پارس ناز پورتال

مربی کشتی که لباس های خود را در آورد

مربی کشتی که لباس های خود را در آورد

مربی کشتی که لباس های خود را در آورد 

هنگامی که مربی کشتی لباسهای خود را از تن در اورد به فکر هیچ چیز نبود و خشم از داوران تمام وجودش را پر کرده بود. مربیان تیم کشتی مغولستان در زمین کشتی تمام لباس هایش را درآورد و کاملا لخت شد. این مربی جریمه سختی در انتظارش هست و به زودی مجازات خواهد شد.

 

اتحادیه جهانی کشتی با دقت به اقدام عجیب و غوغایی مربیان مغولستان در المپیک ریو، جریمه آنان را اعلام کرد. به گزارش سایت پارس ناز به نقل از خبرگزاری مهر، دیدار رده‌بندی وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو بین «اختیار نوروزف» از ازبکستان و «مانداخ ناران گارزونیج» از مغولستانی

 

با جنجال و حرف و حدیث‌هاي فراوانی به علت قضاوت ناعادلانه داوران برگزار شد که گرچه در نهایت با پیروزی ۸ بر ۷ آزادکار ازبک همراه بود.این اتفاق باعث شد تا دو مربی مغولستان در اعتراض به نحوه قضاوت و باخت کشتی گیرشان دست به اقدام عجیب و بی سابقه اي بزنند. این مربیان زمانی که از بررسی و رسیدگی به ناداوری ناامید شدند

 

به یکباره در وسط تشک کشتی، لباس‌هاي خود را در آورده و لخت شدند تا اینکار به یکی از غوغایی ترین صحنه هاي المپیک ریو بدل شود.در این راستا اتحادیه جهانی کشتی نیز وارد عمل شد و این دو مربی را با حکم محرومیت و جریمه نقدی مواجه تولید. بدین ترتیب این مربیان سه سال از حضور در تمامی رقابتهای بین المللی محروم شدند و فدراسیون کشتی مغولستان نیز باید ۵۰ هزار فرانک سوئیس جریمه دهد.

 

گرچه پیش از این گفته می شد جریمه اي سنگین تر در انتظار کشتی مغولستان هست و ممکن هست این کشور بطور کامل از حضور در رقابتهای بین المللی محروم شود که اتحادیه جهانی با کمی نرمش، تنها به جریمه این دو مربی خاطی بسنده کرد.