پارس ناز پورتال

معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس  اطلاعات را جمع‌آوری، داده‌ها را طبقه‌بندی، ثبت و گزارشات مالی را تهیه می کند تا بتوان امور مالی شخصی و کسب و کار یک شرکت را مدیریت کرد.

 

هیچ تردیدی وجود ندارد پاسخ‌دهی مناسب به دفاتر قانونی از قبیل بیمه و مالیات یکی از مهمترین مشکلات مسولین است که توسط نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس آنجام می شود.

 

نرم افزار انبارداری پارمیس به کنترل و مدیریت عملیات روزمره در یک انبار کمک می‌کند همچنین نرم افزار انبارداری پارمیس برداشت و ارسال سفارشات را بهینه می‌کند.

معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

 

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس سیستمی کاربردی و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و غیره است. قابلیت بالای نرم‌افزار حقوق و دستمزد پارمیس در برابر تغییر قوانین کار و بیمه و امکان حساب حقوق و مزایا در روش های مختلف توسط کاربران را با دقت و سرعت انجام می دهد.

 

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس همچنین حسابرسی همراه با محیطی کاملا حرفه ای و خوب با ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته را ارائه می دهد. و در انتها نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس سیستمی فعال و با کیفیت را برای مدیریت منابع انسانی انجام‌ می‌دهد.

 

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس ثمره تحقیق و توسعه چندین ساله در حوزه حقوق و دستمزد می باشد زیربنای این نرم افزار حقوق و دستمزد با توجه به سادگی در عین حال قدرتمند و قابل اعتماد طراحی شده.

 

گروه  توسعه نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس با آشنایی کامل به نیازهای شرکت ها با افتخار اقدام به طراحی، توسعه و معرفی نرم افزار حقوق ودستمزد پارمیس نموده تا امکان پیاده‌سازی هر گونه قوانین و دستمزد را برای کاربران خود فراهم آورد.

 

مشخصات نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

 

ثبت اطلاعات کارگاه به همراه مشخصات با نرم ‌افزار حقوق و دستمزد

 

ثبت محل خدمت کارمندان به همراه مشخصات تکمیلی انها (درصد معافی مالیاتی، ضریب محل خدمت، تفصیل محل خدمت) با نرم ‌افزار حقوق و دستمزد

 

ثبت تمامی ضرایب قانونی بیمه و همه مالیات با تغییر هر ساله آنها با نرم ‌افزار حقوق و دستمزد

 

مشاغلی از قبل تعریف شده بیمه با امکان تغییرات با نرم ‌افزار حقوق و دستمزد

 

سیستم اتوماتیک وام‌ و کسراقساط از فیش حقوقی با نرم‌ افزار حقوق و دستمزد

 

بیان و توضیح انواع کارمند همچون بازنشسته، مشاور و غیره با نرم ‌افزار حقوق و دستمزد

معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری و مالی پارمیس

 

شرکت پارمیس در زمینه ارائه نرم افزار حسابداری جامع و یکپارچه، فعال و پويا است. نرم افزار حسابداری پارمیس به مدیریت بهینه امور شرکت‌های کوچک و متوسط در حوزه‌های بازرگانی، تولیدی، پخش، خدماتی و پیمانکاری کمک می‌کند. نرم افزار حسابدارای پارمیس نیز برای رفع نیاز اصناف و فروشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف خدمات ارائه می کند.

 

برخی از خدمات و ویژگی های ارائه شده توسط نرم افزار حسابداری پارمیس:

 

پیمانکاری با نرم افزار حسابداری پارمیس

پخش و سفارش گیری با نرم افزار حسابداری پارمیس

بازرگانی با نرم افزار حسابداری پارمیس

تولید با نرم افزار حسابداری پارمیس

خدمات با نرم افزار حسابداری پارمیس

ارائه گزارش های مالی کاربردی و دقیق با نرم‌ افزار حسابداری

رابط کاربری ساده و قوی با نرم ‌افزار حسابداری

معرفی 3 تا از نرم افزار های حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس

 

در نرم افزار انبارداری پارمیس، اولین قدم برای وفادار ماندن مشتری ها و جذب آن ها به سمت شرکت، مدیریت صحیح می باشد. از مزیت های نرم افزار انبارداری پارمیس میتوان به سود زیادی که در مدت زمان اندک برای سازمان ها و یا کارخانجات فراهم میکند اشاره کرد.

 

بسیاری از اشخاص یا شرکت ها از نرم‌افزارهای اکسل برای محاسبات انبار استفاده می کنند که این نرم افزار ها با وجود توانایی بالا در یک سری از کارهای حسابداری ضعیف عمل می‌کنند و هیچ گاه بازده نرم افزار انبارداری پارمیس را ندارد. چرا که با وجود کالا های زیاد انبارداری و افزایش روز به روز آن ها مدیریت کردن کالاها و دارایی‌ها با مشکلات زیادی رو به رو می‌شود.

 

 انبارها به جاهایی گفته می شود که عهده دار دریافت، نگهداری و توزیع کالاهای دیگران می باشند. کار انبارها به این صورت است که صاحبان کالا، محصول خود را برای نگهداری کوتاه مدت ارسال می‌کند،

 

و در زمان‌های مشخص و متفاوت از بنگاه دارها تمام یا بخشی از محصولات ارسالی را درخواست تا برای مشتریان خود بفرستد. بنگاه دار در مقابل این خدمات، برای دارنده  کالا فاکتور صادر می‌کند. در کل این کارها، مسائل بسیار زیاد و ریزی وجود دارد که نیاز به نرم افزارهای انبارداري پارمیس لازم می شود.

 

برخی از ویژگی های نرم افزار انبارداری پارمیس را در اینجا بیان خواهیم کرد:

 

دسته بندی و طبقه بندی کالا با نرم‌افزار انبارداری پارمیس

کنترل موجودی با نرم‌افزار انبارداری پارمیس

امکان ثبت اطلاعات با نرم ‌افزار انبارداری پارمیس

ثبت سفارش خرید با نرم ‌افزار انبارداری پارمیس

امنیت و حدود دسترسي با نرم ‌افزار انبارداری پارمیس

سهولت و سرعت در انجام کار با نرم‌ افزار انبارداری پارمیس

فرايند خودكارسازي محدود با نرم ‌افزار انبارداری پارمیس

مهندسي مجدد فرايند كار با نرم ‌افزار انبارداری پارمیس

 

جمع بندی

 

ما در این مقاله مفید از پارمیس به معرفی و مزایای نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.