پارس ناز پورتال

مدل کفش پاشنه بلند تابستانی (بهترین مدل های 1403 و 2024)

مجموعه : مدل کیف و کفش
مدل کفش پاشنه بلند تابستانی (بهترین مدل های 1403 و 2024)

مدل کفش پاشنه بلند تابستانی «بهترین مدل های 2024»

 

در اینبخش مجموعه اي جدید و زیبا از مدل کفش تابستانی را می‌بینیم. کفش پاشنه بلند عضوی جدانشدنی از استایل خانمها می باشد، حال کـه وارد نیمسال گرم شده ایم پوشیدن کفش هاي پاشنه بلند رواج بیشتری پیدا می کند، هر سال مدلهای تازه اي وارد فروشگاه ها می شوند کـه در ادامه بهترین هاي امسال رابه همراه هم مرور می‌کنیم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

اگر خسته شدید کفش‌ ها را از پا در نیاورید

زمانی کـه برای استراحت چند دقیقه‌اي، کفش‌هاي خودرا در می‌آورید، درد پا تشدید میشود و التهاب و ورم پا شرایط بدتری پیدا می کند. در آوردن کفش پاشنه بلند بـه این دلیل اسـت کـه تصور میشود پا برای مدت کوتاهی استراحت می کند و دوباره بـه شرایط قبلی باز می گردد. ولی وقتی آنرا مجدد بپا می کنید چون بـه اسانی دفعه اول درون کفش نمیرود، درد و فشار بیشتری احساس می کنید.

مدل کفش پاشنه بلند تابستانی (بهترین مدل های 1403 و 2024)

مدل کفش پاشنه بلند تابستانی (بهترین مدل های 98 و 2019)

مدل کفش پاشنه بلند تابستانی

چند روز با کفش پاشنه بلند راه بروید

اگر عادت ندارید کفش پاشنه بلند بپوشید، بهتر اسـت چند روز قبل از مراسم و مهمانی شروع بـه تمرین کنید. کفش خودرا بپوشید و چند دقیقه یا حتی بیشتر درون خانه راه بروید. سعی کنید روزبعد مدت زمان را بیشتر کنید تا پاهایتان کم کم بـه شرایط جدید عادت کنند. حتی اگر همیشه از کفش پاشنه بلند استفاده میکنید، برای کفش‌هاي نو این ترفند را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید : مدل های کفش پاشنه بلند طلقی 2024 (شیشه ای) 1403

 

مدل کفش پاشنه بلند تابستانی 2024

مدل کفش پاشنه پهن

مدل کفش پاشنه بلند تابستانی 1403

خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند ارزان

نکته بعدی این اسـت کـه: مطمئن شوید سایز درست را انتخاب کرده اید، کمی غیرقابل باور اسـت ولی تعداد زیادی از افراد کفش‌ هایي با سایز اشتباه می خرند. این مشکل دو حالت دارد، یا کفشی کـه پسندیده‌اید تنها یک سایز دارد یا اصلاً بـه درستی سایز پای خودرا نمی دانید. این نکته بسیار مهم اسـت کـه:

 

سایز صحیح پای خود رابه یاد داشته باشید تا از برخی ناراحتی‌ها در هنگام پوشیدن کفش پیشگیری کنید. وقتی قصد خرید کفش پاشنه بلند دارید، آنرا بپوشید و کمی با آن در مغازه راه بروید. دقت کنید پاشنه پا درون کفش نباید رو بـه جلو لیز بخورد و قسمت جلوی کفش در ناحیه شست و انگشتان هم نباید تنگ باشد.

راهنمای پوشیدن کفش پاشنه بلند

خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند ارزان

مدل کفش تخت مجلسی دخترانه

مدل کفش پاشنه پهن

پاشنه‌ های پهن‌ تر را انتخاب کنید

هر چـه پاشنه کفش نازک‌تر باشد، راه رفتن با آن سخت‌تر اسـت و فشار بیشتری بپا وارد می شود. برای این کـه اسانی بیشتری داشته باشید، میتوانید کفش‌هایي را انتخاب کنید کـه پاشنه ضخیم‌تری دارند. با این مدل کفش‌ها تعادل هم در حین راه رفتن آسان‌تر حفظ میشود.

 

بیشتر بخوانید : مدل کفش پاشنه بلند 2024 مجلسی | کفش پاشنه بلند 1403 دخترانه و زنانه

 

چند روز با کفش پاشنه بلند راه بروید

مدل کفش پاشنه کوتاه

مدل کفش تخت مجلسی دخترانه

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه شیک

کفش‌ ها را در فریزر نگهداری کنید

بعد از آنکه کفش مورد نظر خودرا انتخاب کردید، آنرا درون کیسه پلاستیک تمیز قرار دهید و کیسه را درون فریزر بگذارید. اگر زمان بیشتری تا شروع مراسم دارید، دو کیسه کوچک پلاستیکی را پر از آب کنید و آن ها را داخل کفش‌ها درون فریزر قرار دهید و تا زمانی صبر کنید کـه این آب، یخ بزند. با انجام این راهکار، کفش‌ها کمی منبسط و بزرگ تر میشوند. بنابر این وقتی آن ها را بپوشید احساس اسانی بیشتری می کنید.

