پارس ناز پورتال

نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیوم روکار و دفنی

نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیوم روکار و دفنی

استفاده از شیشه ساده ترین راه برای مدرن کردن خانه و محل کار شماست و نرده های شیشه ای با کیفیت برای پله، بالکن، ایوان و اطراف استخر یکی از بهترین گزینه های موجود برای صاحبان خانه است.

 

نرده ها معمولاً برای بسیاری از املاک، از خانه ها گرفته تا کلبه ها و املاک تجاری استفاده می شود. هندریل شیشه ای یکی از جذاب ترین گزینه ها در نظر گرفته می شود چرا که نه تنها ظرافت را به ارمغان می آورد و با هر سبکی ترکیب می شود، بلکه گزینه ای است که کمتر نیاز به تعمیر و نگهداری دارد.

 

انواع مختلفی از سیستم های نرده شیشه ای وجود دارد که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند؛ اما نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیوم روکار و دفنی دو نوع محبوب در بین آن هاست.

 

نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیوم

 

برخلاف سیستم نرده شیشه ای معمولی، در نرده شیشه ای کامپوننت آلومنیوم از پایه ای به صورت یو شکل کانالی برای نگه داشتن شیشه استفاده می شود. این کامپوننت آلومینیوم می تواند به صورت روکار یا توکار قرار گیرد.

 

در نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیومی روکار، پایه آلومنیومی در معرض دید قرار می گیرد و بر روی زمین یا پله نصب می شود در حالی که در نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیومی دفنی یا توکار، پایه آلومینیومی درون زمین قرار می گیرد و قابل دیدن نیست. این روش تثبیت نه تنها ظاهری ساده و مدرن به ارمغان می آورد، بلکه دوام و کیفیت بالایی را نیز به همراه دارد.

نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیوم روکار و دفنی

نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیوم روکار یا اکسپوز

 

نرده های شیشه ای روکار در بین سیستم های نرده شیشه ای رایج ترین هستند و ترکیبی از طراحی مدرن و ایمنی را ارائه می دهند. نرده های شیشه ای روکار دارای پانل های شیشه ای شفاف هستند که توسط یک کامپوننت آلومینیوم در جای خود نگه داشته می شوند. پایه ها می توانند از فولاد ساخته شوند، اما اگر می خواهید گزینه ای بدون نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشید، آلومینیوم بهترین انتخاب است.

نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیوم روکار و دفنی

نرده های شیشه ای روکار را می توان روی هر سطحی، از ایوان های چوبی گرفته تا سطوح بتنی، نصب کرد. سیستم‌های نرده شیشه‌ای روکار، دید مناظر را حفظ می‌کنند. آن ها همچنین معمولاً برای اطراف استخرها استفاده می شوند، جایی که داشتن دید واضح یک موضوع ایمنی است.

 

از آنجایی که این سیستم‌های نرده می توانند دارای قاب باشند، برای پله‌ها و سکوهای مرتفع نیز عالی هستند و به افراد اجازه می‌دهند برای حمایت یا احساس امنیت دست‌های خود را در امتداد ریل بالایی قرار دهند.

 

نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیوم توکار یا دفنی

 

وقتی منظره ای خیره کننده دارید که می خواهید از آن نهایت استفاده را ببرید، نرده های شیشه ای توکار بهترین گزینه برای شما هستند. این سیستم ‌های نرده دارای پانل‌های شیشه‌ای بدون قاب‌های حاشیه‌ای هستند که امکان مشاهده منظره‌ای بدون مانع را فراهم می‌کنند که نسبت به هر نوع سیستم نرده دیگری بی‌نظیر است.

 

با نرده های شیشه ای بدون قاب، هیچ مانعی برای دید شما وجود ندارد که آن ها را به گزینه ای برتر برای بالکن ها، ایوان ها و روف گاردن یا تراس شیشه ای تبدیل می کند. از شیشه 10 میل سکوریت برای اجرای پارتیشن شیشه ای هم استفاده می شود.

نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیوم روکار و دفنی

موردی که باید در مورد نرده شیشه ای دفنی به آن اشاره کنیم این است که نصب آن از قبل نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد تا هنگام نصب سیستم نرده ها مشکلی پیش نیاید.

 

جان پناه شیشه ای توکار می تواند تمام نیازهای خاص معماران و طراحان داخلی و خارجی را برآورده کند. پروفیل معمولاً با دو روکش بالایی در جلو و پشت بسته می شود.

 

به دنبال تولیدکنندگانی مانند تترافرم باشید که می توانند سیستم های بدون فریم یا فریملس اسلیم را به صورت سفارشی برای ملک شما طراحی کنند. با یک سیستم نرده بدون قاب تخصصی، می توانید از ایمنی ملک خود اطمینان حاصل کنید و در عین حال بیشترین بهره را از منظره اطراف خود ببرید.

 

مزایای نرده شیشه ای کامپوننت آلومینیومی

 

یکپارچگی ساختمان شما هم در دستان شماست و هم در طراحی و سبک ساخت و ساز. ناگفته نماند که در این دنیای پرشتاب، ظاهر و نمای ساختمان همه چیز است.در تولید نرده شیشه ای می توان از شیشه رنگی یا شیشه لاکوبل هم بهره برد که به صورت دو لایه 5 میل سکوریت لمینت رنگی داخل پروفیل الومینیومی قرار می گیرند.

 

این واقعیتی است که اغلب در مورد ظاهر فیزیکی صدق می کند. همان طور که مشخص است، این نه تنها برای مردم، بلکه برای ساختمان ها و سایر مکان های عمومی در این سناریو صادق است. به خصوص کسانی که به نرده نیاز دارند.

 

چه در حال اداره یک تجارت عمومی مانند یک فروشگاه یا رستوران باشید، یا یک شرکت خصوصی داشته باشید، ویژگی‌های ظاهری آن چیزی است که به ناچار باید به آن توجه زیادی داشته باشید.

 

هنگامی که به نرده شیشه ای نیاز دارید، پایه آلومینیومی را انتخاب کنید چراکه به طور مؤثر زیبایی نما در شیشه های بدون قاب و فریم لس بیشتر نمایان است و حالت روحی آرام را ارتقا می دهد.

 

این پایه آلومینیومی یا استیل با طراحی استثنایی به طور کامل شیشه را محکم نگه می دارد و نصبی فراتر از استانداردهای ایمنی ایجاد می‌کند.مهم تر از آن، هنگام خرید نرده شیشه ای تضمین می شود که سال ها دوام می آورد. همچنین نصب و نگهداری آن به آسانی صورت می گیرد.

 

سخن پایانی

 

به عنوان یک مالک ساختمان، شما طبیعتاً در تلاش هستید تا از نظر ایمنی و سبک مطابق با مد و همچنین روند رو به رشد باشید. شما احتمالاً می خواهید متمایز شوید و برای مشتریان و کارمندان یک محیط مدرن ایجاد کنید که ایمنی و زیبایی را برای آن ها فراهم می کند، در این صورت نرده شیشه ای بهترین گزینه است.

 

تترافرم مکانی است که همه محصولات شیشه ای که نیاز دارید، از نرده شیشه ای بالکن گرفته تا پارتیشن شیشه ای را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد.اگر به دنبال خرید هندریل شیشه ای هستید، تترافرم یک تولید کننده برتر است که طیف وسیعی از سیستم های نرده شیشه ای را برای انواع ملک ارائه می دهد.

 

در تترافرم، سیستم های نرده شیشه ای به صورت اسپیگات نیز ساخته می شود و همچنین مدل های متنوعی برای انتخاب ارائه می دهد. همچنین کلیه مراحل تحویل و نصب را انجام می دهد و اطمینان حاصل می کند که محصول طبق برنامه و نیاز شما به درستی و ایمن در ملک شما نصب می شود.