پارس ناز پورتال

مزایای خرید اسباب بازی از سورآل

مزایای خرید اسباب بازی از سورآل

خرید اسباب بازی برای کودکان جزو هیجان انگیز ترین کارها، حتی برای خود بزرگسالان است. اگر کودک درون والدین هم فعال باشد که دیگر هیچ! چون خودشان بیشتر از فرزندشان از خرید وسیله بازی، لذت خواهند برد.

 

حال سوال اینجاست چه اسباب بازی را برای کودک خود یا برای هدیه دادن به بچه های دیگر انتخاب کنیم؟ نگران نباشید ما اینجاییم تا در این خرید رویایی به شما کمک کنیم! سورآل یک فروشگاه اینترتتی برای خرید اسباب بازی است که با کیفیت ترین وسیله ها را برای تمامی گروه های سنی و با بی نظیر ترین قیمت، ارائه می کند.

 

ما در این مطلب ابتدا چند نکته کلیدی در رابطه با خرید اسباب بازی را بیان کرده و سپس مزایای خرید اسباب بازی از سورآل را می گوییم.

 

مزایای اسباب بازی برای کودکان

 

در هر خانه ‌ای که بچه‌ها باشند اسباب بازی نیز هست؛ اسباب ‌بازی ‌ها راهی شگفت انگیز برای سرگرمی و یادگیری در کودکان است؛ بچه ها می توانند با ساخت و ساز، وسایل الکترونیکی، ماشین و اسباب بازی های دیگر، به سرعت با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار می کنند.

 

بچه ها از طریق بازی با اسباب بازی ها، مهارت های حرکتی و شناختی خود را توسعه می دهند. دادن اسباب بازی از سنین پایین به کودکان، می تواند به آموزش آنها کمک کند. آنها راه رفتن، صحبت کردن، معاشرت کردن، کسب دانش، رشد عاطفی و آگاهی اجتماعی را به وسیله بازی یاد می گیرند.

 

اسباب بازی های محبوب کودکان اغلب شامل پازل، خانه عروسکی و انواع عروسک ها، ماشین، کتاب های الکترونیکی، ربات و … می باشد. اسباب بازی ها، به ویژه برای خردسالان، نقش کلیدی در رشد آنها دارد.

 

زیرا به بهبود یادگیری، مهارت های حرکتی ، ظرفیت شناختی و خلاقیت کمک می کنند. این امر خود موجب ایجاد یک پایه محکم برای مهارت های اجتماعی مانند ارتباط، همبستگی و حس همکاری است.

 

انواع اسباب بازی ها و به خصوص اسباب بازی های آموزشی موجب تقویت هوش و استعداد کودکان می شوند. آنها با بازی کردن، با محیط اطراف و افراد دیگر ارتباط برقرار می کنند و به فرد اجتماعی تبدیل می شوند.

 

نحوه انتخاب اسباب بازی برای کودکان

 

ممکن است والدین نسبت به اسباب ‌بازی‌ هایی که فرزندانشان با آن‌ها بازی می کنند، نگران باشند. برخی از اسباب ‌بازی ‌ها صدماتی را به بچه ها وارد می کنند، پس باید به هنگام خرید اسباب بازی به خصوص برای کودکان بیشتر دقت کرد.

 

ایمنی اسباب بازی جزو نکات بسیار مهم در خرید آن است. خفگی به وسیله برخی از اسباب بازی ها، بیشتر در بچه ‌های کوچک اتفاق می ‌افتد که همه چیز را در دهان خود می‌گذارند. برخی وسایل بازی دیگر مثل دوچرخه، دارت، اسلحه و عروسک ها و ماشین های باتری خور نیز جزو وسایل خطرناک برای کودکان نوپا است.

 

همه این‌ ها مواردی است که باید بزرگترها در زمان خرید اسباب بازی برای بچه ها در نظر بگیرند و نسبت به سن کودک، اقدام به خرید وسایل بازی کنند.

مزایای خرید اسباب بازی از سورآل

10 نکته طلایی در خرید اسباب بازی برای بچه ها

 

1- مطالعه تیکت روی اسباب بازی

معمولاً روی برچسب یا بسته بندی اسباب بازی مواردی مثل بازه سنی، نحوه استفاده و نحوه شست و شو نوشته می شود. این برچسب ها توضیح می دهد که چگونه بچه ها باید از اسباب بازی استفاده کنند و اگر وسیله آموزشی باشد، نحوه کار با آن را نشان می دهند. همچنین همه اسباب بازی های برقی باید دارای تاییدیه UL، یعنی گواهی ایمنی جهانی باشند.

