پارس ناز پورتال

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوش

مجموعه : اخبار سینما
مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوش

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوش 

مهناز افشار بازیگر سرشناس ایرانی خودش هم اعتقاد دارد که چهره اش شبیه به گوگوش هست, وی به همین علت به سینما علاقمند شد. مهناز افشار در برنامه سی‌ و‌ پنج با اشاره به نحوه‌ي ورودش به سینما گفت در دوره دبیرستان به من می گفتند شبیه بانو گوگوش هستم و این موضوع برایم جذابیت داشت که شبیه به یک ستاره هستم.به همین علت در دوران نوجوانی علاقه به دیده شدن در من شکل گرفت.

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوش

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوشماجرای مهریه مهناز افشار در برنامه 35
وی ادامه داد شروع فیلم ‌هایم از شور عشق و خاکستری برایم جدی نبودند چون 18 سال اکثر نداشتم.نخستین کار تصویری من آلبوم گمشده کار مسعود نوابی بود. در آن زمان من تدوین می‌خواندم و بانو شمسی فضل اللهی مرا به گروه معرفی کردند.بعد از آن آقای عبدالله اسکندری مرا به سینما معرفی کرد.واقعیت این هست که اینکار برایم جدی نبود هم به علت سن کم و هم به علت تجربه کمی که داشتم و فکر می کردم فقط برای دیده شدن به سینما آمده‌ام.

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوشمهناز افشار

 

افشار با بیان این مقاله که یادم هست که آقای اسکندری مرا به مشاهده تمرین تئاترخانم گلاب آدینه بردند تا فقط بیان و بدن را یاد بگیرم افزود معتقدم از فیلم “سالاد فصل” بود که سینما وحتی مهناز افشار نه بعنوان یک بازیگر برایم جدی شدند.پنج سال بعد از شروع بازیگری به کلاس‌ هاي بازیگری رفتم

 

و شروع به کتاب خواندن کردم.دوره اصلاحات به جوان‌ ها خیلی فرصت حضور در سینما داده شد و سوپراستارها نمود کردند.این فرصت را یک زمانی به ما دادند امابعد از آن مجدد دست‌ مان بسته شد.وی ادامه داد وقتی منتقدان مرا میبینند وجایزه می دهند و وقتی دیدم کارگردانان صاحب سبکی مثل

 

آقای مهرجویی و کمیایی مرا می بینند, خیلی کم‌ هوشی بود که اگر به سراغ سینما نمی‌رفتم و کم‌ هوشی بود اگر به گزینه‌ هایم دقت نمی کردم.مهناز افشار ادامه داد من همین اکنون 40 ساله هستم و بیست و سال و اندیست در حال کار هستم.

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوشحواشی مهریه مهناز افشار
من همۀ وقت} تلاش کرده‌ ام که به سواد بالاتری دست یابم.وقتی سن بالاتر میرود زندگی, موانع, خوشی‌ها و همۀ این‌ها به آدم یاد می دهد که چگونه از انها بهره گیری کند.من معتقد هستم ما با اشتباهات مان شکل می گیریم و مهم این هست که برطرف‌ شان کنیم.

 

مهم این هست که پخته شویم و اشتباهات را جبران کنیم. من امروز خودم را آن زمانکه در برنامه «هفت» شما گفتگو کردم خیلی خام میبینم. من آدم جنگجویی هستم و برای به دست آوردن یک سری موقعیت‌ها تلاش کردم و هنوز معتقدم باید تلاش کنم.

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوشافشار با اشاره به این که آماده نیست در سریال بازی کند, گفت من با تلویزیون ارتباط‌ ام مفید نیست و دوست ندارم در سریال بازی کنم اما برای شبکه نمایش خانگی کار می کنم.وی با انتقاد از عدم نمایش فیلم ارادتمند, نازنین, بهاره, تینا گفت:کاهانی کارگردان شناخته شده‌اي هست و دیدگاه و تفکر فیلم‌هایشان هم مشخص هست.این فیلم گذشته از این که ساخته شود پروانه تولید گرفته هست و مسئولان پروانه نمایش نمیتوانند

 

به آن پروانه نمایش ندهند! هر اشکال و ایرادی که این فیلمنامه داشته هست را همان اول باید میگفتند.واقعا چرا باید این همه ي خرج و وقت صرف شود و بعد به جایی نرسد؟

