پارس ناز پورتال

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

 

در اینبخش بـه معرفی بهترین مکان هاي دنیا برای عروسی میپردازیم. دوست دارید مثل رامبد جوان در بيرون از کشور و جایی همانند یک بهشت مراسم عروسی تان را برگزار کنید؟ آیا کنجکاو هستید تا بدانید مکان هاي مشهور رمانتیک در دنیا کجا هستند؟ اگر جواب شـما مثبت اسـت، تا آخر این مطلب از مجله پارس ناز با مـا همراه باشید تا سفری کوتاه بـه این مکان هاي عاشقانه داشته باشیم.

 

اوبروآ اودایویلاس، اودایپور در هند | Oberoi Udaivilas

یکی از بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی با تمی از دنیای زیبای شرق را در هند پیدا خواهید کرد. کشور هند بـه ایران بسیار نزدکی اسـت و هر چند می‌توان جاذبه ها و مکان هاي بسیاری دراین کشور را برای انجام مراسمات عروسی نام برد اما د راین مطلب تنها بـه یک جاذبه اشاره می‌کنیم.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

اگر دوست دارید کـه مراسم عروسی خودرا در قصری برگزار کنید کـه با حوض هاي آب احاطه شده اسـت و حال و هوایی رمانتیک دارد، بـه هتل اوبروآ اودایویلاس در شهر اودایپور «Udaipur» بروید. این هتل ۵ ستاره بهترین خدمات، بهترین غذاها و بهترین سوئیت را برای چنین مراسماتی درنظر میگیرد. فضای کـه مراسم هاي هتل در آن برگزار میشود، ۴۵۰ ستون سنگی تراشیده شده با دست دارد.

 

گنبد هاي طلایی و سفید آن در زیر نور خورشید می درخشد. سوئیت هاي این هتل نیز فضاهای بسیار لوکس و شیکی برای افراد دارد. بعنوان نمونه در سوئیت ها فضای نشیمن جداگانه، اتاق غذاخوری، استخرهای شنا، نظافت چی شبانه روزی و تمام امکانات مورد نیاز شـما را قرار داده اند. این هتل نمایی خیره کننده رو بـه دریاچه پیچولا «Lake Pichola» دارد و برای مهمانان، قایق هایي برای عبور از دریاچه درنظر گرفته اسـت.

 

هر چند این هتل ۵ ستاره یکی از گرانترین هتل هاي هند اسـت اما برای افراد ثروتمند، جزو بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی اسـت. ۲ رستوران این هتل نیز، منوی مورد علاقه شـما را برای برگزاری مراسمات تهیه میکنند. این هتل از جمله مکان هایي اسـت کـه پس از وارد شدن بـه آن، دل‌تان نمی‌خواهد از آنجا بیرون بروید.

 

ایتالیا، توسکانی | Tuscany

اگر عاشق فضاهایی قدیمی و قلعه ها هستید، مـا بشما توسکانی و البته قلعه وینسیگلیاتا «Vincigliata» را معرفی می نماییم. بی شک این قلعه با تاریخی کـه بـه قرن سیزدهم بر می‌گردد، می‌تواند مکانی جذاب در نزدیکی فلورانس باشد. این قلعه قرون وسطایی بر روی یک تپه صخره اي واقه شده و محوطه اي بسیار زیبا دارد.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

در فصل هاي گرم سال کسانی کـه می‌خواهند مراسم هاي خودرا دراین قلعه زیبا برگزار کنند، میتوانند از فضای چمنی و باغی بیرون قلعه نیز استفاده کرده و بهترین خدمات را دریافت کنند. در بین بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی این قلعه دارای تراسی خوش منظره، فضای متفاوتی را برای علاقه مندان بـه معماری کلاسیک ایجاد مي نماید.

 

هم چنین جدای از این قلعه هتل رولو درکنار ساحل آمالفی نیز میتواند یکیدیگر از گزینه هاي شـما باشد. کاخ قرن ۱۱ رمانتیک روولو «Ravello» با ۹۰۰ سال قدمت یکیدیگر از بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی اسـت. دراین هتل تراسی وجوددارد کـه نمایی از دریا رابه شـما در دوردست نشان میدهد.

