پارس ناز پورتال

نکات طلایی برای این که هر روز زیبا باشید

نکات طلایی برای این که هر روز زیبا باشید

نکات طلایی برای این که هر روز زیبا باشید

برای این که زیبایی شما همه روزه در بهترین حالت خود باشد چه کارهایی انجام می دهید؟ ما برای شما بهترین پیشنهادها را داریم. همه دخترها دوست دارند که همیشه و همه جا مرتب و زیبا دیده شوند و به همین خاطر به باشگاه رفته یا از انواع محصولات بهداشتی و آرایشی برای این منظور بهره می گیرند.

 

البته بسیاری از آن ها به دلیل مشغله های زیاد کار و زندگی، فرصتی برای این کارها ندارند و مجبور هستند که علایق خود را تا حد زیادی نادیده بگیرند. اما برای اینکه همچنان رسیدگی به پوست و مو و زیبایی را در دستور کارهای هفتگی خود قرار دهید و به طور کلی از آن غافل نشوید، در ادامه این مطلب ۲۰ راهکار کاربردی و آسان برایتان ذکر کرده ایم که به وقت یا هزینه چندانی نیاز ندارد. اما در عوض نتایج خوبی خواهند داشت.

نکات طلایی برای این که هر روز زیبا باشید

برای برجسته و براق نمودن لب ها از ترکیب روغن خالص نعناع و دارچین استفاده کنید. اگر به این مواد حساسیت نداشته باشید، می توانید با قرار دادن چند قطره از ترکیب آن ها روی لب های خود موجب برجستگی و درخشندگی آن ها بشوید.یکی از بهترین گزینه ها برای پاک کردن مواد آرایشی ضدآب از روی صورت، استفاده از روغن نارگیل و روغن زیتون است. این روغن ها را روی محل موردنظر مالیده و سپس صورت خود را بشوئید.

 

اگر کرم پودر شما بسیار غلیظ است، می توانید با اضافه کردن مقداری کرم مرطوب کننده آن را رقیق کنید. همچنین می توانید با افزودن مقداری مایع برنزه کننده به کرم پودرهای خیلی روشن، رنگ آن را متعادل و طبیعی کنید.اگر دوست دارید صورتتان با طراوت و مرطوب دیده شوند، مقداری کرم روشن کننده در قسمت های برجسته صورت (پل بینی، گونه ها، چانه و وسط پیشانی) بمالید.

 

همچنین برای اینکه ابروهایتان بیشتر خودنمائی کنند، می توانید مقداری روشن کننده بالای آن ها بمالید و با دست آن را محو کنید.برای این که پوستی درخشان و براق داشته باشید، یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را درون ژل شست و شوی صورت یا شیر پاک کن خود بریزید. این مخلوط را روی پوست خود مالیده و چند ثانیه ماساژ دهید سپس آن را با آب گرم بشوئید. این کار را ۲ تا ۳ مرتبه در هفته تکرار نمائید.

 

هنگامی که ریمل شما در حال خشک شدن بود، مقداری آب نمکی درون آن ریخته و ریمل را به مدت ۵ دقیقه درون آب داغ قرار دهید.

نکات طلایی برای این که هر روز زیبا باشید

وقتی پودرهای آرایشی شما (پنکک، سایه یا رژ گونه) می شکنند، لازم نیست آن ها را دور بیاندازید زیرا می توان دوباره درستشان کرد. برای این منظور، چند قطره الکل درون آن بریزید، مخلوط پودر و الکل را با استفاده از چاقو نرم و صاف کرده و یک شب تا صبح کنار بگذارید. در این فاصله، الکل تبخیر شده و دوباره یک پودر سالم در اختیار خواهید داشت.

 

هنگامی که لاک های شما غلیظ شده و به سختی می توانید از آن ها استفاده کنید، از آب داغ برای رفع این مشکل بهره بگیرید. شیشه لاک را چند دقیقه در آب داغ قرار دهید، سپس آن را به خوبی تکان دهید و تا هنوز گرم است، روی ناخن ها بزنید.

 

موهای خود را بپیچانید و با استفاده از قیچی تمامی مو ریزه هایی که بیرون زده را کات کنید. به این ترتیب می توانید از تمامی مو خوره ها خلاص شوید.برای ثابت نگه داشتن موهای ابرو در حالتی که دوست دارید، کافی است مقداری تافت روی برس ابرو زده و آن را روی ابروها بکشید.

 

پودر بچه یا نشاسته ذرت را به عنوان یک شامپوی خشک برای رفع چربی موهای خود به کار بگیرید. برای این منظور دستان خود را به پودر آغشته کرده و کف سر بمالید. یا فرق موها را باز کرده و مقدار بسیاری کمی پودر روی آن ها بپاشید. توجه داشته باشید که در این کار نباید زیاده روی نمایید زیرا موجب دیده شدن آن ها در سر خواهد شد.

 

برای اینکه موهای فر عمودی داشته باشید، یک بخش مو را گرفته و با استفاده از اتوی مو از قسمت ریشه به سمت ساقه بکشید. سپس تافت بزنید تا در همین حالت ثابت شوند.مالیدن کرم صورت روی ریشه موها قبل از خوابیدن موجب می شود تا موهای نرم و براقی داشته باشید.به منظور پیشگیری از تاول زدن پا هنگام پوشیدن کفش نو، در قسمت پشت پا مقداری مام صابونی یا پودر آرایشی بمالید.

نکات طلایی برای این که هر روز زیبا باشید

پیش از استفاده از فر مژه آن را چند ثانیه با سشوار گرم کنید. این باعث می شود تا فر مژه ها برای زمان طولانی تری باقی بماند.پیش از لاک زدن، دور ناخن های خود کمی وازلین بمالید. این کار باعث می شود تا لاک های اضافه که در اطراف ناخن مالیده شده خیلی راحت از بین بروند.

 

برای طراحی ناخن ها، یک لایه لاک روی ناخن ها بزنید. پس از خشک شدن، یک نوار چسب با چندین سوراخ روی آن بچسبانید و لاکی به رنگ دیگر روی آن ها بزنید. پس از برداشتن نوار چسب، ناخن هایتان طرح توپی خواهند داشت.پیش از عطر زدن، به نقاطی از پوست که می خواهید روی آن عطر بزنید کمی وازلین بمالید تا ماندگاری رایحه خوبی که استفاده کرده اید، بیشتر شود.

 

برای اینکه موهایتان پُرتر دیده شوند، موهای خود را به دو دسته (یکی بالای دیگری) تقسیم کرده و با کش دم اسبی کنید. این کار موجب بلندتر دیده شدن آن ها نیز می شود.

 

برای کم کردن التهاب جوش ها و کمتر دیده شدن آن ها، لازم است روی یک پد پنبه ای قطره استریل چشمی بریزید و چند دقیقه آن را در فریزر قرار دهید. سپس پد ر ا روی جوش فشار دهید. در عرض ۲۰ دقیقه این التهاب از بین رفته و قرمزی جوش ها کمتر خواهد شد.

نکات طلایی برای این که هر روز زیبا باشید

دو قرص آسپرین، یک کپسول ویتامین A، یک قاشق غذاخوری نمک دریایی و مقداری روغن گیاهی را در ۲۰۰ میلی لیتر آب مخلوط کنید. دست خود را به مدت ۱۰ دقیقه درون این مخلوط قرار دهید و سپس با دستمال کاغذی حوله ای خشکشان کنید.