 

2- خرید اسباب بازی مطابق با سن کودک

اسباب ‌بازی ‌های مناسب سن کودکان، می‌تواند برای آنها بسیار جذاب باشد. توانایی ‌های شناختی کودکان در دو سال اول، رشد بیشتری دارد. بنابراین وسایل بازی، باید موجب تقویت این حس در آنها شود.

 

3- توجه به مواد به کار رفته در اسباب بازی

برخی از اسباب بازی ها حاوی مواد سمی هستند که می تواند به بچه های کوچک آسیب برساند. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که مواد به کار رفته در ساخت آن، غیر سمی باشند. همچنین از خرید وسیله هایی مثل ترقه، برای کودکان کمتر از 12 سال خودداری کنید زیرا اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، می تواند باعث انفجار و پخش مواد شیمیایی خطرناک شود.

 

4- دقت در انتخاب اسباب بازی جهت پیشگیری از خفگی

همیشه به اسباب بازی هایی مثل عروسک های پارچه ای، بیشتر دقت کنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت ها به درستی به هم دوخته شده باشند. از خرید اسباب بازی هایی که در آنها از گلوله های سربی کوچک استفاده شده، برای کودکان زیر 2 سال خودداری کنید.

 

اینگونه وسایل در بچه ها موجب خفگی و آسیب می شوند. چون ممکن است کودک آنها را در دهان خود بگذارد و خفه شود. اسباب بازی های نرمی که ممکن است با دندان کنده شوند نیز می توانند بسیار خطرناک باشند.

 

5- اطمینان از امنیت اسباب بازی

بچه ها هنوز در مرحله رشد خود هستند و باید مراقب تأثیر اسباب بازی بر اندام های حسی آنها باشید. از خرید اسباب ‌بازی‌ هایی با صدای بلند خودداری کنید تا به شنوایی کودکان آسیب نرسانید. از خرید اسباب بازی های پرتابی نیز اجتناب کنید، زیرا می توانند باعث آسیب چشم شوند.

 

6- ایجاد محیط امن برای بازی

اسباب ‌بازی ‌ها فرصت‌ هایی را برای پیوند خانوادگی، افزایش فعالیت‌ های بدنی و رشد فراهم می‌کنند. با نظارت و به وجود آوردن محیط مناسب و امن برای بازی، کودکان می توانند به راحتی سرگرم شده و ساعت ها مشغول باشند.

 

برای ایجاد محیط امن برای مثال، می توانید به آنها بیاموزید که چگونه با انجام اقدامات پیشگیرانه، مانند استفاده از کلاه ایمنی هنگام دوچرخه سواری، از بروز صدمات جلوگیری کنند.

 

7- خرید اسباب بازی ورزشی

برای تخلیه انرژی در کودکان، می توانید برای آنها وسیله ورزشی مانند توپ‌، ست بولینگ، کیت‌ های باغبانی، فوتبال دستی و … تهیه کنید تا علاوه بر بازی، فعالیت بدنی نیز داشته باشند. طناب بازی، حلقه ورزشی، اسکوتر نیز جزو ابزار بازی در محیط باز هستند.

 

همچنین وسایلی مانند تاب، استخر توپ و آب، کالسکه عروسک، وسایل نقلیه و اسباب بازی های سوار شدنی به ایجاد قدرت، اعتماد به نفس و تعادل کمک می کند.

 

8- خرید وسیله هایی جهت ارتباط با دنیای واقعی

وسیله های بازی که به کودکان کمک می کند تا مهارت های زبانی و اجتماعی را توسعه دهند و به طور گروهیی انجام می شوند، در رشد اجتماعی کودک و ارتباط او با دنیای حقیقی بیرون بسیار تأثیر گذارند.

 

پس انتخاب وسیله هایی مانند آلات موسیقی، ست پزشکی، ست ابزارآلات و مانند اینها به بچه ها در آشنایی با مشاغل کمک می کند.

 

9- دقت در خرید اسباب بازی برای نوزادان

در خرید اسباب بازی های تخت نوزاد مراقب باشید. اجسام نرم، ملافه‌های شل یا هر شیئی که می‌تواند خطر گیر افتادن، خفگی را افزایش دهد، باید از گهواره دور نگه داشته شوند. هر گونه اسباب‌بازی تخت خواب آویزان باید دور از دسترس کودک شما باشد.

