پارس ناز پورتال

معرفی معتبر ترین دوره عکاسی | موسسه آموزش عالی آرمان

معرفی معتبر ترین دوره عکاسی | موسسه آموزش عالی آرمان

آموزش عکاسی یکی از دوره های آموزشی پرطرفدار است که این روزها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از علت های این موضوع نیز بازار کار خوب این رشته می باشد. اگر شما هم به دنبال یک کلاس عکاسی معتبر و حرفه ای می گردید تا بتوانید با آموختن این هنر، از این مهارت کسب درامد کنید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

معرفی معتبر ترین دوره عکاسی | موسسه آموزش عالی آرمان

دوره عکاسی از صفر تا صد

عکاسی یکی از پر کاربردترین و پر طرفدارترین هنرها می باشد. همه ما بارها با این هنر سر و کار داشته ایم. این موضوع خصوصا با افزایش توجه به صفحات مجازی نمود بیشتری در جامعه پیدا کرده است. همه ی ما دوست داریم تا بتوانیم با کیفیت ترین و زیباترین عکس ها را از لحظات دوست داشتنی و خاطره انگیز زندگی مان ثبت کنیم.

 

اما برای رسیدن به این هدف نیاز به دانش، مهارت و البته تجربه داریم.عکاسی مهارتی است که برای به دست آوردن آن باید علم و خلاقیت را به طور همزمان به کار ببرید. آموختن تکنیک های این هنر سبب می شود تا بتوانید هنر عکاسی را به شکل حرفه ای و جدی دنبال کنید.

 

بازار کار این رشته نیز با توجه به اهمیت محتواهای تصویری، روز به روز در حال پیشرفت است. بنابراین می توانید با فراگرفتن دانش عکاسی به این مهارت به عنوان یک شغل تمام وقت و درامد زا نگاه کنید.

 

موسسه آموزشی آرمان در این راستا به برگزاری دوره های جامع آموزش عکاسی پرداخته است. در این دوره عکاسی شما با این مهارت از صفر تا صد آشنا خواهید شد و تمامی تکنیک های مورد نیاز این رشته را فرا خواهید گرفت.

معرفی معتبر ترین دوره عکاسی | موسسه آموزش عالی آرمان

کلاس عکاسی معتبر و حرفه ای

پر رنگ شدن نقش رسانه های گروهی و تصویری و همچنین گسترش استفاده از شبکه های اجتمای سبب شده است تا هنر عکاسی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. اما باید به یاد داشته باشید که بازار کار این رشته نیز به شدت رقابتی شده است.

 

شما تنها در صورتی می توانید در این بازار دیده و انتخاب شوید که علاوه بر داشتن استعداد ذاتی و علاقه، دانش و مهارت مورد نیاز را نیز کسب کرده باشید.با گذراندن دوره عکاسی در موسسه آموزش عالی آرمان می توانید تمامی مهارت های مورد نیاز این رشته را کسب کرده و به طور کامل با تکنیک های این هنر آشنا شوید.

 

این دوره آموزشی شامل سه ترم می شود و هر ترم نیز سه ماه طول می کشد و در مجموع ۱۷۰ ساعت آموزش را شامل می شود. تمامی تکنیک ها و سرفصل های مورد نیاز این رشته در این کلاس عکاسی توسط اساتید مجرب این رشته آموزش داده می شود.

 

در انتهای دوره نیز می توانید با توجه به علاقه و سلیقه ی خود یکی از گرایش های رشته عکاسی را انتخاب کرده و تمامی مهارت های مورد نیاز آن گرایش را نیز فرا بگیرید. گرایش های عکاسی که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید عبارتند از :

 

* عکاسی هنری (فاین آرت)

* عکاسی پرتره

* فشن مدلینگ

* عکاسی مستند اجتماعی

* عکاسی تبلیغات صنعتی

 

قابل ذکر است که دانشجویان در این  دوره عکاسی به طور کامل با کار کردن با نرم افزارهای مهم این رشته مانند Photoshop – Camera Raw- Bridge آشنا شده و مهارت های ادیت و رتوش کردن عکس را نیز به طور کامل می آموزند.

