پارس ناز پورتال

مکان های دیدنی جالب و عجیب در جهان را ببینید

مکان های دیدنی جالب و عجیب در جهان را ببینید

مکان های دیدنی جالب و عجیب در جهان را ببینید 

شما میتوانید با عجیب ترین مکان ها در در جهان آشنا شوید که بسیار زیبا و دیدنی هستند و تبدیل بـه جاذبه هـای گردشگری شده اند. 

 

در این پست می خواهیم نگاهی بـه این حقیقت هـای رویایی سفری کرده و بیشتر از سفر بـه ستارگان در شگفتی غوطه ور شویم:

 

1- پارک Danxia

رنگین کمان زمینی! با این که عکس ها کاملا باور نکردنی هستند اما در حقیقت وجود دارند، بله ما هم بـه سختی باور میکنیم. این کوه ها بخشی از Danxia در پارک زمین شناسی Zhangye در چین هستند؛ لایه هـای ماسه و سنگ با رنگ هـای مختلف و مواد معدنی متفاوت بیش از 24 میلیون سال با هم فشرده شده اند و بـه‌صورت صفحات تکنوتیکی در آمده و انسانها را غرق در تماشای خود کرده اند.

مکان های دیدنی جالب و عجیب در جهان را ببینید

این کوه ها بخشی از Danxia در پارک زمین شناسی Zhangye در چین هستند

 

2- معادن متروکه

بله شما هم بـه طور قطع باور دارید که این معادن وجود ندارند، این عکس ها از اعماق زمین و در معادن رها شده در زیر یکاترینبورگ روسیه گرفته شده اند. لایه هـای کارنالیت «یک ماده معدنی مورد استفاده در کود» در دیواره هـای تونل، سبب تولید این شاهکار رنگارنگ طبیعی شده است . در واقع می‌توان گفت یک نسخه قنات از کوههای موجود در چین می باشد.

 

بخش کوچکی از این معادن برای عموم مردم قابل بازدید می باشد و بخش عظیمی توسط دولت بسته شده است. عکسهای زیر توسط Mishainik از این مناطق بسته شده می باشد که بوسیله مجوز رسمی از طرف دولت روسیه گرفته شده است.

مکان های دیدنی جالب و عجیب در جهان را ببینید

این عکس ها از اعماق زمین و در معادن رها شده در زیر یکاترینبورگ روسیه گرفته شده اند

 

3- غار یخی کامچاتکا

این غار یخ حقیقی؛ در شبه جزیره کامچاتکا در روسیه واقع شده است. تونل تقریبا یک کیلومتری با یک چشمه آب گرم در حال جریان و یخهایی شبیه دوران یخبندان در کناره ها از آتشفشان Mutnovsky که در نزدیکی همینجاست تشکیل شده است.از آنجا که یخچال هـای طبیعی در آتشفشان کامچاتکا در سال هـای اخیر در حال ذوب شدن هستند،

 

سقف این غار در حال حاضر بسیار نازک است که موجب شده نور خورشید بـه این غار یخی نفوذ کرده و چنین صحنه هـای زیبایی را بوجود بیاورد.

مکان های دیدنی جالب و عجیب در جهان را ببینید

این غار یخ حقیقی؛ در شبه جزیره کامچاتکا در روسیه واقع شده است

 

4-زمین هـای گل لاله
درهم آمیختگی گسترده ای از رنگ هـای رنگارنگ در مزارع گل لاله هلند از آسمان بـه نظر می رسد که یک کودک نوپای غول آسایی یک جعبه مداد رنگی فوق العاده بزرگی دارد.گل هـای آبی، صورتی، قرمز و زردی که توسط کشاورزان هلندی پرورش داده میشوند تا در گل فروشیها و سوپرمارکت هـای سراسر جهان بـه فروش برسند؛

 

فصل کاشت و پرورش گل لاله از ماه مارس « فروردین » آغاز و تا ماه اوت « شهریور » در سراسر کشور انجام می‌گیرد، اما دیدنی ترین زمان این شگفتی در ماه آوریل « اردیبهشت » می باشد.کشت پیازه گل لاله قدمتی بیشت از 400 سال در کشور هلند دارد، امروزه هلند بیش از نه میلیاد پیازه گل همه ی ي ساله تولید می کند که دو سوم آن بـه خارج از کشور صادر می شود. اگر این تعداد بـه‌صورت مساوی بین مردم توزیع شود تقریبا بـه هر نفر دو عدد گل لاله میرسد! 

مکان های دیدنی جالب و عجیب در جهان را ببینید

درهم آمیختگی گسترده ای از رنگ هـای رنگارنگ در مزارع گل لاله هلند از آسمان بـه نظر می رسد

 

5- پارک مُرده Namib-Naukluft
یک تابلوی نقاشی منحصر بـه فرد و رویایی و زیبا؛ کلمه ای بهتر از تابلوی نقاشی برای این منطقه از کره خاکی نمیتوان یافت. مکانی زیبا که در کشور نامیبیا « آفریقای جنوبی » قرار دارد.
مکان های دیدنی جالب و عجیب در جهان را ببینید

  مکانی زیبا که در کشور نامیبیا « آفریقای جنوبی » قرار دارد