 

موچا کای، باهاما | Musha Cay, Bahamas

طبعا تمام کسانی کـه پیگیر زیباترین مکان ها در دنیا هستند، بر سر این مکان اتفاق نظر دارند کـه موچا کای در باهاما یکی از بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی اسـت. این مکان نه تنها برای برگزاری مراسم عروسی رمانتیک و عاشقانه، بلکه برای سفر هـای ماه عسل یا سفر بـه مکان هاي آرامش بخش بهترین گزینه اسـت.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

قطعا این مکان و جزایر خلیج کاپرفیلد برای افراد ثروتمند و پر خرج مناسب اسـت. دراین سواحل، می‌توانید سواحل شنی بـه رنگ صورتی با صخره هاي طبیعی و خط ساحلی بـه طول دو مایل در بین اقیانوسی آرام ببینید ودر این فضای رویا گونه قدم بزنید. دراین جزیره ۵ خانه ویلایی لوکس وجوددارد کـه هر یک سواحلی خصوصی داشته کـه برای مهمانان آماده هستند.

 

مهمانان مراسم هاي عروسی دراین آب ها میتوانند شنا کرده و یا بـه غواصی بپردازند. تعداد زیادی از صحنه هاي فیلم ۰۰۷ را دراین سواحل ودر تاندربال گروتو «Thunderball Grotto» فیلم برداری کرده اند. در انتهای شب نیز، آتش بازی هاي زیبایی در ساحل اجرا می‌شود. قیمت ورودی برای هر مهمان بسیار گران اسـت، هر چند همان قدر پول خرج کنید، همان قدر نیز آش می‌خورید.

 

پاریس، فرانسه | Paris, France

یک شهر و فضای قدیمی اما با حال و هوایی عالی را در فرانسه میتوانید انتخاب کنید. هرچند تعداد زیادی از هتل ها، قلعه و جاذبه هاي این کشور را میتوان جزو بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی دانست اما مـا تنها بـه پاریس اشاره میکنیم. هتل هاي ۵ ستاره بسیاری در پاریس پیدا می‌کنید کـه برای برگزاری مراسم هاي عروسی فوق العاده هستند.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

یکی از این هتل ها، هتل پنینسولا «Peninsula hotel» با نمایی خیره کننده در پشتبام از شهر پاریس و برج ایفل اسـت. شهر پاریس بـه شهر عاشقان مشهور بوده ودر هتل پنینسولا بسته بـه بودجه اي کـه عروس و داماد دارند، می‌توانند از میان پکیج هاي عروسی، خدمات مورد نیاز خودرا انتخاب کنند. از مهمانان بر روی میزهای شیک، بهترین پذیرایی ها صورت میگیرد.

 

بجز این هتل، شـما رابا کاخی در فرانسه مربوط بـه قرن ۱۷ آشنا می‌کنیم کـه برای برگزاری مراسمات عروسی بسیار معرکه اسـت. قصر ورسای «the Palace of Versailles » در مینسی «Maincy» همان جاییکه ماری آنتوانت «Marie Antoinette» زندگی میکرد، یکی از بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی اسـت. پارک این بنای تاریخی، حدود ۱۲۰۰ هکتار مساحت داشته و برای برگزاری مراسمات، بسیار مناسب می‌باشد.

 

کاخ الحمرا، اسپانیا | Alhambra Palace

هر چند کـه کاخ الحمرا را نمی‌توان جزو بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی معرفی کرد. چرا کـه برگزاری مراسم در آن ممنوع اسـت اما کاخی در روبروی الحمرا وجوددارد کـه نمایی زیبا بـه سمت این کاخ رابه شـما ارائه میدهد. کاخ هاي موریش «Moorish palaces» با فواره ها، باغ ها و محوطه هایي طراحی شده و زیبا، در حقیقت خانه هاي اعیانی آندولوسی هستند.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

از درون این منازل، می‌توانید کاخ الحمرا و البته نمایی دوردست از کوهستان سیرا نوادا «the Sierra Nevada» را نظاره کنید. این مکان برای افرادی در اسپانیا کـه عاشق فضاهای قدیمی و کلاسیک با باغ هاي اطرافش هستند، بی نظیر اسـت.