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوش

پارس ناز : وی با اشاره به فعالیت‌هاي اجتماعی جدید خود گفت من فعالیت‌هاي اجتماعی زیادی دارم و برایم جدی‌تر هم شده‌اند.تمرکز فعلی من روی بچه‌هاي بدسرپرست هست. با این که ممکن هست به من بگویند تخصص و سواد اینکار را ندارم, در حال تلاش برای اطلاع و تمرکز اکثر هستم چون

 

با این نوع بچه‌ها بسیار مواجه هستیم. فعالیت پویش ما هیچ نوع پشتیبانی مالی از کسی نمی‌گیردو ما تمام تمرکزمان برای تصویب لایحه حمایتی هست که در حال خاک خوردن در مجلس هست.

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوشوی با اشاره به شایعاتی که درمورد مهریه او و شایعات پیرامون همسرش مطرح بر سر زبانهاست, گفت نخستین بار این گفتگو از طرف بانو برومند نازنین مطرح شد که بسیار مورد دقت رسانه‌ها قرار گرفت.بعد از آن بانو برومند در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی از عصبانیت خود در مورد در میان گذاشتن این حرف معذرت‌خواهی کرد اما رسانه‌ها این موضوع را پوشش ندادند.

 

آقای خاتمی که ما را عقد کردند, می دانند مهریه‌ام چقدر هست.مهریه من 10 شاخه گل نرگس هست.

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوشوی ادامه داد «لیانا» دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده هست در کشور آلمان.همسرم تصمیم گرفت جاییکه خودش متولد شده, دخترش هم متولد شود اما قانون کشور آلمان شبیه جای دیگری در جهان نیست که با تولد در خاک آن کشور, شهروند بشوی!

 

چیزی که دلم میخواهد بگویم این هست که این روزها این که در کجا به جهان آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته هست, ملاک ارزش گذاری دغدغه میهن پرستی باشد.

مهناز افشار از رو کردن عقدنامه تا شباهت به گوگوشحال آنکه عملکرد آدم‌هاست که نشان میدهد چقدر به این خاک دغدغه دارند.

 

مگر لیانا حق گزینه داشته؟

 

مگر همسر من برای به جهان آمدن و خیلی چیزها در زندگی‌اش حق گزینه داشته؟

 

وقتی حق انتخابی وجود ندارد, عملکرد آینده‌شان نشان‌دهنده شخصیت آنهاست.

 

من و همسرم اصولاً به ژن مفید اعتقاد نداریم بلکه به عملکرد اعتقاد داریم.

 

وی ادامه داد احتمالاً گذشته از ازدواج آرزوهایی دیگری داشتم اما هم اکنون آرزوهایم به علت پختگی و فرزندی که دارم, متفاوت هست.ابهاماتی بعد از ازدواج من بر سر زبان‌ها افتاد که دوست دارم به شکلی درست این ابهامات را برطرف کنم.ازدواج من از ابتدا با ابهاماتی مبنی بر سن همسرم شکل گرفت.

 

زیرا این موضوع تابویی هست. سن برادر همسرم را به همسر من نسبت دادند؛

 

همسرم متولد 60 هست و من 4 سال از او بزرگترم. محل تولد, نام و تصویر همسرم را اشتباه منعکس کردند.

 

این اواخر هم بابت موضوع شیرخشک‌ها آزرده شدم به علت این که گاهی آدماشتباهی را شخصاً مرتکب میشود و برای آن تلاش میکند. در گفتگوی قبلی‌ ام از نهادها تقاضا کردم که به این موضوع رسیدگی شود برای شفافیت و روشن شدن اذهان عمومی.

 

من با وزارت بهداشت و هلال احمر گفتگو کردم و گفتند چنین پرونده‌اي وجود نداردو گفتم چرا این موضوع را عنوان نمی کنید و این خواهش من بعنوان مدعی‌ العموم حساب نشده هست افشار افزود همسر من پرونده مالی دارد و من قطعا به دادگاه عادل و شفاف رضایت دارم

 

چون خط قرمز من حق مردم هست. این موضوع هم «شو» نیستچون من در حال رای جمع کردن نیستم. من بابت کاری که در جامعه کردم نسبت به مردم مسئول هستم و بدهکارم و به هر حکمی که در دادگاه داده میشود, قطعا رضایت می دهم.