پارس ناز پورتال

نرم افزار حسابداری آنلاین چه تمایزی برای کسب و کار شما ایجاد میکند؟

نرم افزار حسابداری آنلاین چه تمایزی برای کسب و کار شما ایجاد میکند؟

با توجه به اینکه نرم‌افزارهای حسابداری یکی از پایه و اساس نیازهای کسب و کارهای  گوناگون می‌باشد، امروزه انواع مختلفی از نرم‌افزارها در بازار وجود دارد و شرکت‌ها می‌توانند با توجه به نیازهای خود و همچنین شرایط موجود مناسب ترین نوع نرم‌افزار را برای خود انتخاب کنند.

 

اما در این بین  نرم‌افزار حسابداری ابری و آنلاین یکی از پیشرفته‌ترین انواع نرم‌افزارهای حسابداری می‌باشد که در جهت تسریع امور شرکت‌ها بسیار مناسب است.

 

در واقع استفاده نرم افزارهای تحت وب و یا اندروید در صورتی که سرور در چندین نقطه متمرکز شده و با یکدیگر ارتباط داشته باشند و کاربران شرکت ها، سازمان ها و فروشگاه های مختلف با تهیه و شارژ مدت دار حساب خود (اجاره لایسنس نرم افزار) و با استفاده از مرورگر اینترنت و یا نرم افزار تحت اندروید خود متصل به این سرور‌ها شوند، در حال دریافت سرویس و خدمات ارزش افزوده ای با نام خدمات ابری هستند که همان نرم‌افزار حسابداری آنلاین و یا نرم‌افزار تحت وب می باشد.

 

این نوع نرم‌افزارها که نسبت به نرم‌افزارهای سنتی بسیار به روز و دقیق می‌باشند وجه تمایزهای زیادی دارند که افراد و کسب و کارهای مختلف را به خود جذب می‌کند. در ادامه این محتوا به بررسی وجه تمایز نرم افزار حسابداری ابری نسبت به دیگر نرم‌افزارهای حسابداری می‌پردازیم. پس تا پایان این محتوا همراه ما باشید.

 

دسترسی آسان به اطلاعات حسابداری در هر مکان و زمان

 

کسب‌و‌کارهای مختلف افراد با استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین می‌توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی در هر نقطه از جهان و در هر زمان ممکن تنها با یک لپ تاپ یا گوشی موبایل به اطلاعات حسابداری کسب و کار خود دست یابند و حتی در آنها تغییر ایجاد کنند. می‌توان گفت که مهم‌ترین وجه تمایز ‌افزارهای حسابداری آنلاین نسبت به نرم‌افزارهای دیگر  نداشتن محدودیت مکانی و زمانی است.

نرم افزار حسابداری آنلاین چه تمایزی برای کسب و کار شما ایجاد میکند؟

برای مثال کسانی که از نرم‌افزار حسابداری آنلاین ابرآ استفاده می‌کنند، می‌توانند حتی خارج از تایم کاری شرکت‌ها و کسب و کارهای خود، در هر مکانی مانند خانه یا در مسافرت اطلاعات حسابداری خود را مشاهده  کنند و حتی در آن تغییر ایجاد کنند. نرم افزار حسابداری ابری ابرآ یکی از نمونه‌های موفق این نوع نرم‌افزارهای حسابداری می‌باشد و رابط کاربری جذاب آن زبان زد مردم است.

 

بروزترین نرم‌افزار بدون انجام بروزرسانی

با تهیه نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین و ابری دیگر نیاز به روز‌رسانی نرم‌افزارهای حسابداری نداریم. سیستم نرم‌افزارهای حسابداری ابری به گونه‌ای است که دیگر نیاز به انجام بروز رسانی هر چند وقت یکبار نیست و در صورتی که قابلیت جدیدی به نرم افزار و یا در صورت اعلام باگ از طرف حتی یک کاربر اعلام شود،

 

پس از رفع ایراد و به طور خودکار به‌روزرسانی انجام می‌شود و به محض انجام به روز رسانی بر روی نرم‌افزار شما می‌توانید از نسخه جدید آن استفاده کنید. اما در نرم‌افزارهای حسابداری سنتی این گونه نیست و چنین امکانی وجود ندارد.

 

افراد باید برای هر به‌روز رسانی آن را دانلود کرده بر روی نرم‌افزار خود پیاده کنند. این به‌روزرسانی‌ها می‌تواند در قسمت‌های مختلف نرم‌افزارهای حسابداری باشد.اگر شما نسخه نرم‌افزار حسابداری سنتی را تهیه فرمایید باید هر چند وقت یکبار به روز رسانی انجام دهید و از امکانات جدید استفاده کنید.

