پارس ناز پورتال

معرفی بهترین روش های تبلیغات پرفروش و موفق

معرفی بهترین روش های تبلیغات پرفروش و موفق

معرفی برترین روشهای تبلیغات پرفروش و موفق 

همۀ افراد در کسب و کار خود دنبال رونق و معرفی به دیگران میباشند، به عبارتی بازاریابی و تبلیغات نقطه قوت یک کسب و کار میباشند. بعضی از بازاریابان زمان زیادی را صرف گزینه استراتژی تبلیغات مناسب کرده‌اند تا به کسب و کارهای کوچک یاد دهند چگونه به درستی از شبکه‌هاي اجتماعی بهره گیری کنند. روی کدام شبکه‌ اجتماعی سرمایه گذاری کنند؟

 

چه میزان سرمایه گذاری کنند؟ بهتر هست در چندین شبکه اجتماعی هم زمان تبلیغات داشته باشند یا دقت خود را بر روی یک یا دو بستر تبلیغاتی معطوف کنند؟ با دقت به این‌که تبلیغات کار هزینه‌بری هست، پس یافتن پاسخ مناسب برای سوالاتی از این دست برای صاحبان کسب و کار حائز اهمیت هست. از این رو با مشورت بازاریابان پیروز در حوزه دیجیتال، نکات زیر را برای موفقیت استراتژی تبلیغات با شما به اشتراک می گذاریم.

 

دقت به تمامی فاکتورها برای تبلیغات موثر

در هر شرایط و موقعیت، ارتباطات اجتماعی فاکتور مهمی هست که نیاز به آموزش دارد. برای مثال، ممکن هست مفاهیمی مثل “کمک و مدیریت بیمار” وجود داشته باشد که مشتریان یا از وجود این مفاهیم اطلاعی نداشته باشند یا ندانند اینگونه خدمات چگونه به آن‌ها کمک خواهد کرد. بنابراین انتشار مقالاتی نظیر اهداف این خدمات،

 

مزایا و منافع آن و مواردی از این دست برای روشن شدن موضوع مورد نیاز می‌باشد. حال اگر بتوانید مشتریان را به سمت محصول یا خدمات خود جذب کنید، در قدم بعد مشتریان به سراغ فروشندگان دیگر خواهند رفت تا بتوانند بر زمینه مقایسه محصولات گزینه درستی داشته باشند.

 

در مقابل، اگر شما میخواهید محصولی را تبلیغ کنید که برای مشتریان شناخته شده هست و مشتریان هدفتان نیز مشخص هست، می توانید مستقیما به تبلیغ بپردازید.هنگامی که می خواهید از شبکه‌هاي اجتماعی برای تبلیغات بهره گیری کنید، باید به دو سوال ساده ولی اساسی پاسخ دهید: کجا میخواهید تبلیغات داشته باشید؟ چقدر میخواهید

 

برای تبلیغات خود هزینه کنید؟ برای اینکه بتوانید تشخیص دهید تا چه میزان باید هزینه کرد. باید مشاهده نمایید هر مشتری چقدر برای شما سود خواهد داشت و شما چه قدر باید هزینه کنید تا بتوانید وی را جذب کنید.

 

حل این معادله بسیار مهم هست. برای مثال، برای فروش محصول ۱۰۰ هزارتومانی با ۷۰ هزار تومان تولورانس، شما می توانید از ۴۰ تا ۱۴۰ هزارتومان بر زمینه بودجه و اهداف اقتصادی خود هزینه کنید. این فاکتور را نیز باید در نظر بگیرید که آیا این مشتری میتواند در آینده خود به منبع درآمدی شما مبدل شود یا خیر.

 

برای کسب و کارهای کوچک، حل این معادله مهم‌تر هست، زیرا باید بتواند موانع و محدودیت‌هاي اقتصادی شرکت را مدیریت کند. هم‌چنین، گاهی ممکن هست هزینه‌اي که شما صرف تبلیغات می کنید بعد از چند ماه به شما باز گردد. پس باید فاکتور تاخیر زمانی را نیز مد نظر قرار دهید.

 

تحلیل و بررسی دقیق

در خریدهای اینترنتی، دنبال کردن اینکه بیشترین فروش از کدام کانال حاصل میشود، ممکن هست دشوار و حتی گمراه کننده باشد. در تعداد زیادی از موارد، خریداران اینترنتی الزاما نخستین محصولی که به آن‌ها توصیه میشود را خریداری نمی کنند. بلکه در مورد محصول پیشنهادی تحقیق کرده و آن را با محصولات موجود دیگر از نظر قیمت و کیفیت مقایسه میکنند.