 

آموزش عکاسی با مدرک معتبر

برای ثبت یک تصویر حرفه ای و جذاب باید موارد بسیار زیادی را در هنگام عکس گرفتن مورد توجه قرار دهید. با شرکت کردن در کلاس عکاسی موسسه آرمان تمامی این موارد را می آموزید و به صورت عملی آموزش می بینید. برخی از مهم ترین و کاربردی ترین سر فصل هایی که در این دوره آموزشی به دانشجویان آموخته می شوند عبارتند از :

 

* آشنایی با ساختمان دوربین

* شناخت کادر بندی ها

* کاربرد ریز منوها

* علم نورپردازی

* نورهای طبیعی و مصنوعی

* کار با نرم افزار های ادیت و رتوش

* و …

 

تمامی این مهارت ها و تکنیک ها در آتلیه و سایت مجهز و مدرن این آموزشگاه تدریس می شود. شما می توانید در این سایت و آتلیه تمامی مهارت های آموزش داده شده را بارها تکرار و تمرین کنید تا کاملا مسلط و حرفه ای شوید.

 

علاوه بر این تعدادی از جلسات آموزشی این دوره عکاسی نیز در فضاهای باز مانند بازار، پارک و … انجام می شود تا دانشجویان با تکنیک های مورد نیاز برای عکاسی در فضای باز نیز آشنا شوند.

 

در انتهای این دوره مدرکی معتبر به دانشجویان ارائه می شود. این مدرک مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد و هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور از اعتبار بالایی برخوارد است. همچنین مدرک اعطایی این آموزشگاه برای ترجمه رسمی مورد تأیید قوه قضایی می باشد و برای مهاجرت نیز اعتبار کافی دارد. اعتبار بالای این مدرک برای ورود به بازار کار نیز به شما کمک زیادی می کند.

معرفی معتبر ترین دوره عکاسی | موسسه آموزش عالی آرمان

مزایای شرکت در دوره عکاسی موسسه آرمان

* یکی از مهم ترین مزایای شرکت در این دوره آموزشی این است که شما توسط اساتید تراز اول کشور آموزش می بینید. به این ترتیب می توانید کاملا خاطر جمع باشید که این اساتید حرفه ای تمامی تکنیک های مورد نیاز این رشته را به طور کامل به شما می آموزند.

 

* مزیت دیگر این کلاس ها این است که برای شرکت در این دوره نیازی به گذراندن پیش نیاز خاصی ندارید زیرا در این دوره عکاسی تمامی سر فصل های مورد نیاز این رشته از صفر تا صد آموزش داده می شود.

 

* دانشجویان رشته های عکاسی و سایر رشته های مرتبط با این رشته نیز برای کسب مهارت بیشتر در این رشته و پر بار کردن رزومه خود می توانند در این کلاس شرکت کنند. در انتهای این دوره جامع ژوژمانی انجام می شود که شامل برگزاری یک نمایشگاه کاملا حرفه ای و جدی می باشد و دانشجویان می توانند به طور کامل تسلط خود را بر مباحث آموزش داده شده محک بزنند.

 

* هزینه این دوره آموزشی را می توانید به صورت اقساطی در طول دوره پرداخت نمایید.

 

جمع بندی

موسسه آموزش عالی آرمان فعالیت خود را از سال 1386 با کسب مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری آغاز کرده است. حوزه های فعالیت این موسسه آموزشی شامل عکاسی، حقوق، روانشناسی، هنر و رسانه، معماری و مدیریت می شود. در هر یک از این حوزه ها نیز دوره های آموزشی متنوع و متعددی برگزار می کند.

 

دوره های جامع عکاسی این موسسه از سال 1387 برگزار می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. با شرکت در این کلاس عکاسی می توانید به طور کامل از پایه تا پیشرفته با هنر عکاسی آشنا شوید و تمامی مهارت های مورد نیاز جهت ورود به بازار کار در این رشته را کسب نمایید. همچنین می توانید یکی از گرایش های تخصصی رشته عکاسی را نیز خودتان انتخاب کنید و در انتهای همین دوره آموزش ببینید.

 

در انتهای دوره نیز بعد از برگزاری آزمون پایان دوره که در آن دانشجویان باید یک نمایشگاه عکاسی برگزار کنند، گواهینامه پایان دوره به دانشجویان اعطا خواهد شد. لازم به ذکر است که این مدرک اعطایی، اعتبار قابل قبولی در داخل و خارج از کشور دارد.

 

برای کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد آموزش عکاسی، سایر دوره های آموزشی، هزینه کلاس ها و … می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با موسسه آرمان در تماس باشید:

 

سایت موسسه آموزشی آرمان : https://armancollege.ac.ir/

تلفن تماس : 88905164 021

شماره تلفن همراه: 09216077478

صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/armancollege.ac/