 

نوسا دوآ، بالی | Nusa Dua

اگر از اروپا خارج شویم و نگاهی بـه آسیای شرقی بیندازیم، مکان هاي بسیاری در کشور هـای این منطقه پیدا خواهیم کرد کـه میتوان آنرا برای ازدواج جزو بهترین مکان ها در دنیا برای مراسم عروسی بدانیم. در فهرست پرطرفدارترین این مکان ها در بین گردشگران و توریست ها نام نوسا دوآ در بالی آورده شده اسـت ودر ابتدای فهرست قرار دارد.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

بالی از شهر هـای اندونزی و پر از هتل هاي ۴ ستاره و ۵ ستاره اسـت کـه بیشتر مراسمات ازدواج در آنها برگزار میشود. سواحل تمیز و زیبا، با ماسه هاي طلایی، آب هاي آبی و فیروزه اي شفاف و نقاط و جاذبه هاي گردشگری در کنارش از پر طرفدارترین مکان ها برای سفر و گردشگری اسـت. تعداد زیادی از افراد بـه دنبال فضایی رمانتیک وار و رویاگونه برای برگزاری مراسم عروسی خود هستند، بالی را انتخاب می‌کنند.

 

دراین میان، د مولیا ریزورت و ویلاس «The Mulia Resort and Villas» در بالای فهرست جاذبه ها و هتل هاي بالی قرار دارد و مراسمات متنوعی را د رکنار ساحل پیشنهاد میدهد. میتوانید درکنار ساحل و دریا، درختان نخل و استخرهای زیبا مراسم عروسی خودرا برپا کنید. هر چند این جاذبه نیز برای افراد ثروتمند دنیا امکان‌پذیر اسـت چرا کـه قیمت آن بسیار بالا می باشد.

 


 

در ادامه همین بحث رمانتیک ترین شهرهای اروپا

سال هاي سال اسـت کـه زوج هاي جوان اروپا را بعنوان یک مقصد تعطیلات خوب برای بودن درکنار خانواده شان انتخاب می‌کنند و بـه خصوص افرادی کـه می‌خواهند ماه عسل خودرا در جایی خارج کشور ودر اروپا بگیرند ترجیح می‌دهند تا جایی را انتخاب کنند کـه اتمسفر و فضایی رمانتیک داشته باشد چرا کـه تعدادی از زیباترین مناطق دنیا در قاره ي اروپا قرار گرفته اسـت. 

 

پاریس | شهر عشق

مطمئنا هر فهرست و فهرستی از رمانتیک ترین شهر هـای اروپا بدون آوردن نامی از پاریس ناقص اسـت، شهری کـه بـه اندازه اي فضای زنده و رمانتیکی دارد کـه بـه آن لقب شهر عشق را داده اند. البته کـه شاید بگویید این را تا حالا بارها و بارها شنیده اید و کلیشه شده اسـت، اما همین کـه پایتان بـه این شهر برسد می‌بیند کـه همه ی چیز برایتان رنگ و بوی تازه اي دارد.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

تمام خستگی هاي سفر از تن‌تان بـه در می‌رود و آن قدر پاریس دیدنی اسـت کـه دوست دارید فورا بـه دنبال جایی بگردید تا بتوانید نخستین سلفی عاشقانه تان را بگیرید! کارهای زیادی وجوددارد کـه در سفر بـه پاریس شهر نور، شهر عشق می‌توانید انجام دهید غروب خورشید را از رودخانه ي سن تماشا کنید، درکنار برج ایفل چند ساعتی بنشینید و عکس هاي فوق العاده بگیرید و یا می توایند دوچرخه کرایه کنید.

 

ایتالیا

اگر شـما و همسر یا خانواده تان ترجیح می‌دهید کـه بجای این‌کـه بـه دنبال مناطق شناخته نشده و بکر دنیا بگردید بـه یکجای شناخته شده تر بروید، پس احتمالا باید یکی از کشور هـای توریستی مشهور دنیا یعنی ایتالیا را انتخاب کنید کشوری کـه تعدادی از رمانتیک ترین شهر هـای اروپا را در خود جای داده اسـت.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

شهر هـای زیبای زیادی از رم تا ونیز، توسکانی، سیسیلی و…. را دارد و بهمین دلیل کل کشور ایتالیا را معرفی کردیم تا یک شهر خاص ازآن. اگر دوست داشتید تا در زمانی بـه این منطقه سفر کندیکنید کـه خلوت باشد و توریست ها شـما را احاطه نکرده باشند! بهتر اسـت تا بجای تعطیلات مهم، در روزهای غیر تعطیل بـه این کشور زیبا سفر کنید.

