پارس ناز پورتال

مدل های ژاکت دخترانه جدید رسمی و اسپرت 1402 برای خاص پسندها

مجموعه : مدل لباس جدید
مدل های ژاکت دخترانه جدید رسمی و اسپرت 1402 برای خاص پسندها

انواع مدل های ژاکت دخترانه 2024

در این پست، انواع مدل هـای ژاکت دخترانه اسپرت و رسمی 1402 را بـه اشتراک گذاشته ایم. آیا خانمی وجود دارد که نخواهد زیبا بـه نظر برسد؟ حداقل کاری که خانم ها دوست دارند انجام دهند این است که لباس هـای زیبایی بخرند که بـه انها حس و زیبایی بدهد. خوشبختانه برای شـما، بـه مکان مناسبی آمده اید تا اطلاعات با کیفیت کافی بـه دست آورید. ما در ادامه بهترین ها را جمع آوری کرده ایم.

 

مدل های جدید ژاکت زنانه و دخترانه 1402

انواع مدل های ژاکت دخترانه 

ژاکت اسپرت دخترانه

ژاکت زنانه

راهنمای خرید ژاکت دخترانه

بهترین گزینه ای که برای خوش پوشی در پاییز و زمستان دارید خرید یک ژاکت است. زیرا که انها بسیار راحت هستند. همچنین، انها نرم و ظریف هستند و در بسیاری از موارد می‌توانید از انها بـه عنوان یک راه حل مناسب برای خوش استایل بودن و راحت بودن استفاده کنید. قرن بیست و یکم بـه شـما این امکان را می دهد که لباس ژاکت را از راحتی اتاق خود خریداری کنید.

مدل ژاکت باحجاب

ژاکت پالتویی زنانه

ژاکت بلند باحجاب

نکته ای که باید بـه آن توجه داشته باشید این است که پس از ورود بـه فروشگاه هـای آنلاین، همه ی ي چیز دشوارتر میشود. شـما یک سری مدل را خواهید دید که قرار نیست همه ی ي آنها برای تیپ بدنی شـما خوب باشند. اگر مشکل شـما همین است، پیشنهاد می‌کنیم بـه خواندن این پست ادامه دهید! در ادامه ما نحوه انتخاب ژاکت مناسب با تیپ بدنی مناسب را برای شـما شرح خواهیم داد.

 

بیشتر بخوانید: 21 مدل ژاکت جلو باز زنانه و دخترانه + راهنمای خرید و ست کردن

 

نکات خرید ژاکت مناسب فرم بدن

ما در ابتدا توصیه هایی را برای خانم هایی که بدن قلبی شکل دارند را بـه اشتراک میگذاریم. خوب، اگر شـما از این نوع افراد هستید، پس باید آن لباس‌هـای ژاکتی را انتخاب کنید که بـه نوعی بیشتر جنبه ظریف دارند. نیازی بـه صرف زمان و هزینه برای مدل هـای یقه اسکی و کشباف هـای کابلی حجیم نیست، زیرا آنها می شـما را کمی گرد جلوه میدهند.

ژاکت سبز بلند

ژاکت بافتنی زنانه

ژاکت زمستانی زنانه

1. ژاکت مناسب برای فرم بدن گلابی شکل

خوب، استانداردها و قوانینی که در صورتی که یک خانم گلابی شکل هستید باید رعایت کنید متفاوت است. بـه طور دقیق تر، در مقایسه با مجموعه قوانین قبلی که ذکر کردیم، این قوانین کاملاً برعکس است. وظیفه شـما این است که آن دسته از لباس هایی را انتخاب کنید که بر روی جزئیات در بالا تنه تمرکز دارند. مثلا، یک نمونه خوب از چیزی که باید بـه دنبال آن باشید، ژاکت یقه اسکی است.

ژاکت بافت دخترانه

ژاکت طرح دار دخترانه

ژاکت طوسی دخترانه

در برخی مواقع، احتمالاً پوشیدن دامن هم خوب است. با این حال، مطمئن شوید که دامن خیلی تنگ نباشد زیرا کمی غیرعادی بـه نظر خواهید رسید. یک توصیه اضافی وجود دارد که باید بـه شـما ارائه دهیم. اگر میخواهید زیباتر بـه نظر برسید و احساس راحتی کنید، ضروری است که ژاکت یقه اسکی تان را داخل دامن تان بیاندازید.

 

بیشتر بخوانید: انواع مدل های شنل بافتنی شیک و جدید ۲۰۲۴ برای خانم های شیک پسند

 

2. ست کردن ژاکت برای خانم های ریز اندام

قاعده کلی که خانم هـای ریز اندام باید از آن پیروی کنند این است که مطمئن شوند ژاکت شان گشاد و بلند نباشد. باید بـه دنبال آن دسته از ژاکت‌هایی باشید که نهایتا تا زیر باسن شـما ارتفاع داشته باشند. با وجود آن، شـما همچنین باید فرم بدنی خود را در نظر بگیرید. شـما واقعاً باید یک متخصص باشید و موردی را پیدا کنید که متناسب با فرم بدن شـما باشد.

ژاکت سفید بلند زنانه

ژاکت اجری دخترانه

ژاکت اندامی دخترانه

3. ژاکت مناسب برای فرم بدن ساعت شنی

وقتی دقیق تر نگاه می‌کنید، بـه نظر می رسد که خانم هایی با فرم بدنی ساعت شنی شکل، مشکل مشابهی با خانم هـای ریز اندام دارند. البته هر دو نوع فقط یک هدف دارند – انها نباید ژاکت هـای بلند یا لانگ را انتخاب کنند. بـه خاطر داشته باشید که رسیدن بـه تعادل در لباس پوشیدن، مستقیماً بـه تقارن کل بدن بستگی دارد. آنهایی که بدن متقارن تری دارند، هنگام خرید ژاکت در یک فروشگاه آنلاین آزادی بیشتری خواهند داشت.

ژاکت اداری زنانه

ژاکت یقه اسکی دخترانه

ژاکت زیتونی دخترانه

بـه همین دلیل، خانم هایی که بـه طور طبیعی ساعت شنی شکل هستند، آزادی پوشیدن انواع لباس هـای ژاکتی را خواهند داشت. اما، “همه ی ي مدل ها را بپوشید” احتمالاً توصیه ای نیست که برای شـما خوب باشد. بـه همین دلیل، توصیه میشود لباس هـای مناسب با نکاتی که در بالا گفتیم را خریداری کنید. با این حال، اگر میخواهید حرفه ای بـه نظر برسید، تنگ ترین ها را نخرید.