 

اما اگر از نسخه حسابداری آنلاین ابرآ استفاده کنید، به روز رسانی‌ها به صورت خودکار بر روی نرم‌افزار شما در فضای ابری انجام می‌شود و بدون اینکه اطلاعی داشته باشید و کاری انجام دهید می‌توانید  از نسخه جدید نرم‌افزار حسابداری ابری ابرآ استفاده کنید.

 

اشتراک گذاری و ذخیره سازی امن داده ها

افراد می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری اطلاعات حسابداری خود را به راحتی به اشتراک بگذارند . یعنی دیگر نیاز نیست که برای به اشتراک گذاری اطلاعات حسابداری کسب و کارهای خود عملیات مختلفی انجام دهید و منتظر بمانید تا روز کاری بعد شرکت آغاز شود.با مراجعه به فضای ابری و باز کردن نرم‌افزار حسابداری ابری و آنلاین مورد نظر خود می‌توانید اشتراک گذاری‌های مد نظر خود را انجام دهید.

 

همچنین فضای ابری اختصاص یافته برای ذخیره‌سازی داده‌ها در  نرم‌افزارهای حسابداری ابری یکی از مزیت‌های بزرگ آن می‌باشد و نیازی به خرید برای سرورهای قوی و ایجاد زیرساخت امن را نخواهید داشت زیرا فضای ابری با ایجاد بستر و زیرساخت مناسب، بسیار امن است و می‌توان گفت که سرقت اطلاعات ممکن نیست. همچنین حذف شدن اطلاعات حسابداری شرکت تقریباً غیر ممکن است.

 

نرم‌افزار حسابداری آنلاین ابرآ با ذخیره سازی امن اطلاعات حسابداری در فضای ابری به افراد اطمینان خاطر می‌دهد که اطلاعات کسب و کارهای آنها به صورت امن باقی خواهد ماند و هیچ گونه  تغییر و یا حذف اطلاعات صورت نمی‌گیرد.

 

کاهش هزینه ها

تهیه نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین نسبت به نرم‌افزارهای حسابداری سنتی ارزان و به‌صرفه است و افراد می‌توانند با تهیه ‌افزارهای حسابداری آنلاین هزینه‌های خود را کاهش دهند. یکی دیگر از مزایای نرم‌افزارهای حسابداری ابری عدم وجود هزینه برای به روز رسانی نرم‌افزار می‌باشد.

 

به طور کلی امروزه نرم‌افزار حسابداری ابری برای کسب و کارها  مناسب کم هزینه تر  و به‌صرفه تر است.

 

سرعت پردازش بالا

نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین توانسته‌اند با حذف پرونده‌های فیزیکی به صورت حساب‌ها سرعت فرایند حسابداری را بسیار افزایش دهند این یکی از مزیت‌ها و نقطه قوت‌های این نوع نرم‌افزار حسابداری می‌باشد.

 

به طور کلی با تهیه نرم‌افزارهای حسابداری ابری برای کسب و کارهای خود دیگر نیازی به نگه داشتن پرونده‌های فیزیکی در قسمت بایگانی ندارید. و هماهنگی بخش‌های مختلف حسابداری در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بروزترین نرم‌افزار بدون انجام بروزرسانی

شاید فکر کنید که با افزایش سرعت انجام کار حسابداری در فضای ابری، میزان خطا هم افزایش می‌یابد اما با توجه به آمار منتشر شده و همچنین نظرات مشتریان نرم‌افزار حسابداری ابری ابرآ، نه تنها خطای آن افزایش نیافته بلکه باعث بهبود عملکرد و همچنین کاهش خطای  کار حسابداری شده است.

 

سخن پایانی

دیگر وقت خداحافظی با نرم‌افزارهای حسابداری قدیمی رسیده است و افراد باید برای کسب و کارهای خود نرم‌افزارهای حسابداری ابری را انتخاب کنند تا بتوانند سرعت عمل حسابداری شرکت خود را افزایش دهند و همچنین هزینه‌های اضافی را کاهش دهند.

 

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که نیاز به نرم‌افزار حسابداری دارد و یا می‌خواهید نرم‌افزار حسابداری قدیمی کسب و کار خود را تعویض کنید،  میتوانید به راحتی نرم‌افزار حسابداری ابری ابرآ که از تمامی مزایای ذکر شده برخوردار می‌باشد استفاده کرده و دغدغه‌های خود را دور بریزید.

 

با  نرم‌افزار حسابداری ابری ابرآ دیگر نیاز به هیچ عامل دیگری برای انجام کارهای حسابداری شرکت ندارید تنها کافیست به ابرآ اطمینان کنید.جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد حسابداری آنلاین و ابری میتوانید به اینجا مراجعه کنید.