پارس ناز پورتال

مصاحبه با زیباترین زن هند آیشواریا رای و آبیشک باچان

مجموعه : اخبار سینما
مصاحبه با زیباترین زن هند آیشواریا رای و آبیشک باچان

مصاحبه با زیباترین زن هند آیشواریا رای و آبیشک باچان

زوج مشهور هالیوودی که رابطه پایدار و خوب و صمیمی با هم دارند و البته آمیتاب باچان و همسرش نیز عروس خود را بسیار دوست دارند. آیشواریا رای باچان امروز 43ساله شد. او این روزها با نقش شاعری به نام صبا در فیلم ای دل مشکل است برپرده سینماهای هند است. منتقدان بازی او را به شدت ستوده اند.

 

آیشواریا رای ده سالی می شود که با تنها پسر آمیتاب باچان ؛ آبیشک پیمان زناشویی بسته و این زوج دختری به نام آرادهیا دارند. به مناسبت روز تولد این بازیگر ما مصاحبه ی با او و همسرش آبیشک باچان منتشر می کند.
مصاحبه با زیباترین زن هند آیشواریا رای و آبیشک باچانوقتی حرف عشق و زندگی و موفقیت زوج های مشهور بالیوود به میان می آید.بی شک نام این دو بازیگر به ذهن می رسد. در مصاحبه این دو نمی توانند متفاوت تر از این پاسخ سوالات را بدهند جواب های آبیشک و آیشواریا رای به اندازه قطب شمال وجنوب با هم فاصله دارد.یکی جواب های جذاب و شیوایی در آستین دارد

 

و دیگری واقعیت ها را طولانی بیان می کند. یکی از آنها با لباسی معمولی و غیررسمی برای مصاحبه ظاهر شد و آن دیگری با لباسی کلاسیک اما راحت. یکی از آنها با علاقه درباره طنز سخن گفت و آن دیگری به طنز از عشق حرف زد.

 

زوج آیشواریا رای و باچان معمولا درباره مسایل خصوصی اهل مصاحبه نیستند آنها که ده سالی می شود زیر یک سقف زندگی می کنندهر کدام برای رسیدن به یک مقصد مشترک مسیرهای کاملا متفاوتی را پیموده اند.ازدواج با یکی از زیباترین زنان آسیا احتمالا کار آسانی نبوده. اما آبیشک عقیده دارد که ازدواج شان به این دلیل کار سختی نبود.

 

«من درباره آیشواریا پیش از اینکه بازیگر بشویم شنیده بودم. او شهرت فراوانی پیدا کرده بود. هرکسی فکر می کرد او دارد روی ابرها سیر می کند! اما کسانی که آیشواریا را از نزدیک می شناسنند می دانند که باهوش؛ متواضع وقابل معاشرت و بسیار ملیح است و این شما را خلع سلاح می کند با خودتان می گوید که یه دقیقه صب کن. چه آدم باحالیه و واقعا اینجوریه!»
مصاحبه با زیباترین زن هند آیشواریا رای و آبیشک باچانآبیشک باچان عنوان دختر شایسته جهان و ادب و نزاکت او را مانند یک هولیگان فوتبال توصیف می کند! آبیشک از یکی از اولین قرارهای که خارج از محافل سینمایی گذاشتند یاد می کند که او را به یکی از مسابقات فوتبال تیم چلسی برد.

 

«یک ذره قرار نامتعارفی بود. اما کاملا جذب مسابقه فوتبال شد!حالا دیگر خیلی سخت شده که آیشواریا را با خودم به استادیوم ببرم چون سر بازیکن ها شروع به داد و فریاد می کند.»

 

این زوج ابتدا یک دوستی طولانی مدت داشتند که بعدها به رابطه عاشقانه تبدیل شد. آبیشک اولین بار در سال 2000 با آیشواریا رای در فیلم Dhaai Akshar Prem Ke همکاری کرد که سومین فیلم آبیشک بود. آبیشک می گوید:«این دوستی کم کم به عشق رسید.»

