پارس ناز پورتال

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارند

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارند

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارند 

برخی از عمارت ها و مکان ها در جهان میباشند که با جشن هالووین بسیار همخوانی دارند و مکان های گردشگری برای این روز به حساب می‌آیند. “سف لاولس” عکاسی هست که متخصص تصویر گرفتن از مکان‌های دور افتاده و خراب شهری در ایالات متحده ایالات امریکا هست.

 

در تصویر‌هایي که او گرفته، مراکز خرید، منزل‌ها و کارخانه‌های فراوانی دیده می شود که تعصیل و بدون بهره گیری در گوشه‌ای متروك و بي بهره گیری و خالي از سكنه ماده اند.”لاولس” به سراسر ایالات متحده برای پیدا کردن خوشگل‌ترین مکان‌ها مرتبط با موضوع مورد علاقه‌اش سفر کرده هست.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارند

اما یکی از برترین آلبوم‌های او، بی‌شک تصویر‌هایي هست که از منزل‌هایي وحشتناک گرفته هست. منزل‌هایي که سرشناس هست ارواح در آن‌ها زندگی میکنند. به همین علت هیچ‌کس ساکن آن‌ها نیستند و کسی جرئت ندارد به آن‌ها نزدیک شود.

 

“لاولس” هم زمان با “هالوین”، تعدادی از برترین تصویر‌هایي راکه از این منزل‌های ارواح گرفته هست، در قالب کتابی با اسم “۱۳: یک حکایت وحشتناک آمریکایی”، گرد‌آوری کرده هست.تعدادی از این تصویر‌های با کیفیت، ايالتي که در آن واقع شده‌اند و توضیح کوتاهی درمورد هرکدام از آن‌ها، در ادامه آورده شده هست. تا اکنون هرچه منزل ارواح در فيلم‌ها ديده‌ايد فراموش كنيد. اين‌منزل ها واقعي میباشند.

 

ميشيگان

در سال 1941، “عمارت هيوت” واقع در پارك “براش” در “ميشيگان”، بعنوان روسپی‌منزل‌ای براي افراد رده بالاي جامعه مورد بهره گیری قرار مي‌گرفته هست. سال‌ها بعد، چندين پیکر در سرداب‌های اين عمارت پيدا شد. بر روي بدن و سينه هر كدام از اين اجساد، دايره‌ای كامل و بدون كوچكترين عيب و نقصي كشيده شده بود.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارندكنتاكي

گفته شده، پس از اين‌كه پدر و مادر چهار كودك، در اين منزل كه به منزل “سير” سرشناس هست هم زمان دست به خودكشي زدند، آن‌ها بيش از يك دهه تنها در اين منزل زندگي مي‌كرده‌اند.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارنداوهايو

منزل “نووا”، واقع در “يانگستون اوهايو”، جايي هست كه “بجامين البرايت”، به شكلي تصادفي پسرش را كشت و بعد نيز از فرط احساس گناه و اندوه، خود و همسرش را نيز در سال 1958 ناكار كرد. منزل از همان زمان به بعد خالي باقیمانده. گرچه آن‌جا ساكنين خودش را دارد!!!

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارندميشيگان

عمارت “معبد شكل روح زده”، جايي هست كه در آگوست سال 1942، سه قتل در آن به وقوع پيوسته هست.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارند

تگزاس

عمارت روح زده “هولي”، يك مهمانخانه بين راهي بود كه در دهه 70 ميلادي، مرگ‌هايي عجيب و غريب در آن رخداد افتاد.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارنداوهايو

سال‌های متمادي گفته مي‌شد كه “عمارت ميلان”، محل زندگي جادوگر ها هست. به مالك آن‌جا “ميلان” جادوگر مي‌گفتند و ظاهراً، زير ايوان جلويي منزل دفن شده هست.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارندپنسيلوانيا

در عمارت “منزل عروسك”، واقع در “فيلادلفيا پنسيلوانيا”، هيچ كس زندگي نمي‌كند و فقط در سرتاسر منزل، عروسك‌های گوناگون به همراه اره‌هايي كه بر روي قفسه‌های گوناگون، مرتب و تميز چيده شده‌اند ديده مي‌شود.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارندكنكتيكت

عمارت “بيلي” واقع در “هارتفورد كنكتيكت”، منزل‌ ارواحي هست كه الهام بخش سريال “حکایت ترسناك آمريكايي” بوده هست.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارنداوهايو

اين منزل واقع در “كليولند”، جايي هست كه “مايكل مديسن”، آدمکش زنجيره‌ای، قربانيانش را شكنجه مي‌كرد و مي‌كشت.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارند

پنسيلوانيا

اين‌جا عمارت خانواده “اليور” واقع در “چستر اوهايو” هست. خانواده “اليور” در سال 1898 گم شدند. آن‌چه حکایت اين خانواده را ترسناك مي‌كند اين هست كه با وجود اين‌كه هيچ‌گاه پيدا نشدند، اما افراد محلي زيادي ادعا كرده‌اند كه آن‌ها را پشت پنجره عمارت‌شان ديده‌اند.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارنداوهايو

اين منزل واقع در “اكرون اوهايو”، محل زندگي دوران كودكي يكي از بدنام‌ترين قاتلان زنجيره‌ای تاريخ آمريكا، “رابرت بردلا” هست كه به “قصاب شهر كانزاس” سرشناس بود.او در حبس، درمورد دوران سخت و بدي كه در كودكي در “اوهايو” داشته گفتگو كرده هست. او به‌خصوص به ماجراي مورد تجاوز قرار گرفتنش در سن 16 سالگي در اين منزل اشاره مي‌كند كه باعث شد پس از نقل مكان به “كانزاس”، از سايرين انتقام بگيرد.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارندنيويورك

در اين منزل واقع در “بوفالو نيويورك”، كه به منزل “كيتر” سرشناس هست، كلانتر “دونالد كيتر”، خو را به ضرب گلوله كشت. در سال 1968، اين منزل به تصرف بانك در آمد و از آن زمان به بعد خالي از سكنه باقي ماند. اما همسايگان گفته‌اند كه به گوش خود، صداهاي وحشتناكي را كه از داخل اين منزل بلند مي‌شود‌‌، شنيده‌اند.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارنداوهايو

اين منزل متروك در شرق :كليولند”، مكاني هست كه “آتوني سول”، آدمکش زنجيره‌ای، جنازه‌های قربانيانش را مخفی مي‌كرده هست. اين منزل در حال آماده ويران شده اما كساني كه براي ميان‌بر زدن از ميان اين منزل رد مي‌شوند، ادعا مي‌كنند كه صداهايي در داخل منزل مي‌شنوند.

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارندويسكانسين

و اين هم منزل “تيلمور”

مکان های مرموزی که حال و هوای هالووین دارند