پارس ناز پورتال

نشریه یاالثارات شهاب حسینی را داعشی خواند

مجموعه : اخبار سینما
نشریه یاالثارات شهاب حسینی را داعشی خواند

نشریه یاالثارات شهاب حسینی را داعشی خواند

مثل اینکه ماجرای نشریه یاالثارات با هنرمندان تمامی ندارد,این نشریه در آخرین مطلب خود به شهاب حسینی حمله کرده است. هفته نامه یالثارات در شماره اخیر خود که بعد ازآن که حکم توقیفش منتشر شد، شهاب حسینی را داعشی و دوگانه سوز خطاب کرد.

 

این نشریه در مطلبی با عنوان «هنر دوگانه سوزی؟!» به قلم ایمان احمدی، شهاب حسینی را دوگانه سوز و در پی مراحل اداری سفر به آمریکا دانست و انتقادهای هفته گذشته شهاب حسینی به یالثارات را به دلیل آن دانست که «امور اداری دوگانه سوز شدن او سریع‌تر انجام دهد.» همچنین این یادداشت او را به خاطر دریافت بودجه فیلم فروشنده از دختر امیر قطر، پیشاپش عضوی از داعش دانسته است.

 

تنها کسی که نباید مقابل یالثارات موضعی اتحاذ می‌کرد شهاب حسینی بود. بازیگری که هم‌اکنون در آمریکاست و مشغول انجام امور اداری اقامت و گرین کارت ایالات متحده است تا به جمع دوگانه‌سوزهای سینمای ایران بپیوندد.البته دوگانه سوز، فحش و ناسزا نیست.

 

عنوانی است که به عده‌ای از اهالی سیاست و فرهنگ اطلاق می‌شود که غیر از پاسپورت ایرانی، کارت سبز اقامت در کشورهای استعمارگر اروپایی و آمریکایی را به دوش می‌کشند. شهاب حسینی حین انجام امور اداری دوگانه‌سوز شدنش، سوز آمریکایی شدیدی از خود بروز داد و در مقابل تیتر جنجالی دیوث کیست؟ یالثارات موضع تندی اتخاد کرد، بلکه امور اداری دوگانه سوزشدنش سریع‌تر انجام شود.

 

اما نکته بعدی این است که یکی از حامیان اصلی فیلم فروشنده فاطمه الرمیحی رئیس اجرایی موسسه فیلم دوحه و دختر امیر قطر از ح امیان اصلی داعش است.فیلم فروشنده در واقع سفارش حامی داعش است که به مرد ایرانی می‌آموزد اگر به همسرت تجاوز کردند باید اول از همسرت اجازه بگیری بعد توی گوش متجاوز بزنی!

 

طبیعی است که دختر امیر قطر از حامیان مهم داعش از ساخت فیلم ایرانی، با چنین مضمونی به شدت حمایت می‌کند و جناب شهاب حسینی خبر ندارد بخشی از دستمزدی که بابت ضور در این فیلم دریافت کرده را به صورت مستقیم (نه غیر مستقیم) حامیان داعش تقدیم ایشان کرده اند.

 

یالثارات و نویسندگانش در دفتری دورافتاده در شهر مذهبی ری دارند نون و ماستشان را می‌خورند و پول هم دختر امیر قطر که هیچ، از هیچ نهاد قدرتی قرانی دریافت نمی‌کنند.اما جناب شهاب خان دوگانه سوز حسینی، شما با حضور در فیلم فروشنده قبلا عضوی از داعش شده‌ای و متاسفانه اصغعر فرهادی (کارگردان)‌ به هیچ عنوان نتوانست سرمایه‌گذاری دختر امیر قطر را در فیلم فروشنده ماست‌مالی کند.