 

اما آیشواریا رای اعتقاد دارد که تقدیر این دو را در زندگی کنار هم قرار داده:« فیلم هایی که با هم کار می کردیم خیلی دوران فیلمبرداری شان طول کشید. حتی کوچ نا کاهو ساخته روهان سیپی سه سال طول کشید تا فیلمبرداری ش تمام بشود و آن زمان طاقت فرسا بود اما واسه ی ما دوتا خوب شد.

 

هم به لحاظ حرفه ای و هم به لحاظ شخصیتی رشد کردیم .مسیرهامون در فواصل جذابی از زندگی باهم تلاقی می کرد.»از دوران فیلمبرداری «انفجار2»(2006) مسیر زندگی این دو کنار هم قرار گرفت.در دوران فیلمبرداری انفجار2 که یکی از فیلم های پرفروش سینمای هند است؛این دو به دام عشق می افتند.

 

آبیشک می گوید:«تاحالا نپرسیدم که کی اول عاشق شد. مسلما باید از آیشواریا بپرسم. اما لحظه ای که دیگر کنارهم قرار گرفتیم می دانستیم که عاشق شده ایم.»آیشواریا می گوید:« اینجوری نبود که بگیم یه دقیقه صبر کن؛ بیا رابطه را وارد مرحله جدیدی کنیم. زمان می خواستیم تا همدیگر رو بشناسیم.»
مصاحبه با زیباترین زن هند آیشواریا رای و آبیشک باچان به گزارش پارس ناز شاید همکاری و دوستی میان آیشواریا و آبیشیک باعث شده که در زندگی مشترک کمتر دچار اختلاف بشوند . این زوج می گویند در این ده سالی که باهم زندگی کرده اند خیلی از هم یاد گرفته اند.باچان می گوید:«من به هیچ شایعه و پیش بینی واکنش نشان نمی دهم. خانم مدت ها پیش بهم یاد داده.

 

“آب ها از آسیاب می افته!” این یکی از جملات ورد زبان آیشواریا است. یعنی هیچ چیزی قابل مقایسه با میزان. انرژی مثبتی نیست که دریافت می کنید.بنابراین چشم هایت را روی شایعه ها ببند و ادامه بده.»آیشواریا می گوید:«وقتی ما باهم ازدواج کردیم؛مردم ازم می پرسیدند

 

چطوری خودت را با خانواده باچان تطبیق می دهی؟ اما خیلی عجیب است که خانواده هامون خیلی شباهت دارند با اینکه مثل هم نیستند.»آیشواریا و آبیشیک هردو توسط مادران خود بزرگ شدند ماه ها می شد که پدران شان سرکار بودند آبیشک ماه ها پدرش امیتاب را نمی دید چون سر فیلمبرداری بود

 

و ایشواریا به دلیل پروژه هایی که پدرش دررابطه با محیط زیست آبزیان داشت او را نمی دید. هر دو کوچک ترین فرزندان خانواده وهم سن وسال هستند.آیشواریا می گوید:« آبیشک خیلی خوب از کودکی یادگرفته شهرت چیست. اما من از دوران کودکی با شهرت کم کم آشنا شدم و ابتدا محبوبیتم در حد کلاس بود

 

بعد مدرسه و سپس همسایه ها و بعد در حد مردم کشورم و سپس جهانی شد.به همین دلیل ما یاد گرفتیم که علی رغم توجهات متعادل باشیم»آنها دل شان می خواهد دخترشان را مانند آدم های معمولی بار بیاورند. آبیشک می گوید که مانند هزاران پدر و مادر معمولی هستند .

 

«ما تصمیم گرفتیم آرادهیا را مانند یک کودک عادی بار بیاوریم. پدرومادرمان هرگز مارا طوری تربیت نکردند که فکر کنیم فرزندان یک سوپر استار هستیم. آمیتاب باچان همیشه در خانه بابا بود و مادرمان ؛مامان. ما می خواستیم او نیز همین گونه تربیت بشود. گمان نکنم آرادهیا درک کند پدربزرگش چه موقعیتی داردو کیست.

