پارس ناز پورتال

نامزد جدید رونالدو اینبار یک مدل ترکیه ای

نامزد جدید رونالدو اینبار یک مدل ترکیه ای

نامزد جدید رونالدو اینبار یک مدل ترکیه ای

بنا بر اعلام مدل معروف ترکیه ای، کانشو تاکسین، کریس رونالودو در صفحه اینستاگرام شخصی او پیامی مستقیم فرستاده و شماره اش را درخواست کرده است. در ادامه تصویر و صحبت های این مدل ترک و ادعاهای او را خواهیم دید.

 

این مدل ترک پیش از این هم اعلام کرده بود که با ستاره پرتغالی دنیای فوتبال ارتباط دارد و این‌بار با انتشار تصاویر مربوط به درخواست رونالدو در اینستاگرام، جنجالی دوباره برپا کرده است و حاشیه جدیدی برای رونالدو ایجاد شده است.

 

رونالدو پیش از این هم نشان داده بود که با مدل‌ها رابطه خوبی دارد و نامزد قبلی‌اش هم مدلی روس بود. نامزد جدید رونالدو اینبار یک مدل ترکیه ای

ستاره رئال هنوز واکنشی نسبت به این ادعا نشان نداده است. هر چند احتمال دارد این خبر سیاستی جالب برای افزایش تعداد طرفداران در اینستاگرام باشد و اگر این‌طور بوده، دختر ترکیه‌ای بد کار نکرده است و به هدفش رسیده است.

 

چرا که بلافاصله بعد از انتشار این خبر در رسانه‌ها تعداد افرادی که صفحه شخصی مدل ترک را دنبال می‌کردند، 10 هزار افزایش پیدا کرده است.

 

رونالدو پسری دارد که هنوز هیچ‌کس درباره مادرش چیزی نمی‌داند و خود او هم بارها اعلام کرده که قصد ندارد مادر فرزندش را معرفی کند.

 

همچنین چندی پیش او در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که به دنبال دختری است که مستحقش باشد و این موضوع باعث شد تا اخبار مختلفی درباره ارتباط افراد با او منتشر شود.