پارس ناز پورتال

چه مواردی در هزینه تزریق فیلر تاثیر گذار است؟

چه مواردی در هزینه تزریق فیلر تاثیر گذار است؟

تزریق فیلر در قسمت های مختلف بدن صورت می گیرد. با تزریق فیلر در بینی، زیر چشم، چانه، ابرو، لب و یا پیشانی می توان در زمان کوتاه به شکل و فرم دلخواه رسید. هزینه تزریق فیلر یکی دیگر از مزیت های این روش نسبت به جراحی زیبایی است.

 

هزینه تزریق فیلر

هزینه تزریق فیلر در مقایسه با جراحی های زیبایی مناسب و ارزان است. تزریق فیلر علاوه بر اینکه تاثیر فوری دارد، بدون درد و عوارض است. بدین ترتیب افراد با بودجه های متفاوت می توانند از این روش بهره مند شوند. در مقابل هزینه جراحی زیبایی گزاف و دارای درد و عوارض متعددی است.فرض کنید شما می خواهید بینی به شکل و فرم دلخواه خود داشته باشید، لذا اقدام به جراحی بینی می کنید.

 

پس از تحمل درد، عوارض و دوره نقاهت نسبتا طولانی ممکن است از ظاهر بینی خود رضایت نداشته باشید. در این مورد شما راه دشواری برای تغییر و اصلاح ظاهر بینی خود دارید و ممکن است نتوانید آن را انجام دهید. در مقابل در روش تزریق فیلر بینی ، هزینه تزریق فیلر کم بوده و در صورت عدم رضایت با توجه به ماندگاری چندین ماهه فیلر، امکان تجدید تزریق فیلر وجود دارد.

چه مواردی در هزینه تزریق فیلر تاثیر گذار است؟

هزینه تزریق فیلر بینی

هزینه تزریق فیلر بینی

یکی از سوالاتی که متقاضیان تزریق فیلر بینی دارند، در خصوص هزینه تزریق فیلر بینی است. ظاهر بینی تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. اگر بینی شما عقابی شکل است، اگر برجستگی غیر عادی بر روی بینی وجود دارد و یا اینکه نوک بینی شما پایین است می توانید با تزریق فیلر بینی دارای بینی خوش فرم، زاویه دار و صاف شوید. در این حالت تنها در مدت زمان چند دقیقه با تزریق فیلر در محل های مشخص شده ظاهر بینی شما اصلاح می شود.

 

پس از اتمام تزریق شما ممکن است چند روز در محل تزریق حالت درد خفیف، تورم و قرمزی داشته باشید.برای تزریق فیلر به لینک آبی رنگ قبل مراجعه کنید. معمولا در اغلب موارد پس از یک هفته این موارد کاملا برطرف می شود. هزینه تزریق فیلر بینی بسته به نوع فیلر مصرف شده متفاوت است.

 

تزریق توسط سوزن های ریز در زیر پوست صورت می گیرد. ماده فیلر پس از مدت زمان کوتاهی شکل و فرم مورد نظر را گرفته و سفت می شود. در این حالت دیگر امکان تغییر حالت آن وجود ندارد. معمولا تزریق فیلر بینی ما بین یک سال تا یک سال و نیم ماندگاری دارد. در تزریق فیلر بینی به دلیل اینکه محل تزریق معمولا در معرض فشار قرار ندارد، لذا ماندگاری آن بیش از سایر نقاط صورت است.

چه مواردی در هزینه تزریق فیلر تاثیر گذار است؟

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم در مدت زمان کوتاه معجزه ای در صورت و اطراف چشم شما به وجود می آورد. چشمان گود افتاده، کبود، دارای چین و چروک و یا رگ های زیر چشم ظاهر ناخوشایندی دارند. این افراد چهره خسته و بدون طراوتی دارند. با تزریق فیلر زیر چشم می توان ظاهر شاداب و سر زنده به چهره خود بدهید.

 

هزینه تزریق فیلر زیر چشم مناسب و ارزان است چنین برای اطلاع  از عوارض تزریق فیلر زیر چشم به لینک قبل مراجعه کنید. از طرفی تاثیر فوری تزریق فیلر در عرض چند دقیقه ظاهر شما را دگرگون خواهد کرد. اگر چه برخی افراد با آرایش و بکار بردن انواع کرم و پوشش دهنده های پوست نسبت به رفع مشکلات ظاهری اطراف چشم خود اقدام می کنند، ولی واقعیت این است که گودی و تو رفتگی پای چشم را نمی توان با آرایش پوشش داد.

 

تزریق فیلر زیر چشم اهمیت زیادی دارد چنانچه مراجعه به مراکز غیر مجاز و یا افراد غیر متخصص، اگر چه ممکن است هزینه تزریق فیلر کمتری به همراه داشته باشد، ولی با عوارض جدی همراه است. استفاده از ژل های غیر استاندارد، بی کیفیت، تاریخ مصرف گذشته، تزریق غیر اصولی، میزان زیاد تزریق و عدم رعایت اصول بهداشتی می تواند برای مهمترین عضو صورت شما خطر آفرین باشد.

 

بنابراین توصیه می شود برای تزریق فیلر زیر چشم به مراکز درمانی و کلینیک های تخصصی معتبر و مجاز مراجعه کنید. در این مراکز ممکن است هزینه تزریق فیلر اندکی بالاتر از مراکز غیر معتبر باشد ولی سلامت چشم، زیبایی و طراوت شما تضمین شده خواهد بود.

چه مواردی در هزینه تزریق فیلر تاثیر گذار است؟

لیفت بینی در کلینیک پوست و مو آرمان الهیه

لیفت بینی

یکی از روش های اصلاح ظاهر بینی لیفت بینی است. این روش همانند تزریق فیلر بینی برای رفع مشکلات ظاهری بینی و داشتن بینی خوش فرم و زاویه دار بکار می رود. در لیفت بینی از نخ های جذبی و سازگار با بدن انسان استفاده می شود. هزینه لیفت بینی همانند هزینه تزریق فیلر بسیار کم بوده و نسبت به جراحی بینی بسیار مقرون به صرفه است. اگر نوک بینی شما سر پایین است و یا اینکه قوز بینی و فرو رفتگی دارید می توان با لیفت بینی آن را برطرف نمود.

 

در این روش از یک یا چند نخ برای بالا بردن نوک بینی و ایجاد بینی صاف و زاویه دار استفاده می شود. میزان ماندگاری این روش تا دو سال است و در صورت تجدید لیفت به صورت سالیانه مدت زمان بیشتری ماندگار خواهد بود. این روش هیچ عارضه ای نداشته و دوره ریکاوری کوتاهی دارد.

 

پس از اتمام لیفت بینی، تا مدت زمان شش هفته نیاز به چسب بینی دارید.این کار برای کلاژن سازی و ایجاد بافت جدید و ساختار بینی الزامی است. هزینه لیفت بینی بسته به نوع و تعداد نخ های استفاده شده و کیفیت نخ متغیر است.

 

هزینه لیفت بینی کما بیش مشابه هزینه تزریق فیلر بینی است لذا افرادی که تمایلی به استفاده از چسب پس از درمان ندارند می توانند از تزریق فیلر بینی به جای لیفت بینی استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه لیفت بینی و فیلر بینی با کارشناسان و مشاوران کلینیک پوست و مو آرمان الهیه تماس بگیرید.