 

داداجی(هندی ها به پدربزرگ می گویند) سانتاست! کادو می آورد.ددی ما(مامان بزرگ) مسوول بازی است و حامی او. این چیزهایی است که جفت مان برای دخترمان خواستیم. وهمه این تفاهم ها به این دلیل است که ما همدیگر را مانند دودوست می بینم.»
مصاحبه با زیباترین زن هند آیشواریا رای و آبیشک باچانحالا نوبت به سوال هایی است که این زوج درباره یکدیگر پاسخ می دهند:

 

همسرتون بیشتر با چه لباس هایی راحت است؟

 

آبیشک:لباس های سنتی هندی یا گرمکن و لباس هایی که برای مناسبت ها می پوشه

 

آیشواریا:درسته. لباس های هندی اما وقتی با دخترم سفر می روم سرتاسر مشکی می پوشم چون احساس امنیت و راحتی بیشتری دارم

 

آیشواریا رای درباره همسرش می گوید که او پاتانی خیلی می پوشد

 

آبیشک:راست می گه گرم کن هم خودم خیلی دوست دارد.
مصاحبه با زیباترین زن هند آیشواریا رای و آبیشک باچانچه غذایی خیلی دوست دارید؟

 

آبیشک:عاشق تنقلاته مثل خودم.

 

آیشواریا: هردومون شکموایم. همیشه درحال خوردن پفک هندی و شکلات و… ایم.

 

خوراکی ویژه آبهی(آبیشک)چیست؟

 

آیشوازیا:قهوه. نوشیدنی آرامش بخش اوست.

 

آبیشیک:برای قهوه می میرم. خوب می دونه این رو.

 

بهترین نقشی که همسرتان بازی کرده؟

 

آبیشک: در ای صنم دلباخته ام،جودا اکبر و ساربجیت آّیشواریا خیلی احساساتی ایفای نقش کرده

 

آیشواریا درباره نقش هایی که خودش خیلی دوست شان دارد می گوید: ای صنم دل باخته ام؛ جودا اکبر، دیوداس؛ بارانی؛choker bali، ساربجیت و خشمگین

 

آبیشک در گورو؛یووا؛سرکار؛ استاد بلوف زنی و حتی اولین فیلمش پناهنده خیلی خوب است.
مصاحبه با زیباترین زن هند آیشواریا رای و آبیشک باچانبهترین خاطرات تعطیلاتی که باهم داشتید؟

 

آبیشک:گمانم بهترین خاطره ای که داریم روزی است که در شهر نیویورک ازش خواستگاری کردم.

 

آیشواریا:نیویورک شهری است که ازم خواستگاری کرد؛برای ماه عسل رفتیم بورا بورا. مالدیو لندن و گوآ جاهایی است که اولین بار آرادهیا را بردیم.

 

از چه کاری بیشتر از هرچیزی بدتان می آید؟

 

آبیشک: آیشواریا درباره قرار دادن هر چیزی سرجای خودش وسواس دارد. نمی دانم چرا انقدر با رضایت این کار را انجام می دهد. من با تنفر تماشا می کنم

 

آیشواریا:از این کار من متنفر است.درک نمی کند. من عاشق چیدمان هستم. حتی اگر از سفر برگشته باشیم و عجله هم داشته باشم برایم مهم نیست شب بیدار می مانم وو همه چیزها را سرجایش قرار می دهم.

 

دوست دارید همسرتان با چه ویژگی هایی در خاطرها بماند؟

 

آبیشک:یک دختر,همسر و مادر خوب. دلم می خواد خودم هم به عنوان یک مرد خوب در خاطرها بمانم.

 

آیشواریا: دوست داره همیشه یک انسان خوب در یادها بماند. اما من نمی خوام به عنوان یک انسان خوب در خاطرها بمانم. می خواهم آدم خوبی باشم!

 

بهترین ویژگی ازدواج؟

 

آبیشیک:دارم با بهترین دوستم زندگی می کنم. می توانم درباره هرچیزی با او حرف بزنم هرمساله پیش پاافتاده ای مثلا امروز یکی ماشینم رو خط انداخت آیشواریا همیشه گوشی برای شنیدن دارد و می گوید:اوه اوه

 

آیشواریا: همراه عزیزترین دوست زندگی کردن تا آخر زندگی!