 

بارسلونا

بارسلونا شهری اسـت کـه خیلی آسان میتواند شـما را در گیر خودش کند شهری کـه بـه اسانی میتوان ساعت ها و روزها غرق در خیابانها و کوچه پس کوچه هایش شد. حتی کافه ها و رستوران هاي این شهر هم جاذبه ي گردشگری اند و حسی نوستالژیک را برایتان رقم میزنند.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

«علیرغم این‌کـه ممکن اسـت هیچوقت دراین شهر نبوده باشید» یکی از مشهور ترین منطقه هاي این شهر جایی بنام Carrer dels Petons اسـت و گفته می‌شود کـه در زمان هاي گذشته مردانی کـه در زندان بوده اند در شرف مرگ بوده اند، با همسرانشان دراین خیابان خداحافظی آخر را می کرده اند…. البته احساس شـما مطمئنا تا سال هاي سال پایدار خواهد ماند.

 

کپنهاگ در دانمارک

آیا می‌دانید کـه در طی تحقیقاتی کـه اخیرا انجام شده مشخص شده کـه مردم کپنهاگ شادترین مردم دنیا هستند و شهر کپنهاگ هم شادترین شهر دنیاست؟

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

بنابر این سفر بـه این شهر بعنوان یکی از چندین رمانتیک ترین شهر هـای اروپا گزینه اي عالی اسـت. در سفر بـه کپنهاگ اگر تواسنیتد حتماً یک ناهار یا شام را در رستوران Roma میل کنید کـه گفته می‌شود برترین رستوران دنیا از نظر کیفیت و طعم اسـت.

 

لیسبون در پرتغال

این شهر پرتغالی تعدادی از الهام بخش ترین و زیباترین معماری هاي دنیا را در خود جای داده اسـت و کلیساهای جامع و بناهای تاریخی با سبک گوتیگشان واقعا چشمگیرند آن قدر جزییات دراین بناها وجوددارد کـه باید ساعت ها صرف دیدن دقیق هر یک بنای این شهر کنید.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

بعد از این‌کـه این شهر را کامل بـه همراه همسرتان گشتید و همه ی ي دیدنی هاي آنرا دیدید بـه Antiga Confeitaria بروید کـه یکی از خوشمزه ترین دسرها و شیرینی هاي کـه بـه عمرتان خورده اید را در این جا میل کنید.

 

شهر پراگ در چک

شاید تا همین چند سال پیش هم پراگ انقدر شناخته شده نبود و نام آن بر سرزبان ها نیفتاده بود، علیرغم چشم انداز و فضای فوق العاد اي کـه دراین شهر وجود داشت خیلی ها حتی آنرا بعنوان یک شهر گردشگری نمی شناختند و این موضوع حتی برای مردم اروپا هم صادق بود تا این‌کـه بـه یک‌باره انگار کشف شد.

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

بخاطر فضای خاص و منحصر بفردی کـه داشت، خیابان هاي سنگ فرش شده، ساختمان هاي قرون وسطی ایی با سقف هاي قرمز نارنجی رنگ، ساختمان هاي بسیار زیبا و تاریخی و… همه ی ي این‌ها دست بـه دست هم دادند و پراگ رابه یکی از رمانتیک ترین شهر هـای اروپا تبدیل کردند. اگر هوس کردید کـه در فصل زمسنتان یه یکی از شهر هـای اروپایی سفر کنید، مـا پراگ رابه شـما توصیه می‌کنیم.

 

جزیره سانتورینی

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

سانتورینی هم از ان دست جاهایی اسـت کـه واقعا اسمش باید در فهرست رمانتیک ترین شهر هـای اروپا باشد، جزیره اي شگفت انگیز در کشور یونان کـه شاید انتخاب آن بعنوان بهترین هم جدا از واقعیت نباشد. اگر خواستید تا هم از فضا بهره ببرید و هم از این جای زیبا با خیال آسان دیدن کنید، زمانی غیر از تعطیلات را انتخاب کنید.

 

وین اتریش

بهترین مکان های دنیا برای عروسی | مکان های رمانتیک معروف

احتمالا بدتان نمی‌آید کـه بـه یکی از هنری ترین شهر هـای دنیا سفر کنید جاییکه پایتخت وین اسـت ودر هر پیچ و خمش حس رمانتیک فوق العاده اي دارد کافیست بـه معماری یا امپراطوری کالسکه‌هاي اسب و شب‌هایي با اپرا و دیدن کاخ‌هاي سلطنتی فکر کنید.