 

10- عدم خرید اسباب بازی های پرتاپی

اسباب بازی هایی مثل تیرکمان یا تفنگ های ساچمه ای برای کودکان بسیار خطرناک هستند و ممکن است باعث آسیب جدی در آنها شوند. اینگونه اسباب بازی ها بیشتر برای نوجوانان مناسب می باشند.

 

مزایای خرید اینترنتی اسباب بازی برای کودکان

 

میان خرید آنلاین اسباب بازی نیز می تواند راه حل این مشکل باشد، زیرا تنوع محصول بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید از میان مدل های مختلف، انتخاب کنید. همچنین همه مشخصات محصول در سایت ذکر شده و شما می توانید آنها را مطالعه کرده و برای خرید تصمیم بگیرید.

 

لازم به ذکر است برای اینکه بتوانید در فضای اینترت اسباب بازی خوب و با کیفیت برای کودک خود تهیه کنید، حتماً باید از سایت های معتبری مانند سورآل خرید کنید. این فروشگاه اسباب بازی اینترنتی انواع اسباب بازی های مناسب برای تمامی گروه های سنی را دارد و با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

مزیت دیگر خرید اینترنتی اسباب بازی این است که دیگر لازم نیست چندین ساعت در مغازه ها سرگردان باشید و خسته کلافه شوید. زیرا تنوع محصولات در فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی، بسیار زیاد است.

 

جمع بندی

 

اسباب ‌بازی ‌ها به کودکان کمک می کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین می توانند سطح تمرکز آنها را تحریک کرده و دامنه توجه و حافظه شان تقویت شود.

 

در میان روش های خرید اسباب بازی شیوه اینترنتی بهترین گزینه است. زیرا با یک کلیک به راحتی می توان انواع مختلف اسباب بازی ها را با بهترین کیفیت و قیمت پیدا کرد. مراجعه به یک سایت اینترنتی معتبر بهترین گزینه برای خرید اسباب بازی است.

مزایای خرید اسباب بازی از سورآل

سوالات متداول

 

1- مزایای خرید اسباب بازی از سورآل چیست؟

از مزایای خرید اسباب بازی از سورآل می توان به تنوع محصولات اشاره کرد. انواع اسباب بازی های هوشمند، فرفره های انفجاری، انواع اسباب بازی های پسرانه و دخترانه، وسیله بازی فضای باز، وسایل بازی آموزشی، اسباب بازی های ساختنی، شن بازی و … همه در فروشگاه اینترنتی سورآل موجود می باشد. با خرید از سورآل می توانید درب منزل خود هزینه آن را پرداخت کنید و تا 7 روز امکان مرجوعی وجود دارد.

 

2- انواع اسباب بازی های موجود در سورآل کدامند؟

انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه، فضای باز، وسیله های بازی آموزشی، شن بازی، روبات ها، فرفره های انفجاری، اسباب بازی های ساختنی، خمیر بازی و … همگی در این فروشگاه اینترنتی اسباب بازی موجود می باشند.

 

اسباب بازی های دخترانه سورآل شامل آبرنگ، عروسک ها، ست آشپزخانه، ست اسباب بازی ظروف و دیگر مدل های جذاب می باشند.اسباب بازی های پسرانه سورآل شامل انواع ربات ها، ماشین ها، فرفره های انفجاری، تفنگ ها و… می شوند.

 

5- چگونه اسباب بازی مناسب را انتخاب کنم؟

اسباب بازی ها باید با سطح رشد و سن کودک مطابقت داشته باشد. اسباب بازی ها باید گوشه های تیز یا قطعات کوچک و قابل جدا شدن نداشته باشند. آنها همچنین نباید حاوی مواد نا ایمن، سمی یا قابل اشتعال باشند.

 

6- از چه سنی باید برای کودک اسباب بازی خرید؟

اگرچه نوزادان 3 ماه به بالا می‌ توانند با اسباب ‌بازی ‌های مناسب سن، مانند تکان دادن جغجغه ارتباط برقرار کنند. اما پس از 6 ماهگی نوزادان واقعاً شروع به بازی با اسباب ‌بازی ‌ها می‌کنند. ضربه زدن به بلوک ‌ها، چرخاندن توپ یا به عنوان مثال در آغوش گرفتن خرس عروسکی مثال هایی از بازی کودکان 5-6 ماهه با اسباب بازی ها است.