پارس ناز پورتال

نحوه ایجاد بک لینک فالو – خرید و فروش بک لینک قوی ارزان

نحوه ایجاد بک لینک فالو – خرید و فروش بک لینک قوی ارزان

در حین آشنایی با سئو، دیر یا زود با اصطلاح “بک لینک” مواجه خواهید شد. بک لینک هایی که به درستی ایجاد شده اند، بلوک های سازنده موثری هستند که رتبه محتوای شما را در موتورهای جستجو تعیین می کنند.

 

به عبارت ساده تر، بک لینک ها در سئو سیگنالی به موتورهای جستجو هستند که وب سایت شما با جستجوی کاربر در حوزه یک کلمه کلیدی خاص مرتبط تر است و بنابراین مستحق قرار گیری در رتبه های برتر گوگل خواهد بود.

 

اصول ساخت و ایجاد بک لینک با کیفیت برای سایت

الگوریتم گوگل در چند سال گذشته تغییرات زیادی کرده است، اما استراتژی های ساخت بک لینک با کیفیت در میان مهمترین عوامل تاثیر گذار بر سئو سایت باقی مانده است. اگر بک لینک های بیشتری از سایت های با کیفیت بالا داشته باشید، رتبه بهتری در گوگل کسب خواهید کرد.

 

اما در موضوع بک لینک ها یک مسئله مهم توجه به اصول ساخت و ایجاد بک لینک با کیفیت برای سایت است که در ادامه به آن می پردازیم.با استفاده از بک لینک می توانید بازدیدهای بیشتری از حد معمول داشته باشید و بک لینک همچنین کمک قابل توجهی به سئو سایت شما می کند.

 

اصول ساخت و ایجاد بک لینک و ریپورتاژ آگهی با کیفیت برای سایت

کیفیت بک لینک به مجموعه ای از معیارها بستگی دارد که شامل موارد زیر است :

 

مناسب بودن سایت و ارتباط آن با سایت شما

قبل از ایجاد بک لینک برای سایت ، باید سایتی را که می خواهید این لینک را در آن ایجاد کنید، انتخاب کنید، اگر صاحب سایتی هستید که موضوع آن در مورد سئو است ، بهتر است انتخاب شما برای دریافت یا خرید بک لینک ، سایتی باشد که به موضوع سئو مرتبط است،به این ترتیب نتیجه ای که از فرایند دریافت بک لینک کسب می کنید قابل قبول تر و بهتر خواهد بود.

 

ارزش وب سایت برای موتورهای جستجو

در انتخاب فرآیند لینک بیلدینگ باید بهترین سایت ها را انتخاب کنید،یعنی سایت هایی که در گوگل رتبه خوبی دارند ،برای این منظور می توانید از ابزاری به نام Page Authority برای بررسی ارزش وبسایت ها استفاده کنید.هر چه ارزش سایت بیشتر باشد ،ارزش بک لینکی که دریافت می کنید نیز بیشتر است.

 

حجم بازدید از سایت

حجم ترافیک سایتی که لینک در آن قرار میگیرد به میزان زیادی بر تعداد بازدیدکنندگان سایت شما تأثیر می گذارد، بنابراین باید سایتی را برای دریافت بک لینک انتخاب کنید که تعداد بازدیدکنندگان آن زیاد باشد.

 

محل قرار گیری لینک

اگر بک لینکی دریافت کنید که هیچ کلیکی روی آن انجام نمی شود ، ارزش آن کم خواهد بود ،یکی از معیارهایی که بر کلیک کاربران روی لینک ها تاثیر گذار است محل قرار گیری لینک است، بنابراین باید مکان مناسبی را انتخاب کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی لینک را پیدا و روی آن کلیک کنند.

 

سرعت ساخت بک لینک

معیاری است که گوگل برای سنجش پیشرفت سایت شما آن را در نظر میگیرد. بنابراین بک لینک باید با سرعت مناسب و با در نظر گرفتن کیفیت و نه کمیت ساخته شود تا سایت شما در بین سایت هایی که از روش های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند طبقه بندی نشود.

 

پس به فکر بدست آوردن بک لینک برای سایت خود از سایت هایی با اعتبار و اطمینان بالا در موتورهای جستجو باشید و زیاد به تعداد لینک اهمیت ندهید.

 

متنوع سازی بک لینک ها

برای اینکه نمایه بک لینک سایت یا فروشگاه اینترنتی شما به طور طبیعی ظاهر شود، حتما منابع ایجاد بک لینک خود را متنوع کنید، مثلاً با نظر دادن در انجمن ها، به اشتراک گذاری آن در سایت های شبکه های اجتماعی، وب 2 و غیره به سایت خود بک لینک ایجاد کنید.به این ترتیب نمایه بک لینک سایت شما از نظر موتورهای جستجو قابل اعتماد و طبیعی بنظر می رسد.

 

برخی از سایت ها هستند که بک لینک های با کیفیتی را به شما ارائه می دهند که به شما کمک می کند بهترین نتیجه را برای سایت خود داشته باشید و از جمله این سایت ها می توان به وبسایت بهترین سئو اشاره کرد که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید برای دریافت بک لینک به این وبسایت مراجعه کنید:

 

ساخت بهترین انواع بک لینک backlink.behtarinseo.ir