پارس ناز پورتال

نکات طلایی داشتن رابطه جنسی پر حرارت همسران

مجموعه : حذف شده است
نکات طلایی داشتن رابطه جنسی پر حرارت همسران

نکات طلایی داشتن رابطه جنسی پر حرارت همسران 

رابطه جنسی یکی از لذت بخش ترین اوقات زندگی هر زن و شوهری است و یکی از پایه های اصلی زندگی را نیز تشکیل می دهد. 

 

با لورا برمن، دکتری

 

همیشه اختصاص دادن زمان مناسب برای روابط جنسی آسان نیست، اما بسیار حیاتی است. بدانید که موجب آرامش فکری، در یک زندگی خانوادگی پر مشغله می شود.امروزه با وجود بچه ها، شغل، مسئولیت های خانوادگی، و خواسته های زندگی مدرن برای بسیاری از زوج ها، بی نظمی یک روش زندگی است. زندگی گاهی اوقات مانند

 

یک قطار در حال حرکت احساس می شود. متاسفانه، بسیاری از روابط بدون برنامه ریزی انجام می شوند. آنها مجبور هستند معمولا در خانه باشند زیرا انرژی هردو طرف توسط والدین، زندگی خانوادگی و بی نظمی که در اطراف آنها وجود دارد تحلیل رفته است.

 

متیو و مری بث یکی از آن دسته زوج های خوبی هستند که یک زندگی مشترک شاد دارند، اما کسانی هستند که باید سعی کنند زمان مناسبی برای معاشرت و روابط جنسی خود پیدا کنند. به تازگی، وقتی که با آنها کار می کردم، متوجه شدم که نه تنها کودکشان با آنها می خوابد بلکه آنها در یک خانه شلوغ و همراه اعضای خانواده زندگی می کنند.

 

آنها پذیرفته بودند که عشقبازی شان شامل “کنترل اتاق از خالی بودن افراد دیگر ” شود. آنها تشنه ی زمان و حفظ حریم خصوصی برای بیشتر لذت بردن از کنار یکدیگر بودن در سطح جسمی و روحی بودند.بسیاری از زوج ها احتمالا دچار چنین کشمکش هایی هستند. این روزها، پیدا کردن زمان مناسب برای یک رابطه خوب بسیار سخت شده است،

 

و می توان پیدا کردن زمان مناسب برای رابطه ی جنسی را کاملا غیر ممکن دانست! خوشبختانه، چند چیز وجود دارد که می تواند به داشتن یک معاشرت خوب و بعد از آن یک رابطه ی جنسی به زوجین کمک کند، حتی وقتی که همه چیز بهم ریخته و گیج کننده است.

 

“حباب رابطه” ایجاد کنید. داشتن یک حباب خصوصی فقط برای شما دو نفر، به ویژه در خانه های شلوغ با تعداد زیادی از بچه ها و بستگان ضروری است. این امر مهم است و به شما و همسرتان اجازه می دهد با خیال آسوده و در یک فضای امن و بدور از آنچه که در اطرافتان می گذرد به هم نزدیک شوید حتی زمانیکه در خانه تنها نیستید.

 

شاید بچه ها سر و صدا کنند، اما باید زمانی را به بوسه های عاشقانه هنگامی که از کار به خانه برمی گردید، یا به گفت و گو در حالی که مشغول آماده کردن شام با یکدیگر هستید اختصاص دهید. این حباب نه تنها به حفظ سلامت روحی کمک می کند، بلکه باعث می شود ارتباط با همسرتان را در اولویت قرار دهید، و همچنین به نیازهای یکدیگر بیشتر توجه کنید.

 

همسر خود را در اولویت قرار دهید. اغلب مردم فکر می کنند اگر بچه ها را در اولویت قرار دهند، پدر و مادر خوب به نظر می آیند. من مخالفم. شما به اولویت دادن به همسرتان نیازمندید. اگر این کار را نکنید، او از ازدواج خود و رابطه با شما رنج می برد، و هیچ چیز بدتر از یک خانه پر از تنش و عصبانیت ناراحت کننده نیست.

 

بهترین کاری که می توانید انجام دهید تا کودک احساس راحتی کند، ایجاد یک خانه ی شاد است، بنابراین زمانی را برای رسیدگی به همسرتان قرار دهید. در واقع اولویت دادن به همسر، خودخواهانه نیست. این امر امنیت و محبت آمیز بودن رابطه را تضمین می کند، و بچه ها، در حالی که شاهد یک مدل خوب برای عشق و ازدواج در خانه خود هستند، رشد می کنند. این موضوع زمانیکه بچه ها می خواهند ازدواج و همسر خود را انتخاب کنند بسیار مهم خواهد بود.

