پارس ناز پورتال

نکات زیبایی سریع برای روز عروسی

نکات زیبایی سریع برای روز عروسی

نکات زیبایی سریع برای روز عروسی 

فرض کنید روز عروسی شما است و صورتتان جوش زده! واقعا برای یک خانم از این بدتر نمی شود.اما جای نگرانی نیست. ما هر روز، برای برخورد با موارد اورژانسی زیبایی، زمان سختی را سپری می‌کنیم. اما دقیقا قبل از یک مراسم عروسی؟ فراموشش کنید. هیچکس هیچکس زمان خلاص شدن از جوش‌های صورت یا لاک ناخن پریده

 

را در روز عروسی‌اش ندارد! بنابراین، ما این راه حل‌های سریع و آسان را برای مشکلات زیبایی روز عروسیتان جمع‌آوری کردیم. ما نگران این مسائل هستیم، بنابراین، لازم نیست شما نگران باشید.

 

مشکل: موهای وز دار

راه حل: حتی اگر شما روزتان را با یک مدل موی عروسی کاملا پیرایش شده شروع کنید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که موهای ابریشمی و هنرمندانه آرایش شده‌ی شما، شانسی در برابر دشمن شماره یک موهای آرایش شده، یعنی رطوبت نداشته باشد! کاتیا سولانو، صاحب سالن باترفلای استودیو که متخصص مدل موی عروسیست، توصیه می‌کند

 

که فقط با آن کنار بیایید. وی می‌گوید: «بهترین راه حل این است که بجای جنگیدن با آن، موهایتان را بالا ببندید.» برای این که یک گره فوق العاده بدون سنجاق داشت داشته باشید، با یک دمب اسبی شروع کنید، سپس بلندی موهایتان را دور انتهای مو بپیچید و آنها را زیر گره مو محکم کنید.

 

مشکل: جوش‌های سرکش

راه حل: راه‌های زیادی برای رسیدگی به یک جوش مقاوم وجود دارد، اما حرف ما را باور کنید، وقتی که میگوییم که کندن و فشار دادن جوش جزو این راه‌ها نیست! سریعترین و موثرترین راه برای از بین بردن یک کیست زیر پوستی، استفاده از آمپول کورتون توسط دکتر متخصص پوست است. اگر وقت دکتر رفتن ندارید،

 

با فشار دادن یک قطعه یخ بر روی آن، از التهاب و قرمزیش بکاهید. در اکثر موارد، از بین بردن کیست زیر پوستی را به فردا بیندازید. امروز، فقط باید به پوشاندنش فکر کنید. یک کانسیلر حاوی سالیسیلیک را به روی جوشتان بزنید و با یک پودر مات آنرا بپوشانید.

 

مشکل: لاک ریخته شد

راه حل: اگر وضعیت به گونه ایست که نیاز دارید نوک لاکتان را تجدید کنید و زمان لازم برای اینکه صبر کنید تا لاک خشک شود را ندارید، این راه حل ساده از سکای هدلی، مانیکوریست افراد مشهور و صاحب سالن ناخن اس یو ویش، به شما یک راه حل سریع روز عروسی می‌دهد. بعد از زدن لاک و تاپ کوت، یک دقیقه صبر کنید،

 

و سپس روغن کوتیکول را به همه‌ی بستر ناخنتان بزنید. به گزارش پارس ناز این ترفند، لاک را نرم کرده و انرا زیر تاپ کوت قفل می‌کند، به علاوه اینکه زمان خشک شدن لاک را بدون نیاز به دستگاه‌های خشک کننده لاک، نصف می‌کند!

 

مشکل: محو شدن برنزگی پوست

راه حل: شانس زیادی وجود دارد که بتوانید یک قوطی اسپری برنزه کننده بدن را به پوست خود اسپری کنید و در روز مراسم، یک پوست برنزه درخشان داشته باشید، اما این رنگ محو شود! اگر رنگ پوستتان کمرنگ شده و یا دیگر جلا و درخشش ندارد، تنها چیزی نیاز دارد که کمی شما را درخشان کند.

 

پاتی دابروف، آرایشگر افراد مشهور، توصیه می‌کند از یک کرم BB محافظ پوست برای یک پوست درخشان، بلافاصله پس از اعمال کرم استفاده کنید. این کرم، پوست را آبرسانی کرده، نرم و روشن می‌کند، و و اثر متراکمی دارد، یعنی پوست را صاف کرده و در طول زمان، اثر واضحی روی پوست دارد. از همه مهم‌تر، سریعا جذب پوست می‌شود. بنابراین لازم نیست نگران رنگی شدن لباستان باشید.

 

مجله تناسب اندام