پارس ناز پورتال

مهاجرت به آلمان و کانادا

مهاجرت به آلمان و کانادا

دو تا از مهاجر خیز ترین کشور های جهان بی شک آلمان و کانادا می باشند. آلمان رتبه پنجم بهترین کشور مهاجر خیز جهان را در اختیار دارد و کانادا نیز رتبه اول این رتبه بندی است.هزینه های زندگی در آلمان بسیار پایین و درآمدها در این کشور بسیار بالا است. رتبه اول کیفیت زندگی در جهان  نیز در اختیار کانادا می باشد.

 

به طور کلی میان کانادا و آلمان فرق چندانی برای مهاجرت وجود ندارد و این نیز بستگی به ترجیحات و اولویت های مهاجران دارد. کانادا و آلمان هردو کشور هایی هستند که از یک اقتصاد پایدار، کیفیت بالای زندگی و زیرساخت های بسیار عالی اقتصادی، آموزشی و بهداشتی بهره مند می باشند.شما نیز می توانید با داشتن شرایط و مدارک لازم از طریق روش های مهاجرتی موجود برای مهاجرت به این دو کشور استفاده کنید.

 

مهاجرت به کشور کانادا

با داشتن سامانه آموزشی و بهداشتی برتر و کیفیت بالای زندگی، کشور کانادا بهترین کشور جهان برای مهاجرت است.سالانه بیش از 300 هزار مهاجر به کانادا مهاجرت می کنند. پیش بینی ها حاکی از آن است که این رقم از مرز 400 هزار نفر نیز در سال جاری عبور خواهد کرد.اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید هم اکنون بهترین زمان ممکن برای مهاجرت است. روش های بسیاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که از آنها می توان به این موارد اشاره داشت:

مهاجرت به آلمان و کانادا

* کاری

* اسکیل ورکر

* اکسپرس اینتری

* سرمایه گذاری

* استارتاپ

* تحصیلی

* ازدواج

 

اقامت کانادا از طریق کار

اقتصاد کانادا در حال حاضر یکی از قوی ترین اقتصاد های جهان است. با وجود ذخایر و منابع طبیعی بسیار غنی در این کشور، آینده بسیار خوب اقتصادی در این کشور برای کسانی که به دنبال کار و زندگی در خارج از کشور هستند وجود دارد.آندسته از افرادی که شرایط لازم را داشته باشند می توانند، ویزای کاری کانادا را دریافت کنند. از مهمترین شرایط مهاجرت به کانادا داشتن یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کانادایی است.

 

اقامت کانادا از طریق اسکیل ورکر

اگر مهارت خوبی در رشته و شغل خود دارید می توانید از طریق برنامه های اسکیل ورکر کانادا اقدام کنید. برنامه اسکیل ورکر برای متقاضیانی که سابقه کاری، تحصیلی و مهارت خوبی در زبان های انگلیسی دارند بسیار مناسب است. اخذ ویزای اسکیل ورکر کانادا به مهارت و سابقه کاری مرتبط نیاز دارد.

 

اقامت کانادا از طریق اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری کانادا نیز یکی از بهترین روش های مهاجرتی در سراسر جهان است. از طریق اکسپرس انتری دولت و شرکت های کانادایی بر حسب نیاز از شما برای کار در استرالیا دعوت به درخواست می کنند.برای مهاجرت از طریق اکسپرس انتری تنها کافی است که در سایت اکسپرس انتری کانادا با ثبت توانایی و مدارک مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهید. شما از طریق این سامانه نیز امتیازی دریافت می کنید و سپس در صف انتظار در کنار دیگر متقاضیان قرار می گیرد. کسب حداقل 67 امتیاز مهمترین شرط مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس انتری است.

 

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

زیر ساخت های بسیار مناسب و امکانات گسترده برای بازرگانان و تاجران در کانادا موجب شده است که سرمایه گذاری در این کشور برای تاجرانی که قصد دارند کسب و کار خود را توسعه دهند بسیار مناسب باشد.در حالی که کانادا قطب اصلی تجارت جهانی است، زیرساخت های حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی در کانادا در بهترین حالت خود قرار گرفته اند.