 

در حال حاضر با همسر خود باشید. افراد میل دارند به ” انجام کارهای بیرونی” زمانی که در خانه هستند، و حتی زمانی که همسرشان درست در کنار آنهاست، این افراد نمی توانند با همسرشان ارتباط برقرار کنند. آنها مشغول کار با کامپیوتر یا تماشای تلویزیون یا ارسال پیامک به یک دوست هستند. این کارها به عنوان سرگرمی و فعالیت های خارج از زمان ارتباطتان خوب است، اما زمانی که با هم هستید، نیاز به حضور شماست، واقعا “با هم” باشید.

 

یک مکان خصوصی فقط برای خود و همسرتان داشته باشید. این نکته ی مهمی است که شما و همسرتان در خانه یک مکان خصوصی داشته باشید تا بتوانید در آن با هم صمیمی باشید. به حفظ حریم خصوصی و مرز نیاز دارید، و این امر را با ساخت اتاق خواب خصوصی می توانید فراهم کنید. این بدین معنی است که بچه ها در اتاق خواب خودشان بخوابند

 

و تمام وسایل مربوط به بچه ها (مانند بطری کودک، یا کفش های ورزشی بیس بال، کوله پشتی، و غیره) خارج از اتاق خصوصی شما باشد. شما نیاز به یک مکان دارید که کاملا شخصی باشد، آن یک گوشه ای است که در آنجا احساس سکسی بکنید و ایجاد رابطه را بخواهید. و فراموش نکنید که برای درب اتاق خواب قفل قرار دهید!اتاق خواب خصوصی

 

باید حواستان به تاریخ شب نزدیکی باشد. یک روش جلوگیری از بارداری قابل برگشت سریع در صورت نیاز به پدر و مادر شدن رعایت تاریخ نزدیکی است. بهتر است، برای متعهد بودن به تاریخ یک برنامه سرپایی داشته باشید. تاریخ آن را در تقویم یادداشت کنید، این روش مانند ساعت، دقیق است،

 

و هیچ اما و اگری ندارد. در این زمان به عنوان دو عاشق و دوست با یکدیگر ارتباط داشته باشید، مگر اینکه یک اولویت پیش بیاید، یک اورژانس واقعی، تا مجبور به لغو همه ی موارد شوید.با عشق و محبت با هم ارتباط برقرار کنید. پیوند فیزیکی مهم است، اما لذت بردن حقیقی از یکدیگر و “بازی” با هم نیز حائز اهمیت می باشد.

 

برگردید به آنچه که باعث پیوند شما به عنوان شریک و عاشق، قبل از بچه دار شدن و مسئولیت کار، شده است. و در مورد آن فکر کنید، و برای بازگشت به آن زمان تلاش کنید. در هنگام شب در مورد چیزی به غیر از بچه ها با هم گفتگو کنید و زمانی را در روز برای صحبت کردن و ارتباط داشتن با یکدیگر اختصاص دهید.

 

عشقبازی بسیار مهم است. در حالیکه از یک تعطیلات خوب یا یک وعده غذایی خوشمزه با عجله رد نمی شوید، چرا در رابطه ی جنسی با همسرتان عجله می کنید؟ گاهی اوقات افراد زمان کافی برای یک رابطه ی طولانیندارند و همینکه آن را به سرعت انجام دهند کافی است، و این کار به نظر آنها خوب است (داشتن رابطه جنسی مهم است

 

حتی اگر آن را بسرعت انجام دهیم و پس از آن زمانی برای عشقبازی در دسترس نباشد). در عین حال می شود گفت که انجام سریع و با عجله این کار برای همیشه ایده ی خوبی نیست . رابطه ی جنسی همانند مسیر سفر است، نه مقصد سفر، لازم به ذکر است بسیاری از زنان اگر عشقبازی کمی دریافت کنند به “مقصد” دست نخواهند یافت

 

مدیریت زمان و فعالیت را فرا بگیرید.آیا بچه ها به فعالیتهای مختلف بعد از مدرسه نیاز دارند، یا واقعا ساعتها رانندگی در سطح شهر یک استفاده خوب از زمان است؟ مهمترین فعالیتهای خود و خانواده تان را انتخاب کنید، و سپس فهرست برنامه های هفتگی را مرتب کنید. فقط چند ساعت اضافی در هفته زمان مورد نیاز برای دوباره ارتباط داشتن

 

به عنوان دو عاشق و شریک را فراهم می کند، لازم به ذکر است که این عمل سبب تمایل به لذت بردن از رابطه ی جنسی و ایجاد انرژی بیشتری خواهد کرد.

 

لورا برمن، دکترا و یک نویسنده برجسته جنسیتی و رابطه ی مربی و درمانگر، استادیار بالینی زنان و زایمان و روانپزشکی در مدرسه پزشکی فینبرگ در دانشگاه نورث وسترن در شیکاگو است.