پارس ناز پورتال

معرفی 2 عدد از بهترین محصولات مخصوص مو در روژه

معرفی 2 عدد از بهترین محصولات مخصوص مو در روژه

موی هر فرد نمایان گر زیبایی و جوانی چهره اوست، در واقع داشتن موهایی سالم و درخشان می تواند اعتماد به نفس شما را بالا ببرد و چهره شما را جذابتر جلوه دهد. عموما پوست و مو در معرض انواع آلودگی ها، اشعه های مضر خورشیدی و حتی مواد شیمیایی مثل رنگ موها قرار می گیرند. این مسئله می تواند آسیب های بی شماری را برای مو ایجاد کند.

 

به همین منظور مراقبت از موها در هر سن و سالی نیاز به تقویت و رسیدگی دارد. محصولات بسیاری برای تقویت و رسیدگی به موها در بازار موجود هستند که هر فرد می تواند بسته به نیاز خود آن را خریداری و استفاده نماید.

 

فروشگاه روژه، یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که در فروش انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، فعالیت دارد. در این بخش قصد داریم در رابطه با شامپو و انواع ماسک مو بیشتر توضیح دهیم تا در هنگام خرید و استفاده از هرکدام، اطلاعات کافی در این باره را داشته باشید.

 

معرفی شامپوها

لغت این کلمه در اصل، یک لغت هندو به معنای ماساژ دادن است. چرا که در زمان های گذشته با کمک گیاهان پاک کننده ای، مانند سدر و کتیرا و چوبک، پوست سر را ماساژ داده و آن را از آلودگی ها پاک می کردند. به مرور زمان، صابون های قلیایی، جایگزین گیاهان شدند. اما این محصولات برای پوست سر و موها گزینه مناسبی نیستند و به آن آسیب می رساندند.

 

با پیشرفت علم، شوینده های صنعتی که در ترکیبات آن گاهی عناصر طبیعی و گیاهی نیز وجود دارند؛ جایگزین صابون ها شدند. این محصولات همان شامپو ها هستند. البته باید در نظر داشته باشید که در طول سالیانی که این محصولات در سبد خانواده ها وجود داشتند نیز تغییرات بسیار زیادی به وجود آمده است. تا جایی که امروزه در هنگام خرید شامپو، افراد با انتخاب های بسیار متنوعی رو در رو خواهند شد.

معرفی 2 عدد از بهترین محصولات مخصوص مو در روژه

شامپوها تنها یک پاک کننده نیستند!

شاید برخی تصور کنند که شامپوها تنها برای پاک کردن انواع آلودگی ها از پوست سر و موها طراحی شده اند، اما این چنین نیست! شامپو با عملکرد متفاوتی که دارد می تواند نیاز شما را برای رسیدگی به موها رفع نماید. در ادامه به عملکرد شامپوها بیشتر خواهیم پرداخت:

 

شامپوها موهایتان را درخشان تر خواهند کرد

شامپوهایی که بر روی آن ها بر چسب Gloss & Shimmering وجود دارند، موهای شما پس از هربار استفاده درخشنده تر خواهند کرد.

 

شامپوها موهایتان را ابریشمی می کنند

علاوه بر نرم کننده ها، برخی از شامپوهایی که بر چسب Softness را دارند نیز قابلیت نرم کردن موها را نیز دارند. این شامپوها مناسب افراد دارای موهای وز و خیلی خشک هستند.

 

شامپوها موهایتان را پرپشت تر خواهند کرد

افرادی که موهای لختی دارند؛ در زمان خرید شامپو باید محصولات با برچسب Fullness یا Volume را خریداری کنند. این نوع شامپوها موها را پرپشت کرده و حجمی زیبایی را به آن ها هدیه می بخشد.

 

شامپوها، رنگ موهایتان را تثبیت می کنند

یکی از قابلیت های جدیدی که امروزه در برخی از شامپوها حضور دارد، قابلیت تثبیت رنگ است. این محصولات مناسب موهای رنگ شده است. این شامپوها به موها کمک می کنند تا رنگ خود را حفظ کنند.

 

معرفی ماسک موها

امروزه در کنار شامپوها، ماسک مو نیز جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. ماسک مو یک راه حل درمانی بی نظیر برای مشکلات و آسیب های وارد شده به موها است. از جمله این آسیب ها می توان به مشکلات مو، مانند مو خوره، وز شدن، ریزش، خشکی و … نیز اشاره نمود.

 

خرید ماسک مو یکی از مواردی است که به تمام افراد پیشنهاد می شود. چرا که با استفاده ماسک مو حتی اگر موهای آسیب دیده ندارید، می توانید آن ها را تقویت کرده و شادابی آن را برای همیشه حفظ نمایید.

معرفی 2 عدد از بهترین محصولات مخصوص مو در روژه

ماسک موها تنها یک تقویت کننده نیستند!

ماسک موها علاوه بر تقویت و ترمیم ساقه مو، عملکردهای دیگری نیز دارند. در ادامه به عملکرد این محصولات خواهیم پرداخت:

 

تقویت کننده و ترمیم کننده مو

ماسک موها تقویت کننده، مناسب آن دسته از افرادی است که موهایی نازک و کم حجم شده دارند. همچنین افرادی که رشد موها آن ها متوقف شده است، با خرید ماسک مو تقویت کننده می توانند سلامت موهای خود را دوباره تضمین نمایند.

 

ماسک های ترمیم کننده مو، یک راه حل عالی برای موهای شکسته و آسیب دیده هستند. همچنین اگر موها به دلیل استفاده بیش از حد از محصولات گرمایشی مانند سشوار و اتوی مو خشک و شکننده شده باشند، با استفاده از این محصول، موها لطیف، نرم و شفاف می شوند.

 

محافظت کننده مو

برخی از موها به دلیل نازک بودن در برابر عوامل خارجی آسیب پذیر بوده و سریع تر از سایر موها دچار مشکل می شوند. این موها بهتر است قبل از انجام هر کاری، با ماسک مو محافظت کننده، سلامت موهای خود را بیمه کنند. همچنین این دسته از ماسک ها حاوی فاکتور ضد آفتاب نیز هستند. این محصولات از موی شما در برابر اشعه آفتاب و سایر عوامل محیطی محافظت خواهند کرد.

معرفی 2 عدد از بهترین محصولات مخصوص مو در روژه

آبرسان و مرطوب کننده مو

خرید ماسک مو، مرطوب کننده و آبرسان برای هر نوع مو واجب است! این محصولات موها را آبرسانی کرده و رطوبت را در آن ها حفظ می کند. با استفاده این نوع از ماسک ها، موها شفاف و سالم و خوش حالت می مانند.

 

نتیجه گیری

رسیدگی موها به کمک محصولات مراقبتی، می تواند شادابی و درخشندگی را به موهایتان هدیه دهد. به همین منظور آگاهی از جنس مو و آسیب های وارد شده به آن می تواند شما را در انتخاب بهترین محصول راهنمایی کند. فروشگاه اینترنتی روژه یکی از معتبرترین ها در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است که با ارائه مشاوره های رایگان در زمینه پوست و مو می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.