پارس ناز پورتال

این موارد درباره زیبایی حقیقت ندارند

این موارد درباره زیبایی حقیقت ندارند

این موارد درباره زیبایی حقیقت ندارند 

در حال حاضر حرف و حدیث های زیادی درباره زیبایی زده میشود.به خصوص در تبلیغات کالاهای زیبایی موارد غیرقابل باوری عنوان میشود. آیا فکر کرده اید که بسیاری از چیزهایی که درباره ی زیبایی گفته می شود ممکن است نادرست باشند ؟

 

آیا امکان دارد که چین و چروکها یک روزه از بین بروند؟

 

آیا یک دفعه پوست شما مانند یک فرد معروف درخشان خواهد شد ؟

 

برداشت عموم مردم از زیبایی داشتن پوست درخشان و بدون عیب و نقص است. بمباران تبلیغات برای فروش محصولات آرایشی و زیبایی باعث گیج شدن همه ی ما شده است.

 

در طول سالیان دراز همه ی ما بر این باور بوده ایم که رژیم غذایی ما بر زیبایی تاثیر خواهد داشت . چه چیزی می خوریم ؟ چه چیزی می نوشیم ؟ چقدر می خوریم و می نوشیم ؟ چقدر می خوابیم ؟ کیفیت خواب و تمام کارهای روزمره ای که به طور غیر عادی انجام می دهیم بنابراین بررسی هر حرکت کوچک ممکن است مشکلات بزرگی را ریشه یابی کند. مشاوره های مجلات و وب سایت ها لزوما درست نیستند.

 

بعضی از این موارد درست هستند و بعضی ها غلط می باشند. در ادامه به مواردی که حقیقت ندارند و در مورد زیبایی بیان می شوند اشاره می گردد تا از مشکلاتی که بعدا پیش خواهد آمد جلوگیری کنید.

 

واریس ها در ناحیه پا ایجاد می شوند. اگر کسی به شما بگوید که جمع کردن پاها موقع نشستن (چهارزانو) باعث ایجاد واریس می شود کاملا اشتباه است چرا که علت اصلی ایجاد واریس ایستادن طولانی مدت بر روی پاها می باشد.

 

وقتی برای طولانی مدت می ایستید شبکه عروقی شما باید جریانی زیادی از خون را وارد رگ ها کند و باعث می شود قسمت هایی از رگ با این جریان خون زیاد گرفته شوند. موارد ژنتیکی ، بارداری، آسیب دیدن قسمت هایی از بدن و چاقی باعث آسیب دیدن رگ ها می شوند.

 

کندن موی سفید باعث بیشتر شدن آن می شود :

بعضی از افراد چند تاری از موهایشان پیش از سن معمول میان سالی سفید می شود..سفید شدن مو چیزی است که برای همه ی ما ممکن است در هر زمانی پیش آید.

 

اما این عقیده که اگر یک موی سفید را بکنید در آن منطقه موهای سفید دیگری می روید کاملا نادرست است زیرا کندن یک موی سفید باعث روییدن همان مو در همان منطقه می شود. در واقع زود سفید شدن بستگی به این دارد که آیا بدن شما گرایش به زود سفید شدن دارد یا خیر

 

نوشیدن آب به تنهایی برای مرطوب نگه داشتن پوست مناسب است

در واقع نوشیدن آب سبب می شود که بدن شما سالم و منظم باشد ولی به معنی مرطوب نگه داشتن پوست بدن نیست. پوست نیاز به مقدار کافی چربی نیز دارد. تا سطح پوست نرم و درخشان بماند. بنابراین استفاده از کرم های مرطوب کننده نیز لازم است تا رطوبت از دست رفته باز گردد.