله

فعالیت در حرفه مادلینگ کارمن به 70 سال پیش باز میگردد. او کارنامه موفقی در این صنعت دارد, بعنوان مثال تصویر 15 سالگی او روی جلد مجله “Vogue” چاپ شد یا اینکه جایزه او در سال 1950, 300 دلار در ساعت بوده هست. او اخیرا اعتراف کرده که در طی 20 سال قبل, بیشترین فعالیت را در دنیای مد داشته و خودش نیز از اینکه چگونه توانسته در این سن آنهمه فعال باشد, شگفت زده هست.

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسید

Wang Deshun هشتاد ساله

بازیگر چینی, Wang Deshun, 80 سال دارد و از سال 2015, زمانی که در فشن شو چین شرکت کرد, به خوبی در دنیای مد و فشن درخشید. او اعتراف کرده که از سن 60 سالگی به ورزش روی آورده تنها به این علت که برای شغل مورد علاقه اش که مادلینگ هست, اندامی جذاب داشته باشد.

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسید

Veruschka von Lehndorff هفتاد و شش ساله

 به گزارش پارس ناز وروسچکا, 76 سال سن دارد اما اندام باریک و چهره زیبای او باعث شده که او بعنوان مدل در صنعت مد و فشن فعالیت کند. در سال 1972, زمانی که طراحان مد از او خواستند که موهایش را کوتاه کند تا ظاهری جذاب تر و متفاوت به خود بگیرد, او از اینکار سر باز زد زیرا دوست نداشت که مثل دیگر مدل ها به چشم آید.

 

او دوست داشت که متفاوت از دیگران باشد, احتمالاً به همین علت هست که هنوز هم در سن 72 سالگی در کت واک ها قدم می‌گذارد و تصویر هایش رو جلد مجلات چاپ می‌شود.

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسید

Maye Musk شصت و هشت ساله

مای ماسک از سن 15 سالگی یک مدل بوده که در جنوب آفریقا بزرگ شده هست. او می‌گوید: “زمانی که من 15 سال سن داشتم, فکر میکردم که حداکثر در سن 18 سالگی با دنیای مد و فشن خداحافظی میکنم, اما حال 68 تندرست هست و هم چنان در این حرفه مشغول به کارم.”

مدل های مسن اما زیبا و جذاب جهان را بشناسید