 

دسترسی مستقیم به مهمترین بنادر جهان، مالیات های بسیار پایین و حمایت های گسترده مقامات دولتی و استانی موجب شده است که کانادا برای سرمایه گذاران و تاجران بهترین مقصد مهاجرتی باشد. برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تنها کافی است که 100،000 دلار کانادا داشته باشید.

مهاجرت به آلمان و کانادا

اقامت کانادا از طریق استارتاپ

شرکت های نوپا و استارت آپی می توانند در کانادا از طریق مشوق های مالیاتی بسیار خوب و امکانات گسترده برای راه اندازی شرکت و کسب و کار خود اقدام کنند.کانادا را می توان بهترین کشور جهان برای راه اندازی کسب و کار و استارت آپی دانست.

 

نوآوران از سراسر جهان می توانند از مهارت و طرح اقتصادی بسیار خوبی که در این کشور وجود دارد برای مهاجرت به کانادا استفاده کنند. مهمترین شرط برای راه اندازی استارت آپ در کانادا این است که ایده تجاری با پشتیبانی مالی بین 75 تا 200 هزار دلار کانادایی داشته باشید.

 

اقامت کانادا از طریق تحصیل

یکی از بهترین سیستم های آموزشی در بین تمام کشور های جهان سیستم آموزشی کانادا است. کانادا در واقع بهترین دانشگاه های جهان را نیز در خود جای داده است. کانادا را می توان مکان بسیار مناسبی برای آندسته از افرادی دانست که قصد دارند از طریق ثبت نام در دوره های آموزشی به کانادا مهاجرت کنند.برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل تنها لازم است که شما از یک دانشگاه در کانادا نامه پذیرش دریافت کرده باشید.

 

اقامت دائم کانادا

اقامت دائم کانادا نیز برای مهاجرانی که به کانادا مهاجرت کرده و شرایط لازم را دارند فراهم شده است. شما این امکان را دارید که با اقامت دائم کانادا به صورت دائم در کانادا به کار و زندگی مشغول شوید. پس از 5 سال نیز امکان دریافت تابعیت کانادا در صورت اقامت متداوم برای شما وجود خواهد داشت.

 

مهاجرت به کشور آلمان

یکی از محبوبیت کشورهای جهان برای مهاجرت که از سیستم آموزشی و اقتصادی بسیار خوبی بهره مند است و فرصت های شغلی بی شماری نیز در آن وجود دارد آلمان است. مهمترین روش های مهاجرتی به آلمان این موارد هستند:

 

اقامت از طریق ویزای کار آلمان

عوامل بسیاری از جمله افزایش سن جمعیت و رشد اقتصادی و همچنین مازاد بودجه دلیلی شده است بر آن که آلمان به عنوان یکی از بهترین کشور های جهان برای مهاجرت در نظر گرفته شود.شما اگر مهندس، متخصص و یا پزشک هستید می توانید با داشتن شرایط لازم برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید.هم اکنون یکی از بهترین زمان های ممکن برای مهاجرت به آلمان است. مهمترین شرط برای مهاجرت این است که شما یک جاب آفر از یک کارفرمای آلمانی دریافت کرده باشید.

 

اقامت آلمان از طریق کارآموزی

از آسان ترین روش های مهاجرتی شرکت در دوره های کارآموزی آوسبیلدونگ آلمان است. از طریق کارآموزی شما می توانید در هنگامی که تحصیل می کنید درآمد داشته و حقوق دریافت کنید. یکی از شرط های مهاجرت به آلمان از طریق کارآموزی به غیر از رشته پرستاری این است که شما حداکثر 25 سال سن نیز داشته باشید.

مهاجرت به آلمان و کانادا

اقامت دائم آلمان

با پنج سال کار و زندگی در آلمان شما می توانید اقامت دائم آلمان را دریافت و به صورت آزادانه در اروپا سفر کنید. این امکان نیز برای شما وجود دارد که پس از هشت سال زندگی متداوم در آلمان برای دریافت تابعیت این کشور نیز اقدام کنید.

 

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان مهاجرتی در موسسه کاریابی بین المللی کاربین در ارتباط باشید. متخصصان موسسه کاربین با داشتن هزاران پرونده موفق مهاجرتی و وکیلان با تجربه شما و خانوادتان را برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم آلمان همراهی می کنند.برای دریافت مشاوره و ارزیابی رایگان مهاجرت در تماس با شماره تلفن های 28111107 – 021 و یا 22654650 – 021 باشید.