 

بنابراین پس از دیدن ۵ یا ۶ محصول اقدام به خرید می کنند. از این رو یک متخصص بازاریابی اینترنتی میتواند به شما کمک کند در این مقایسه پیروز شوید، گرچه به شرط آن که شما کانال ارتباطی خود با مشتری را به درستی گزینه کرده باشید.

 

تمرکز کردن بر روی بسترهای تبلیغاتی مورد دقت مشتریان

یک استراتژی تبلیغات که می تواند به توسعه کسب و کارهای کوچک کمک کند، تصمیم گیری مناسب و صحیح در گزینه بسترهای تبلیغاتی موجود هست. از نظر بازاریاب‌هاي پیروز، برترین استراتژی برای تبلیغات این هست که یک یا دو شبکه اجتماعی مناسب مثل گوگل و فیس بوک را گزینه کرده و از انجام تبلیغات گسترده و پراکنده در چندین شبکه اجتماعی خودداری نماییم.

 

آن‌ها بر این باور میباشند که هر کجا استراتژی موفقی داشتید، همانجا متمرکز شوید. بعضی از کسب و کارها بوده‌اند که تنها در یک نقطه پیروز شده و با گسترش همان بستر، به کسب و کار خود رونق بخشیده‌اند. به عبارت دیگر، هنگامی که استراتژی شما پیروز شد، بر روی همان کانال تمرکز کنید و نگران از دست دادن دیگر بسترهای ارتباطی نباشید.

 

اگر بتوانید موفقیت خود را تثبیت کنید، فرصت‌هاي بیش‌تری به دست خواهید آورد. شاید در ابتدا اینگونه به نظر برسد که شرکت‌هاي بزرگ به علت داشتن سرمایه‌هاي مالی بیش‌تر ممکن هست بتوانند حاشیه خطای بیش‌تری داشته باشند، اما تحقیقات نشان داده هست که در گزینش استراتژی تبلیغات مناسب، شرکت‌هاي بزرگ و کوچک هر دو از یک قانون کلی پیروی می کنند. بنابراین تمام شرکت‌ها منابع محدودی برای تبلیغات داشته و حاشیه خطای نسبتا مشابهی دارند.

 

در استراتژی تبلیغات از چه چیزهایی پرهیز کنیم؟

یکی از عواملی که میتواند اعتبار برند شما را زیر سوال برده و از اعتماد مشتریان شما بکاهد، تلاش برای فریفتن الگوریتم‌هاي جستجو در گوگل هست. مشابه‌اي از این کارها لینک کردن تبلیغات خود با نام چهره‎‌هاي سرشناس و هدایت کاربران به سمت تبلیغات می‌باشد. بعنوان یک فعال حرفه‌اي از انجام این دست کارها جدا خودداری نمایید.

 

زیرا منجر به سلب اعتماد مشتریانتان خواهد شد. اضافه بر این، زمانی که بسترهای تبلیغاتی تغییر کند، ممکن هست حقه شما نیز آشکار شود. در صورتی که اگر به درستی به تبلیغات بپردازید، این دسته از تبلیغات میتواند شما را به سمت فروش تضمین شده و قابل پیش بینی راهنمایی کند.

 

گزینش روش‌هاي اخیر و مناسب

رهبری فکری و ارزش کارهای تبلیغاتی می‌بایست همسو با تبلیغات فروش یک محصول باشد. اطلاعاتی که از نظر مشتری خوشگل و خوب به نظر برسد، به مراتب بهتر از یک تبلیغ آنی می‌باشد که منجر به فروش شود. اولویت و روند دیگری که باید در تبلیغات مدنظر قرار گیرد، بهره گیری از محتوای ویدیویی می‌باشد.

 

ساخت انبوه به تنهایی نمیتواند مشتریان را برای خرید مجاب کند، پس بودجه خود را ذخیره کنید. عامل مهم دیگر، مدت زمان تبلیغات ویدیویی هست. گاهی یک فیلم ۶۰ ثانیه‌اي ممکن هست مشتری را خسته و کسل کند، در حالیکه یک فیلم چندین دقیقه‌اي برای مشتری زیبا باشد و آن را دنبال کند. پس، بیش‌تر از آن که به تعداد کلمات و مدت زمان فکر کنید، به خوشگل بودن محتوای تبلیغات خود دقت کنید.