خرید کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند زنانه تابستانی برندهای مختلف

کفش های پاشنه بلند زنانه تابستانی برندهای مختلف

از روزنامه استفاده کنید

جنس بعضی از کفش‌ها بـه نوعی اسـت کـه پوشیدنشان بـه سختی انجام می شود. برای این کـه انعطاف و نرمی کفش پاشنه بلند خودرا بیشتر کنید، چند تکه روزنامه بردارید و انها را مچاله کنید. روی روزنامه‌ها آب بپاشید و آن ها را درون کفش قرار دهید. کفش‌ ها را برای چند روز بهمین شکل ودر گوشه‌اي از کمد رها کنید. با این روش کفش‌ها نرم‌ تر و آسان‌تر میشوند.

 

بیشتر بخوانید : 25 مدل بوت و نیم بوت زنانه 2024 | ترندهای جدید 1403 + راهنمای ست کردن

 

عکس مدل کفش تخت و پاشنه بلند زنانه و دخترانه جدید 2024

عکس مدل کفش تخت و پاشنه بلند زنانه و دخترانه جدید 2024

راهنمای نگهداری از کفش پاشنه بلند

از کفی مخصوص استفاده کنید

بعضی از پدهای مخصوص کفش یا همان کفی‌هاي طبی، اسانی بیشتری برای پا تأمین میکنند. این کفی‌ها بافت نرم‌تری دارند و کف پاها را خسته نمی کنند. اگرهم سایز کفشتان کمی بزرگ اسـت، با این روش می توانید کفش رابه اندازه پای خود برگردانید.

 کفش پاشنه بلند مشکی

 کفش پاشنه بلند مشکی

مدل کفش پاشنه بلند شیک 1403

مدل کفش پاشنه بلند شیک 1403

دو انگشت پای خود را به هم ببندید

این یک راز بر ملا شده اسـت ولی اگر انگشت سوم و چهارم خود رابه هم ببندید، درون کفش پاشنه بلند احساس اسانی بیشتری میکنید و برای مدت طولانی‌تری دوام می‌آورید. از یک چسب زخم استفاده کنید و این دو انگشت پا رابه بچسبانید. این روش باعث می شود فشار کمتری بـه این قسمت از پا وارد شود.

 

بیشتر بخوانید : مدل کفش عروس 1403 شیک ترین مدل های کفش پاشنه بلند عروس 2024

 

کفش تابستانه پاشنه دار زنانه رنگ قرمز

مدل کفش پاشنه بلند عروس

مدل کفش پاشنه بلند عروس

مدل کفش پاشنه بلند قرمز

مدل کفش پاشنه بلند سفید

از پودر تالک یا پودر بچه غافل نشوید

پودر تالک در واقع پودر نوعی کانی اسـت کـه در پودر بچه هم بکار رفته اسـت. این پودر سفید رنگ خاصیت ضد تعریق دارد و باعث نرمی پوست می شود. مقداری از پودر بچه را درون کفش پاشنه بلند خود بریزید و مقداری را هم روی کف پاهای خود بمالید. این راهکار از تعریق و رطوبت پا جلوگیري می کند و باعث اسانی بیشتر پاها می شود. با استفاده کردن از پودر تالک از تاول زدن انگشتان پا هم خلاص میشوید.

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه 2024

مدل کفش پاشنه بلند

مدل کفش پاشنه بلند 1403

از کرم مرطوب کننده استفاده کنید

سلامت پا اهمیت زیادی دارد پس همیشه از مرطوب کننده مخصوص پا استفاده کنید تا پوست کف پا بدون ترک و سالم باشد. قبل از پوشیدن کفش پاشنه بلند کرم مخصوص را روی پوست کف پاهای خود بمالید و آنرا مرطوب کنید. بهتر اسـت کرم از نوعی باشد کـه آب‌رسان و سبک اسـت و نه این کـه پا را چرب کند. چربی باعث لیز خوردن پا درون کفش میشود و میتواند دردسر ایجاد کند.

 

بیشتر بخوانید : کفش مجلسی زنانه عید نوروز ۱۴۰۳ |شیک ترین مدل های کفش مجلسی زنانه 2024

 

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

مدل کفش پاشنه بلند تابستانی «بهترین مدلهای 1403 و 2024»

مدل کفش های زنانه پاشنه بلند تابستانی جلوباز

کفش را سمباده بکشید

زمانی کـه کفش‌ها نو و جدید هستند، باید در حین راه رفتن احتیاط بیشتری داشته باشید. بدلیل این کـه کف کفش تازه و صیقلی اسـت، حالت لغزندگی بیشتری دارد و ممکن اسـت باعث زمین افتادن یا لیز خوردن شـما شود. پس چـه کار می توان انجام داد؟ یک ورق سمباده بردارید و کف کفش را کمی سمباده بکشید تا ناهموارتر شود. هم چنین می توانید با استفاده از چاقو یا قیچی روی کف کفش چند خط و زخم بـه وجود آورید.

 

روش دیگری هم برای ناصاف کردن کف کفش وجوددارد. کمی آب گازدار روی کف کفش بریزید و مقداری آب لیمو و شکر بـه آن اضافه کنید. این ترکیب باعث خدشه‌دار شدن سطح می شود و لغزندگی آنرا از بین میبرد. حال میتوانید بدون احساس درد در ناحیه پا و آسیب همیشگی از مهمانی خود لذت ببرید. هر روش را جداگانه امتحان کنید تا موردی کـه بیشترین تأثیر را روی شـما دارد، بـه روش همیشگی‌تان تبدیل شود.